![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ga vóór het slapengaan nog een ongelovige vermoorden, mijn vrouw afranselen, mijn buurmeisjes allemaal besnijden, mijn kinderen testen op of ze wel goede criminelen zullen worden,... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#222 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=4]LANG LEVE DE İNTEGRATİE ![]() (EEN GRAPJE OP UW NİVEAU ![]() Laatst gewijzigd door de roenekes : 26 maart 2005 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar serieus nu, ik neem aan dat u een intelligent mens bent, ik leid dat af uit uw bijdragen hier. Hoe kunt u dan nog in alle ernst geloven dat die dwaasheden die Mohammed in de 7de eeuw gereveleerd werden hier en nu nog enige betekenis kunnen hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() School is verplicht en als kinderen niet op school zijn dan spijbelen ze. Ik heb vroeger ook gespijbeld, maar als mijn vader erachter kwam kreeg ik een pak slaag. Betreft een job vinden als allochtoon daag ik je uit om een werkgever te bellen en vergeet zéker niet om een allochtone naam te gebruiken!! Bij interims ( ze lusiteren alleen naar de werkgevers) hoor je vaak "dat het een rustige maand is" (elke maand) of "je staat op de lijst" (ze bedoelen waarschijnlijk de ZWARTE lijst) en bij gewone werkgevers mag je vooral één van de 3 antwoorden verwachten als ze weten dat je een allochtoon bent: 1. geen antwoord 2. allerlei excuses waarom je niet bij hen kan werken en als je op alles positief antwoordt dan klinkt er aan de andere kant van de lijn een zucht (geen grap!) en mag je eens langskomen...je komt dan op een lijst omdat ze nog andere kandidaten moeten spreken ![]() Ik baseer me op gesprekken met vrienden en familie. En onlangs heeft de VRT er een stukje over laten zien met getuigenissen van werknemers en werkgevers.
![]() Laatst gewijzigd door Najim : 26 maart 2005 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik besef dat dit een ware nachtmerrie moet zijn voor het VB. ![]()
![]() |
![]() |
#230 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar autochtonen baseren zich altijd op wat de eerste generatie doet.
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat die eerste generatie betreft, die gedroegen zich veel minder erg dan die soort van nu. Of anders waren die gasten hypocrieten eerste klas die van de imams verplicht werden zich gedurende de eerste 10 �* 20 jaar gedeisd te houden.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 26 maart 2005 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U bent nu zelf een pleidooi aan het houden om de Koran(dat infame haatdragende geschrift ontsproten aan het brein van een 7e eeuwse gek) zogezegd "interpretatief" op te vatten, maar doe uzelf een groot genoegen en zie in dat het al bij al beter is om dat gedaas in het geschiedkundig museum bij te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() [size=4]İNTEGRATİE
[size=2]Omdat ik niet Turks ben provoceren die puntjes op de I mij. [/size] [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En daar is die Turkse gekopvodde seut die bij de verkiezingen voor de moslimexecutieve verkozen werd, het prototype van? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat belooft idd weinig goeds wat betreft de secularisering die jullie nog moeten ondergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Moslims moeten na maximaal twee kinderen gestereliseerd worden.
De criminelen onder hen wordt de nationaliteit afgenomen en naar het land van afkomst van hun familie gedeporteerd. Overlastjongeren worden heropgevoed in militaire kampen, waar ze discipline en respekt leren. Voldoen ze niet, ook deportatie naar land van afkomst. Dat is al een goed begin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |