![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#223 | ||
Vreemdeling
|
![]() Ik heb niets tegen Joden, ik bewonder ze wel. En ook zij waren vijanden van onze vijanden, de verderfelijke fascisten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Één dode is een tragedie, een millioen doden is een statistiek. -Jozef Stalin Laatst gewijzigd door Lenin : 8 juni 2005 om 14:45. |
||
![]() |
![]() |
#224 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb wel iets tegen Joden die zich te goed voelen om te integreren. Dat heeft niks te maken met hun vermeend belgicisme, cfr Patriot!, of met hun ras, cfr mensen mij dat eventueel zouden verwijten.
Zij moeten zich even hard integreren als Italianen, Fransen, of Marokkanen, dwz in taal- én cultuuromgeving.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 juni 2005 om 14:55. |
||
![]() |
![]() |
#225 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar je kan niets weerleggen van mij. Ze zien er niet geïntegreerd uit, ze leven apart bijeengehoopt en ik heb ze nog NOOIT 1 woord Nederlands horen spreken. |
|
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens niet verwonderlijk dat de N-VA in het conflict in het Midden Oosten openlijk de kant van de terroristen kiest. |
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#235 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Indien dit zo zou zijn (wat niet is volgens mij), zou ik het alleen maar goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan mij het in godsnaam schelen welke taal die mensen aan hun ontbijttafel en met hun vrienden onderling spreken?!
Zolang deze mensen niets verkeerd doen (de Joden zijn de minst criminele gemeenschap in België) en zelfs een serieuze meerwaarde aan onze economie bijbrengen kan je er toch onmogelijk tegen zijn?! |
![]() |
![]() |
#238 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#239 | |||
|
![]() Zever in pakskes. gans je posting is antisemtitisch en niet antizionistisch. Waarom, omdat het allen gaat over Joden (die in Antwerpen wonen, met geen woorden rep jet het over de regering Sharon, de kolonisten, of de bezetting van vluchtelingnekampen.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Zie je, geen enkele van je punten weerstaat de toets der kritiek. Ze hebben allen verband met joden, ,iet met Israel. Het is antisemitisch en iet anitzionistisch.
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |