![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() ocmw helpen enkel alsge kostuumpje of kleur hebt anders doen ze moeilijk nor eigen volk .....geloof me mor want ik zag het ; eigen volk?!
rofloor woehahahaha jaja daarom dat er in Antwerpen mijn ma als zelfstandige verhuist nor Turkije alles hier verkoopt en daarom dat er een joods gezin ook uit Antwerpen weg wou ; moh kom we zen allemol 1. Jezus Maria wrom zen ze blind voor het woord ' sociaal'. Algoe dat men het eigen volk zo goed kent ;p |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Dit is en belachelijke discutie hier.
het OCMW dient om mensen tijdelijk uit de nood te helpen om een overgang van de ene situatie naar de andere te waarborgen. of voor mensen die niet meer kunnen werken door ziekte of invaliditeit te ondersteunen. Dit moet door de nodige expertise van geneesheren en psychologen worden vastgesteld. Deze mensen moeten worden geholpen. Maar gezonde mensen (die door bewijs gezond verklaard zijn) die werk weigeren, moeten zonder inkomen worden gesteld. Deze mensen plegen voor mij en crimineel feit!!! Een mens is nu eenmaal verplicht aan zichzelf en de gemeenschap te zorgen voor zijn eigen inkomsten en niet te leven van de inkomsten van anderen. Alleen mensen die niet in stat zijn moeten geholpen worden, anderen moeten werken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() zeg 'King of beggars and fleas', kan jij eens kort uitleggen wat jouw financiele bijdrage aan de samenleving is geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Maar gezonde mensen (die door bewijs gezond verklaard zijn) die werk weigeren, moeten zonder inkomen worden gesteld. Deze mensen plegen voor mij en crimineel feit!!!
Als men je modern economisch uitbuit bij netto 3.75cent per uur ben ik niet de enige die reclameerd bij verschillende diensten dat er iets scheelt aan de flexibiliteit en openlijke communicatie in hoofdstadje Antwerpen. Ik werk graag ; héél graag zelfs mor ni voor wijven die me uitbuiten en sommige venten ik werk liever kei hard voor mensen met weinig geld; gezinnen...mensen die het verdienen . Daarmee bedoelde ik sociaal mensen en dus geen leerkrachten,politiekers of andere kostuumpjes want daar bemerkte ik veelal dat ze geen begrip of dialoog kennen, enkel aanwijzingen,verwijzingen en andere conservatieve personificaties. Wel wil ik hier niet mee veralgemeenen ik schrijf gewoon mijn bevindingen als huisman op; triestig wel om te weten dat er veel zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
andere mensen, zo zijn er helaas ontzettend veel, zijn achterlijke kutmensen die constant lopen zagen, zeuren en zaniken op alles en nog wat. die mensen kunnen natuurlijk niet genoeg financieel bijdragen ter compensatie van hun hoogst irritante aanwezigheid. zodus, je moet het allemaal in z'n geheel zien, giserke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
creveren moeten ze, dat werkschuw gespuys. zoodat wy kunnen klaarkomen van leedvermaeck.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 5 juli 2005 om 10:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
king doet vandaag wat jezus van nazareth vroeger deed. die was ook werkloos en nam het op voor de armen. van nazareth heeft zelfs ooit een markt kort en klein geslagen. de hypocrisie van de burgerkneuterij bestaat er natuurlijk in dat ze vooraan in de kerk zitten terwijl ze iemand als king bijna achter de tralies wensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is werken? alleen datgene dat uitgevoerd wordt terwijl men een arbeidscontract heeft? hoe zie je dat eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |||||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 juli 2005 om 11:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
tegenwoordig zit daar nog heel weinig volk , tenzij je mensen gelijk ik die regelmatig eens een kaars gaan 'halen' daar meetelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
jawadde , de vraag van giserke leek mij gewoon een vraag of ben ik de enige hier die gewoon leest wat er staat zonder in de vraagsteller zijn plaats er vanalles bij te gaan denken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 juli 2005 om 11:59. |
|||||
![]() |
![]() |