![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou u vandaag stemmen? | |||
CD & V /NVA |
![]() ![]() ![]() |
34 | 13,65% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 4,02% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 10,44% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
131 | 52,61% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 6,83% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
31 | 12,45% |
Aantal stemmers: 249. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk het Duitse geval: SPD in oppositie: pro directe democratie CDU regeert: tegen directe democratie Er gebeurt een regeringswissel en prompt wisselen ook de standpunten. De nieuw regeringspartij SPD wenst de macht te consolideren en neemt afstand van haar direct democratische standpunten. CDU verkast naar de oppositie, en prompt wijzigt die haar elitaire standpunt ten gunste van meer directe democratie. Dit verschijnsel lijkt me dus niet 'typisch Belgisch' Citaat:
Makkelijk zat in de oppositie én vanachter een cordonmuur...... Citaat:
Ik zie geen enkele reden om discriminerend op basis van afkomst, ras, intellect, cultuur, sexuele voorkeur, religie,...... het verblijven in ons land al dan niet toe te laten. Allemaal gelijk voor de wet, waar je ook uit mama de wereld opbotste.
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams Belang uiteraard.
Geen enkele partij die er, bestuurvormelijk, kan aan tippen... SP-A verkloot het door z'n liberalistische standpunten (privatiseringen) VLD verkloot lijst te lang voor dit forum Groen! is een wereldvreemde partij, met hoofden vol foute en ongefundeerde ideeën Geen CD&V wegens te belgicistisch Geen MDP wegens te Sharia N-Va is te P.C. Dus .... ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 10 januari 2005 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
|
![]() Als ik dat lijstje VB'rs beschouw en wie daar allemaal in zit, klopt het beeld perfect met wat ik denk dat de gemiddelde samenstelling is van het VB-kiespubliek. Kijk maar eens in wiens gezelschap jullie allemaal verkeren.
Acid, anaconda, ancapa, andev, Ariel, AVV, basil, Beagle, Bob, bratvdb, brutus, C uit W, Camulus, chinees, chris k, christof, Cynicus, daiwa, dakke, de mestkever, Dilbert, Dina, Distel, Djeeuw, Dwaallicht, Fieseler, FM, fransreteacher, garfield, Gorefest, Groentje20, Guderian, Haiduc, Heten Tsjeef, Horus, ilfalco, InfernoX, Isegrim, Jan van den Berghe, johan, John Stufflebeam, Kielse bulldog, Kristof Miele, luc broes, Luddo, lustige lezer, Mecheleir, MT, mulder7, muys, John Betonne, Nitroke, Nobody, obiwan, ongerustemens, oz457, Pallieter, Paulus, Peace, pibo®, radicaal, rainman, Raven, Revolutie, Rr00ttt, Sam, separatist, setu, Shizie, snoodaard, Spolpoel, stab, t393137, The_Prodigy, Trans Am, Vince, VLK, voicelesscharlie, watashiwa, Wifi, William, Wrong_info [size=2]Ik veronderstel dat niemand van het ganse gezelschap zich racistisch, fascistisch, neonazi of extreemrechts noemt? ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 13 november 2011 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met dank.8)
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 13 november 2011 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Vreemdeling
|
![]() Ik pas ook niet in het plaatje van wat de Piano hier opsomt, en heb ook niet op het verkeerde knopje gedrukt, zoals hij eerder in deze topic liet uitschijnen.
De Piano is een slechte verliezer !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() the Piano wat lig je toch uit je nek te lullen , toon mij één posting waar ik het walgelijke fascisme niet afkeur .
