![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met de kostprijs van die horloge, koopt ge een middenklas-auto
![]()
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk gaat dat er bij mij niet in waarom iemand tienduizenden euro aan een horloge zou spenderen. Enkel puur en onversneden snobisme en decadentie zijn de enige opties om dit te verklaren.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 januari 2025 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik wel. Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom bepaalde merken (zoals ook Rolex) zo duur zijn.
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stond geen prijs bij
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is, ik heb een tijdsbesef dat me laat vloeken als ik er meer dan 10 minuten naast ben als iemand me de tijd vraagt.
En da's zonder gebruikt van polshorloge of andere tijdsindicator uitgezonderd daglicht.
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Herbelin Cap Camarat, iets haalbaarder:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haal de merknaam weg en niemand door er wild over. Mooie horloge maar meer ook niet. Maar bij zo'n horloges speelt natuurlijk meer dan alleen het uitzicht. Citaat:
Wat voor de ene decadent veel is, is voor de andere dan weer een normale prijs. Zulke horloges worden meestal ook gekocht met het idee van belegging in het achterhoofd. Draag er zorg voor, laat dat deftig onderhouden en de kans bestaat dat je (of je nakomelingen) er ooit veel meer van terug gaan krijgen. Voor mij hoeft dat niet persé met decadent of snobisme te maken hebben. Als een simpele arbeider een horloge koopt van €200 kan een arme luis ook zeggen dat dat decadent veel is... En zo blijf je bezig natuurlijk.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 12 januari 2025 om 09:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() This one has my name on it: https://www.grand-seiko.com/us-en/collections/sbgw314j
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 januari 2025 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja maar ge kunt ne maddox moeilijk rond uw pols dragen he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge met die audiofielen staat te klappen in hunne winkel ne Mcintosh versterker van 20 000 euro (voor 1 kanaal en dan weet ik niet of daar een voeding bij is) dat zien die gasten als niet overdreven duur. Dat is ook pure waanzin, kom mijn Pioneer monitor speakers die op de juiste hoogte staan en aan een mengtafel hangen van net geen 300 euro die spelen ook goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dan zie ik dit liever, maar het is nog schandalig duur natuurlijk. mijne Certina ziet er bijna even goed uit en kost veel minder en die heeft ook een gecertifieerde chrono. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben dit jaar inderdaad geleerd dat ze in China schone mouvementen maken...en wijzers,en bandjes,en wijzerplaten,en knopjes,en bandjes,....eigenlijk gans het horloge,ge moet maar zeggen wat er op moet staan (Rolex,Lidl,Aldi,..Omega..).ge zegt het maar hé,ze maken ze per container voor U en je kunt dan zelf de sfeer er rond scheppen en de prijs bepalen....
![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 17 september 2025 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een dikke naam wil maar geen fortuin wil spenderen:
![]()
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Switch…
![]() Geen 7 € Het doet zijn werk (het uur weergeven) en mijn Seiko blijft veilig slapen. ![]() De secondenwijzer had men ook een wit vlak moeten geven. ![]() Die draait perfect rondjes maar soms verlies je hem uit het oog. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 september 2025 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |