![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er was nog geen gesprek geweest of men dreigde al mee stakingen maar ja nu kunde natuurlijk weer zeggen dat ik ne slechte vertegenwoordiger ben voor mijn volk maar ik probeer zoveel mogelijk te praten met mijne baas en we hebben kunnen altijd onze gedacht zeggen tegen hem daarvooor is hij het niet altijd eens met ons maar we blijven praten tot er een oplossing komt en da lukt vrij goed maar een paar maanden geleden hebben we wel eens gestaakt maar da was tegen de vlaamse Regering want die wilde meer of een jaar naar ons nie luisteren dan moet je wel staken maar t"heeft nie mogen zijn maar enfi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"iets" niet melden op een luchthaven is een grove fout, zeker als dat uw job is. Als het over terrorime gaat is het fout / laks Als het over veiligheidsnormen gaat is het zeker fout / laks Een sigaret kan genoeg zijn om een ramp te veroorzaken, een valies die erdoor geraakt kan genoeg zijn om een ramp te veroorzaken, iemand die geen badge draagt is niet gekend, en is dus een veiligheidsrisico, het kunnen futiliteiten lijken voor veel van jullie maar ik zou daar als baas ook nie mee kunnen lachen. Het is uiteindelijk de baas die ervoor opdraait als door de laksheid van zijn werkgevers accidenten gebeuren, elke goeie veiligheidschef zal daar nie aan toegeven, ook die mensen hun job staat op het spel als anderen hun voeten vagen aan hun regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met hoeveel volk minder doet SN het nu wel goed ? Stelt u zich daar geen vragen bij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister
|
![]() Ik raadt werkgevers aan sollicitatiegesprekken op te nemen. 't Is altijd hetzelfde. Op het sollicitatie gesprek :
Werkgever (wg) : Ben je flexibel ? Werknemer (wn) : Tuurlijk, in deze tijden is flexibiliteit belangrijk voor een bedrijf om te overleven. wg : Heb je een probleem met hard werken ? wn : Tuurlijk niet, hard werken is gezond. wg : Heb je problemen met onregelmatige uren,nachtwerk, weekendwerk ? wn : Tuurlijk niet, ik ben zeer gemotiveerd en zal mijn werk graag doen. wg : Proficiat, u bent aangenomen. En dan begint het, de wn laat zich syndiceren en begint te staken, wegens te hard werken, te veel flexibiliteit, teveel onregelmatige uren. Als mijn werk me morgen niet meer bevalt, ga ik iets anders doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijkdom komt uit arbied, kapitaal en kennis, slaag er uw economie boekskes maar op na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, bij ons was een van de vragen bent u bereid mee te verhuizen, (dit nadat bekend was dat we zouden verhuizen ) natuurlijk een uitdaging in het buitenland, enz... enz... Resultaat, nen helenboel hebben hune C4 al gestuurd, anderen gaan hem sturen, maar gaan ondertussen wel nog wat profiteren en gaan pas op het laatste moment hun schup afkuisen , resultaat, : Den baas kan het oplossen en kan ondertussen horen van die die wel blijven dat ze te veel werk hebben ah ja , De rest is gedemotiveerd zoals dat dan heet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voilla, een goed beleid dus, en hoe kan het dat daar een goed beleid wordt gevoerd ... terwijl dat vroeger onmogelijk was... Heel simpel omdat al de rotte appels buitengegooid zijn, en er herstructuring gebeurd is die vroeger gewoon niet kon omwille van , ! u raad het wel zelf zeker hé. ? Wat doet een Technics , Caterinng , Schoonmaakbedrijf bij een bedrijf dat als corebusiness vliegen heeft ? Niks nul de botten, ! Laat die catering over aan bedrijven die dat kunnen wiens core business dat is. Schoonmaak hetzelfde, en Reparaties idem ditto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mes kunde anders ook verachten van vriend delegé vertrouw niemand en schop het ver, op uw eigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zonder kapitaal zult gij goe kunnen arbeiden of willen arbeiden zeker ? Maw, Als ik u nie betaal en u geen materiaal geef, kunde gij werken zoveel ge wilt, ... Het zijn zaken die mekaar nodig hebben. Om dat te demonstreren zouden alle grootkapitalisten van deze aardkloot hun kapitaal eens voor 3 dagen moete bevriezen, staken maw, ... Onze kameraden communisten hun bakkes zullen nogal openvallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |