Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2005, 05:26   #221
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitten
Heb nog nooit van mijn leven zulke grappige, triestige onwaarheden over de islam gehoord.

Hehehehehehehee... sorry hoor mensen maar jullie leven in een fantasie wereld waar jullie je eigen versie van de islam opmaken... "the evil one"!

LOL LOL LOL
Heb ik al eerder gepost.
Ik ga vóór het slapengaan nog een ongelovige vermoorden, mijn vrouw afranselen, mijn buurmeisjes allemaal besnijden, mijn kinderen testen op of ze wel goede criminelen zullen worden,...
Oud 26 maart 2005, 06:55   #222
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Heb ik al eerder gepost.
Ik ga vóór het slapengaan nog een ongelovige vermoorden, mijn vrouw afranselen, mijn buurmeisjes allemaal besnijden, mijn kinderen testen op of ze wel goede criminelen zullen worden,...
de moderne versie........ voor het slapengaan nog een oudje in elkaar rammen, de nieuwe vriend van mijn ex afknallen, mijn buurmeisje verkrachten en mijn kinderen molesteren
[size=4]LANG LEVE DE İNTEGRATİE [/size]
(EEN GRAPJE OP UW NİVEAU )

Laatst gewijzigd door de roenekes : 26 maart 2005 om 06:56.
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 08:56   #223
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Juist Christenen zijn altijd al heel fel tegen slavernij geweest.
Niet dat dit een referentie is, maar al eens naar Matroesjka's gekeken op VTM?
Onzin, de RKK heeft de slavernij nooit een strobreed in de weg gelegd, integendeel. Er is in Valladollid log wel een dispuut geweest over de vraag of Indianen geschikt waren voor slaaf of niet, maar het instituut slavernij werd nooit in vraag gesteld. Als resultaat van dar dispuut werden inderdaad Indianen niet als slaaf gebruikt, maar werd er overgeschakeld op negers. Geef maar eens als zoekwoord, Bartolomé de las casas
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 09:37   #224
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heb ik al eerder gepost.
Vergeet niet uw bommengordel klaar te maken

Maar serieus nu, ik neem aan dat u een intelligent mens bent, ik leid dat af uit uw bijdragen hier. Hoe kunt u dan nog in alle ernst geloven dat die dwaasheden die Mohammed in de 7de eeuw gereveleerd werden hier en nu nog enige betekenis kunnen hebben?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 10:54   #225
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop

Maar serieus nu, ik neem aan dat u een intelligent mens bent, ik leid dat af uit uw bijdragen hier. Hoe kunt u dan nog in alle ernst geloven dat die dwaasheden die Mohammed in de 7de eeuw gereveleerd werden hier en nu nog enige betekenis kunnen hebben?
In plaats van zoveel tijd aan de koran en het bidden te besteden, zouden ze beter maken dat ze een job hebben en hun kinderen naar school brengen en hun niet laten slenteren in de straten tot ze dieven&krapuulkes worden. Maar oja da gaat niet want ze zijn gebrainwashed door een verhaaltje met een mohamed en da boekske enz..............
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 13:19   #226
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Is dat niet de vraag die je je over elke godsdienst kan stellen? (Met heel misschien een uitzondering voor het boedhisme).
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 14:18   #227
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Is dat niet de vraag die je je over elke godsdienst kan stellen? (Met heel misschien een uitzondering voor het boedhisme).
Uiteraard, en ik zou het liefst alle godsdiensten zien verdwijnen. Maar hier is het katholicisme verwaterd tot een soort onschadelijke folklore en wat algemene gedragsregels waar een niet-gelovige ook op zou kunnen komen.
Oud 26 maart 2005, 19:40   #228
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
In plaats van zoveel tijd aan de koran en het bidden te besteden, zouden ze beter maken dat ze een job hebben en hun kinderen naar school brengen en hun niet laten slenteren in de straten tot ze dieven&krapuulkes worden. Maar oja da gaat niet want ze zijn gebrainwashed door een verhaaltje met een mohamed en da boekske enz..............
Ik begrijp jouw redering niet...Men "zoekt geen job" en "de kinderen gaan niet naar school" omdat het in de Koran staat????
School is verplicht en als kinderen niet op school zijn dan spijbelen ze. Ik heb vroeger ook gespijbeld, maar als mijn vader erachter kwam kreeg ik een pak slaag.

Betreft een job vinden als allochtoon daag ik je uit om een werkgever te bellen en vergeet zéker niet om een allochtone naam te gebruiken!! Bij interims ( ze lusiteren alleen naar de werkgevers) hoor je vaak "dat het een rustige maand is" (elke maand) of "je staat op de lijst" (ze bedoelen waarschijnlijk de ZWARTE lijst) en bij gewone werkgevers mag je vooral één van de 3 antwoorden verwachten als ze weten dat je een allochtoon bent: 1. geen antwoord 2. allerlei excuses waarom je niet bij hen kan werken en als je op alles positief antwoordt dan klinkt er aan de andere kant van de lijn een zucht (geen grap!) en mag je eens langskomen...je komt dan op een lijst omdat ze nog andere kandidaten moeten spreken . 3. je krijgt een brief terug dat je niet geschikt bent voor de job of niet genoeg ervaring (zelfs voor de simpelste jobs). Héél uitzonderlijk geven werkgevers (kleine zelfstandigen) het eerlijk toe dat ze jou niet willen aannemen omdat ze liever een autochtoon willen hebben.
Ik baseer me op gesprekken met vrienden en familie. En onlangs heeft de VRT er een stukje over laten zien met getuigenissen van werknemers en werkgevers.

Laatst gewijzigd door Najim : 26 maart 2005 om 19:42.
Najim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 19:48   #229
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard, en ik zou het liefst alle godsdiensten zien verdwijnen. Maar hier is het katholicisme verwaterd tot een soort onschadelijke folklore en wat algemene gedragsregels waar een niet-gelovige ook op zou kunnen komen.
Geen enkele geloof blijft eeuwig voor 100%, daarom zie je ook grote verschillende betreft de levenswijze van de moslims hier en die van in Islamitische landen. Hier heeft men een moderne vorm van de Islam en dat zie je vooral aan de laatste generaties die niet meer in aanraking komen met de oudere vorm.

Ik besef dat dit een ware nachtmerrie moet zijn voor het VB.
Oud 26 maart 2005, 20:09   #230
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Veel zaken in de Koran, Bijbel, etc zijn niet relevant in de tijd. Er heerste toen oorlog en daarom had men regels die gemaakt werden om chaos te vermijden. Nu is dat niet van toepassing en wat overblijft heeft niets meer met oorlog of geweld te maken. Ik zie niets verkeerds in wat moslims in Europa doen. Wat wel beter kan is dat Moslimmannen een stap achteruit moeten doen, zodat de vrouw wat meer naar de voorgond kan treden. De jonge generatie die hier opgegroeid is doet dat wel, maar weinig in het openbaar omdat de eerste generatie dat niet wil. Maar zij zijn de toekomst en niet de eerste generatie.

Maar autochtonen baseren zich altijd op wat de eerste generatie doet.
Oud 26 maart 2005, 23:06   #231
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele geloof blijft eeuwig voor 100%, daarom zie je ook grote verschillende betreft de levenswijze van de moslims hier en die van in Islamitische landen. Hier heeft men een moderne vorm van de Islam en dat zie je vooral aan de laatste generaties die niet meer in aanraking komen met de oudere vorm.

Die "modernere" vorm van de islam betekent dat het hier hoe langer hoe meer op Iran begint te lijken van in de tijd van n�* de Sjah.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 23:07   #232
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veel zaken in de Koran, Bijbel, etc zijn niet relevant in de tijd. Er heerste toen oorlog en daarom had men regels die gemaakt werden om chaos te vermijden. Nu is dat niet van toepassing en wat overblijft heeft niets meer met oorlog of geweld te maken. Ik zie niets verkeerds in wat moslims in Europa doen. Wat wel beter kan is dat Moslimmannen een stap achteruit moeten doen, zodat de vrouw wat meer naar de voorgond kan treden. De jonge generatie die hier opgegroeid is doet dat wel, maar weinig in het openbaar omdat de eerste generatie dat niet wil. Maar zij zijn de toekomst en niet de eerste generatie.

De boodschap van Jezus is nochtans vrij universeel. Zelfs niet-gelovigen kunnen er inspiratie in vinden.

En wat die eerste generatie betreft, die gedroegen zich veel minder erg dan die soort van nu. Of anders waren die gasten hypocrieten eerste klas die van de imams verplicht werden zich gedurende de eerste 10 �* 20 jaar gedeisd te houden.

Laatst gewijzigd door Wreker : 26 maart 2005 om 23:09.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2005, 01:09   #233
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:

1. We kunnen vaststellen dat de nieuwe generaties zich achterlijker opstellen dan de oudere.

U bent nu zelf een pleidooi aan het houden om de Koran(dat infame haatdragende geschrift ontsproten aan het brein van een 7e eeuwse gek) zogezegd "interpretatief" op te vatten, maar doe uzelf een groot genoegen en zie in dat het al bij al beter is om dat gedaas in het geschiedkundig museum bij te zetten.
Oud 28 maart 2005, 17:47   #234
sinan123
Banneling

Standaard

[size=4]İNTEGRATİE

[size=2]Omdat ik niet Turks ben provoceren die puntjes op de I mij. [/size]
[/size]
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2005, 18:45   #235
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:

Een moderne vorm van islam?

En daar is die Turkse gekopvodde seut die bij de verkiezingen voor de moslimexecutieve verkozen werd, het prototype van?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2005, 20:39   #236
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
En daar is die Turkse gekopvodde seut die bij de verkiezingen voor de moslimexecutieve verkozen werd, het prototype van?
Ja, eng hè?
Oud 28 maart 2005, 23:41   #237
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ja, eng hè?
Jazeker, dat is eng. Als er dan al eens een Islamitische vrouw op de voorgrond mag komen is het zo'n archetypisch geval van Islam dit en Mohammed dat.
Dat belooft idd weinig goeds wat betreft de secularisering die jullie nog moeten ondergaan.
Oud 29 maart 2005, 12:25   #238
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Moslims moeten na maximaal twee kinderen gestereliseerd worden.

De criminelen onder hen wordt de nationaliteit afgenomen en naar het land van afkomst van hun familie gedeporteerd.

Overlastjongeren worden heropgevoed in militaire kampen, waar ze discipline en respekt leren. Voldoen ze niet, ook deportatie naar land van afkomst.
Dat is al een goed begin!
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2005, 16:57   #239
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims moeten na maximaal twee kinderen gestereliseerd worden.
Je bent grappig.
Oud 29 maart 2005, 19:12   #240
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ja, eng hè?
Eng? Afschrikwekkend ... en tegelijk onbegrijpelijk. Een gemeenschap die persé in een importachterlijkheid (jawel ingevoerd uit S-Arabië) wil blijven vegeteren. Uw voorouders waren geen moslims Sinan tot Mohammed zijn rovers-en moordenaarstropen uitzond naar Noord-Afrika. Kan je leven met het feit dat je eigen voorouders kaffirs waren ?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be