![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan goed zijn, Mitgard... Maar als sommigen al op een leeuw kruipen, zal het achterste van mijn moeke ook wel goed zijn zeker? Maar ik weet het niet, ik ben nog jong en dus nog geen ervaringsdeskundige... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() De progressieve meute kan weer het onderscheid niet maken tussen vulgariteit en kunstzinnig naakt. De jood Tunick behoort met z'n bezigheden alvast niet tot de laatste categorie. Dat onderscheid heeft niks te maken met preutsheid of pilaarbijterij maar wel met zin voor goede smaak. Kunst moet het beste uit de mens naar bovenhalen en de gemeenschap verheffen. De links-modernistische "visie" op kunst betekent vooral één zaak: zo weinig mogelijk vereisten. Alles moet als kunst aanzien kunnen worden. Nihillisme, vulgariteit, decadentie en uitingen van individuele frustraties werden tot norm verheven, meestal louter bedoeld voor diezelfde progressieve meute als vals-elitair publiek, terwijl het gewone volk er geen boodschap aan heeft of het hen opgedrongen wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maak mij maar wakker als je iets interessants te vertellen hebt.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga jij maar een beetje rechtse, volksverheffende kunst maken en verspreiden onder je rechtse vrienden, dan kunnen jullie van jezelf zeggen dat je kunst maakt en zo verder, en zijn jullie ook gelukkig. Ik vind namelijk dat je post een uiting is van een individuele frustratie. En nihilisme, dat ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 mei 2005 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En leur chantant Les bourgeois c'est comme les cochons Plus ça devient vieux plus ça devient bête Les bourgeois c'est comme les cochons Plus ça devient vieux plus ça devient c..." Ja, wie moet je nu verkiezen in die pluchen zeteltjes..... Le cul ou les bonnes manières.... Een mens zou er warempel het Noorden bij verliezen. Wat moet die kunstenaar het keinburgerlijk denken toch verfoeien om een dergelijk aantal blote konten te tonen. Meestal beperkt een mens zich tot één exemplaar om zijn ongenoegen uit te drukken. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Beseffen de burgemeesters en wethouders dan niet dat ze met het verlenen van toestemming aan deze wat ik noem "schender der openbare zeden" om zijn "kunstjes" te vertonen op een zwarte lijst belanden waar ze later zullen op afgerekend worden als de tijd gekomen is? En die "tijd" nadert met rasse schreden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik haat de joden niet, alleen horen ze hier in Europa en in Pisraël niet thuis. Wel in de VS, het land dat geen volk en volkse cultuur heeft. Dat ze daar blijven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
(U haat de Joden niet), maar toch moeten ze weg uit Europa & Israël? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Het zijn net zoals de Turken, Marokkanen, negers,... ook vreemdelingen die hier niet thuishoren en evenmin in het land dat behoort aan de Palestijnen. Maar dat betekent niet dat ik hen zou haten. Haat is voor zwakkelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Gouverneur
|
![]() En waar moeten die Joden dan naartoe? Nietzsche schreef terecht dat de antisemiet het meest verachtelijke schepsel op aarde was! De antisemiet is de verpersoonlijking van de rancune, van de zwakte, van de laagheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guderian : 9 mei 2005 om 01:35. |
||
![]() |