En ilfalco is de bijnaam van de renner paolo salvoldelli ... als je daar al iets anders zou willen achter zoeken. Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 januari 2005 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Parlementslid
|
![]() De n-va
De rest is allemaal te PC
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Het VB is de vlag die de lading dekt, en die lading gaat van rechts tot ultrarechts.. van neonazi's tot flaminganten, van moslimhaters tot antisemieten, van racisten tot discriminanten, revisionisten en negationisten, van anti-feministen tot vrouwenafranselaars, conservatieven en nationalisten. Dat is hier al voldoende aangetoond en ook bij elke peiling op dit forum vinden we dezelfde stemmers van elk allooi weer bij mekaar terug. Daar zit jij allemaal mee in dezelfde trein. Mij krijgen ze niet in één hok waar ik verplicht kan worden om met neonazi's aan tafel te zitten. Die het nog altijd betreuren dat Hitler den oorlog heeft verloren. Jij hebt daar duidelijk minder moeite mee. Je simpel distancieren van dat tuig is voor jou al voldoende, maar dat is het niet voor mij. Kort gezegd: Zeg mij wie je vrienden zijn en ik vertel jou wie je bent.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 10 januari 2005 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]() leg me dat eens uit de n-va is juist de PC zelve . Ze vormen een kartel met de CDENV en doen in brussel aan lijstverbindng met alle PC partijen tegen het VB . En plaatselijk vormt m'n zelfs kartels met groen ... Boeugois is zelfs zo PC dat hij op een viering de naamkaartjes omdraaide om toch maar niet naast Boze gerolf te moeetn zitten . kan het PC.... DE ps wil de n-va zelfs geld toestoppen en dat in dezelfde beweging waarmee m'n het vb haar doatie wil ontnemen. Het is juist omwille van de PC van de n-va dat ik voor het vb gekozen heb ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat iedereen niet voor het vb is afgeschilderd wordt als links ook is dat niet altijd waar en wat u zegt over de cd&v ik vind ze veel vlaamser dan het vb.
![]() |
![]() |
#231 |
Minister-President
|
![]() Dat is de beste mop van van het jaar ... de cdenv heeft juist het meeste leden bij B-plus en chabert en co bedriegen in brussel al jaar en dag de vlaming; het is geen geheim dat de cdenv de meest royalistsiche partij is die er bestaat en dus eigenlijk ook de meest belgicistsiche .. En het zwal wwsh ook daarom zijn . Dat de n-va zoveel vlaams-nationalisten heeft zien opstappen zowel aan de rechterzijde als aan de linkerzijde ...
De cdenv heeft zo goed voor de vlaamse belangen gezorgd dat ze in brussel van 20% naar 2% zijn gegaan . De cdenv heeft zo goed voor de vlaamse belangen gezorgd dat ze in de rand van Brussel van geen enkel betekenis meer zijn . En zelfs vilvoorde in onder lecocq en z'n FDF steun steeds meer aan het verfransen... U wilt een uitgebreid overzicht van de cdenv en dat door ex-n-va'ers. http://www.welkomgroep.org/Christen-...20belangen.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() the piano ik weet niet waaruit je het haalt dat het m'n vrienden zouden zijn , ik ben nog nooit naar een forummeeting geweest en ken die personen dus evenmin als jij ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Parlementslid
|
![]() Die welkomsgroeps is weer zoeits van het belang dus aan iets dat alleen maar door een vlaams belang gezegd word is weer een voorbeeld van pc belang.
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 |
Minister-President
|
![]() Het Vlaams Belang 53%...
Die absolute meerderheid ligt toch in 't verschiet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
'k Vraag mij trouwens serieus af wie ze daar zouden voordragen als minister. Anke "ik bevestig alle vooroordelen over domme blondjes" Vandermeersch? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() ex-n-va'er ja ... of mogen die niets meer doen als ze uit de n-va gestapt zijn . Als jij op cd en acw wil stemmen geen enkel probleem ... maar er zijn er anderen die daar anders over denken . En de Piano het is juist jullie vuile strijd tegen alles wat rechts is en met alle middelen ( cfr tobback) .. die het vb veel sympathie oplevert . Zelfs politieke moord hoort daar bij .... Volkert noemde zich ook anti-fascist , weet je wel....
het laatste stadium van demoniseren is blijkbaar executeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hou in de rand rond Brussel aub ook rekening met de afkeer tov Eric Van Rompuy en consoorten, een afkeer die zelfs aanzienlijk groot is bij de partijleden! En btw: in Brussel kan nog altijd niémand tippen aan Jos Chabert, ook Brigitte Grouwels niet (en die heeft pas radicale standpunten!), al zou ze het nog zooo graag willen...
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Staatssecretaris
|
![]() Knappe uitslag van deze peiling.
Bij 161 stemmen haalt het Behang meer dan 2 keer zoveel stemmen als CD&DVD + VIVAVLD + SPAblauw tesamen. Astemblief. |
![]() |
![]() |