![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het asociale liberale gedachtengoed van Paul Beliën ? | |||
Ja en ik ben lid/kiezer van het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,87% |
Neen en ik ben lid/kiezer van het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
11 | 20,75% |
Ja en ik ben lid/kiezer van een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,32% |
Neen en ik ben lid/kiezer van een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
27 | 50,94% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens is Alexandra Colen al een tijdje buiten de schijnwerpers binnen het Vlaams Belang, maar zolang Beliën de kans had om zijn ultraliberalisme op te dringen hoorde je hem natuurlijk niet. Nu zijn liberale en zionistische haring niet braadt, maakt hij natuurlijk van zijn oren. Dat is de werkelijke reden die verscholen zit achter dat artikel. Wat Marie-Rose Morel en Jurgen Verstrepen betreft, het zijn beiden ook liberalen en dan zelfs nog meer progressieve liberalen. Een voorstander van de komst van die twee, was ik dus allerminst. Het wordt tijd dat het congres in het najaar heel duidelijke standpunten inneemt, waaraan ook die twee zich mogen houden en dat is: - nationaal solidarisme - etisch conservatisme - ijveren voor een sterk Europees gericht Vlaanderen Wat Morel betreft moet ik wel zeggen dat ze zich redelijk heeft aangepast binnen de partij, al verwacht ik wel nog een duidelijke uitspraak dat ze zich vergist heeft, toen ze naar die decadente Roze Zaterdag ging, toen ze nog NVA-lid was. Qua Vlaams nationalisme zit ze wel goed vind ik. Ook haar goede contacten met een radicaal nationalist van de FPÖ, Heinz-Christian Strache, is een goede aanzet. Verstrepen zal ook in de toekomst dienen voor voor het discours van de vrije meningsuiting en als ideale VRT-basher. Op de centrale thema's van de partij heeft hij geen enkele invloed. |
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volg nooit een leider, wees uzelf. En laat de kudde voorbijgaan. Een gr�*�*�*�*tis goede raad... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#224 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel dat geïndoctrineerde zielen (kuddedieren) dat nooit kunnen begrijpen... ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 24 juli 2005 om 11:30. |
|||||||
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gratis goede raad: doe niet mee aan partijpolitiek als je je niet kan neerleggen met de gebruikelijke methodiek van politiek bedrijven via partijen. |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() Citaat:
De aandachtige lezer zal opmerken hoe de "vrije meningsuiting" er later zal uitzien. Zionisten? |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De man ging opositie voeren tegen zijn wekgevers. Was niet meer akkoort met de lijn welke de partij voorstelde. En is daarom ook buiten gevlogen. En niet gegaan, zoals velen laten veronderstellen! |
|
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de kosten van het VB het VB zelf bekampen. Hoewel,...... dat moet hij van zijn werkgevers geleerd hebben. Het Vb aanvaardt ook de gulle dotatie vanwege de Belgische staat, om ze vervolgens aan te wenden tegen de verlener van de gunsten zelve.......... Bijten uit de hand waaruit ge eet. Al bij al niet echt fraai.
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
![]() Citaat:
Zij hebben daar een zeer goede reden voor. Maar ik wil je graag ter wille zijn: Het komt uit een nogal betrouwbare bron: De Standaard.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens een ander voorbeeld voor de zogenaamde democraten. Toen in Nederland de campagne gestart werd voor of tegen de Europese grondwet werden er subsidies verdeeld, en dit zowel aan de voor- als de tegenstanders van deze grondwet. |
|
![]() |
![]() |
#235 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die dotatie heeft niets te zien met de kiezers van de andere partijen. Zij krijgen eveneens hun dotatie a rato van het aantal stemmen welke ze hebben behaald. De dotatie is in het leven geroepen, omdat de toenmalige politiekers niet met hun tengels uit de pot konden blijven. Zie maar de augusta. deze gelden werden gebruikt om persoonlijke verijking, en ook om de partij te spekken. Zoiets zoals er nu gebeurt met de miljarden opdracht voor het leger. Vlug nog een bestellingske plaatsen, alvorens het schip van staat vergaat. Dus wanneer ge spreekt over de dotatie, moet ge ook weten dat dit betaald wordt door degene die voor die partij heeft gestemd. En wanneer die partij, het geld gebruikt waarvoor het bedoeld is (propaganda voeren), dan is het wel besteed. Andere partijen , zetten er grote kassen van secretariaten mee, of verkopen hun onbewoonbaar secretariaat, aan de staat, om nog wat bij te verdienen. Dus de gelden van de dotatie, worden bij het Vlaams Belang besteed, voor wat ze bedoeld zijn. Dus om Uw redenering nog wat door te trekken, mag alleen degene die aan het bewind is een dotatie bekomen, want de anderen niet aan het bewind bestrijden met hun dotatie ook de regering. Denk daar maar wat over na, maar het zal wel niet nodig zijn zeker? Het past wel niet in U voorgeprogrammeert straatje! |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die man was een WERKNEMER. Wanneer een werknemer niet voldoet gaat men deze ontslaan. En coveliers? Enjoy ! |
|
![]() |
![]() |
#237 | |||||||
|
![]() Citaat:
Het VB vertegenwoordigt een belangrijk deel van de kiezers en moet dus volgens die verfoeilijke, antidemocratische Belgische wet zijn inkomsten betrekken van de schatkist. Zoiets eerst opleggen, en dan komen klagen dat een partij er ook echt gebruik van maakt, is natuurlijk een perversie eerste klas. Maar je zal ze wel blijven herhalen zeker, ook al weet je dat ze vals is. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 25 juli 2005 om 13:23. |
|||||||
![]() |
![]() |
#238 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verkondig jullie muffe ideetjes zoveel je wil. Breng ze wel niet in de praktijk zonder een democratische meerderheid. Way to go. Citaat:
En dat vind ik nog véél bedenkelijker.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 juli 2005 om 13:29. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een gore discriminatie op basis van aanhang. Terwijl grote aanhang niet noodzakelijk wil zeggen dat je de waarheid in pacht hebt.
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat er bij mij niet in dat links-extremistische crap niet op dezelfde wijze gevaloriseerd wordt als rechts-extremistische crap. En doe er voor mijn part de centrum-crap van de tsjeven en paarsen bij ook. Ofwel allemaal gelijkberechtigen ofwel niemand een rotte frank: een stem=eenzelfde bedrag
![]() |