Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2005, 19:46   #221
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noriko
Kent er niemand het woordje "Poepkop" ? Ik heb dat in Kortrijk geleerd...
Ik dacht:

http://forum.politics.be/member.php?u=6586
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 00:00   #222
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha !!
U bent begonnen door mij voor Gele Communist te noemen !!
- STEK -
Mijn beste U hebt mij een dictator genoemd,
Iedereen moet volgens u zwijgen,
U noemt mensen poepkop....

en ja ik heb u Gele communist genoemd, maar hebt U ook de smiley gezien die er achter staat den deze
Punt niet duidelijk overgekomen, met schelden los je niets op.
Leer je beheersen.
Begrijp je het nu?

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 02:14   #223
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Dit gaat toch off topic, lijkt mij. Ik denk dat Japan op de eigen (eigen)wijze wijze rassenproblemen zowel als godsdienstproblemen al eeuwenlang nagenoeg voorkómt.
Oud 13 augustus 2005, 04:13   #224
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Japan kan er geen racisme zijn want er zitten bijna geen buitenlanders.
hehe hoe komt dat ? Bestaat er daar zoiets niet als multicultuur ?
Of passen ze het Deens model toe ?
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 08:25   #225
napoleondegrote
Banneling

Standaard

De Yanks hadden hun atoombommen beter op Saoudi-Arabië ofzo gegooid, ipv. op Japan. Japanezen zijn immers schatten van mensen, Arabieren zijn het crapuul van de wereld.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 10:32   #226
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
De Yanks hadden hun atoombommen beter op Saoudi-Arabië ofzo gegooid, ipv. op Japan. Japanezen zijn immers schatten van mensen, Arabieren zijn het crapuul van de wereld.
Wat is dat nu? Wat een onzin ...
Oud 13 augustus 2005, 12:24   #227
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
hehe hoe komt dat ? Bestaat er daar zoiets niet als multicultuur ?
Of passen ze het Deens model toe ?
Japan heeft nogal specifieke opvattingen over zijn superioriteit.
De zonnegod leeft op aarde: het is hun keizer. Vanaf 1931 beginnen ze China en later Korea te bezetten, af te slachten, uit te buiten.
Zij zijn hyper fascistisch geweest en staken dat niet weg. Tegenover vreemdelingen zijn ze ronduit afkerig. Nog in de jaren 80 deed de niet als linkse rakker bekende Leo Tindemans nog een oproep naar Japan om de Belgen niet zo te discrimineren. Onze missionarissen werden er immers niet al te fris behandeld, zeg maar getreiterd. Indien men een voorbeeld zoekt van een monoculturele samenleving met sterk autoritaire trekjes: the place to be!
- arbeidsomstandigheden zijn lamentabel
- jeugt wordt opgefokt tot overachievend leervee
- corruptie en schandalen vieren hoogtij
- zeer strikte sociale controle: je kan je portefeuille op het dak van je auto leggen als je eventjes gaat wandelen: die geraakt niet weg.
- grote criminaliteit echter is emorm machtig: de japanse mafia (triade) is een staat binnen de staat
- kadaverdiscipline en schrik voor enige originaliteit maakt dat het meest bekende spreekwoord uit Japan "de nagel die uitsteekt zal worden platgeklopt" zeer letterlijk te nemen valt.

Alhoewel Japan formeel democratische structuren heeft dient men dit met imense korrels zout op te nemen. Ondergronds zijn rabiaat conservatieve, rechtse krachten aanwezig die de dunne vernis, aangebracht nota bene in 1945 door een uiterst rechtse generaal Mac Arhtur, nauwelijks verhult.

Japan is het schoolvoorbeeld van waar je uitkomt met stricte monocul: wereldvreemde, navelstaarderige, onvrije mensen die hard werken voor enkele heersers die buiten elke controle vallen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 12:46   #228
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Als ik dit topic lees schaam ik mij om Vlaming te zijn.
Ik begin stilletjesaan echt te geloven dat het racisme in veel Vlamingen ingebakken zit.
Volgens de linkse rakkers zijn er 1 000 000 racisten in Vlaanderen, vergeet dat niet.
Oud 13 augustus 2005, 13:40   #229
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie
Volgens de linkse rakkers zijn er 1 000 000 racisten in Vlaanderen, vergeet dat niet.
Ik denk dat die mensen niet inherent racist noch xenofoob zijn. Zij zijn opgestookt door de schurken die hen wijsmaakten: Kijk: die vetzakken hebben het gedaan! Houdt den dief! De islam is onverdraagzaam!
Die mensen zijn de schurken en het addergebroed. Niet hun slachtoffers.
WIe valse informatie geeft, agiteert en leugens propageert is de verader van de waarheid, de psychopaat die de bom legt, de lafaard die zelf buiten schot brengt en de lont aansteekt. Fundamentalistische haatzaaiers van alle landen zijn dezelfde. Men zou ze moeten samen in één kamp steken, zoals de Ieren de Duitse piloten bij de Engelse staken tijdens de tweede wereldoorlog (hun twee vijanden). Lachen geblazen.
Oud 13 augustus 2005, 14:02   #230
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Profetische woorden!
Indien Amerikaanse "cruisaders" niet opletten krijgen zij binnekort Pakistaanse "cruise-missiles" op hun dak. Moest het niet kwaad kunnen voor miljarden onschuldige mensen, het zou nog grappig zijn.
De spanning opdrijven tussen islam en fanatieke neo-con christenen zou wel eens het amageddon kunnen opleveren waar bepaalde oude schriften naar verwijzen.
Al wie op dit ogenblik met vuur speelt moet weten dat er lonten in de buurt liggen. Het gebral van het VB maakt Vlaanderen binnenkort tot een gewenst doelwit voor hun fandamentalistische tegenhangers die in deze massabeweging van anti-islamitische fundamentalisten een drogreden zien om Brussel, Antwerpen of Gent te trakteren op vuurwerk. Dit is nog niet gebeurd. De ervaring in Engeland, Spanje en de VS wijst erop dat de gekken die bommen leggen vaak moegetergde en daarna opgejutte meelopers zijn, net zo onozel als de sukkels die hier op de site het noorden kwijt zijn en oprecht geloven dat het laatste uur van hun geloof, cultuur, of levenswijze heeft geslagen. Zoals vroeger anarchisten, ccc en andere jonkies met teveel fantasie er toe kwamen van de boel op stelten te zetten.
In feite steunen ze mekaar, en dienen de brave burgers het gelag te betalen en de brokken te ruimen. Waarom pakken we ze overigens niet beiden aan?
Oud 18 augustus 2005, 09:04   #231
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Je schreef het, en niet om te lachen.
Zeg, Filo, gaan we nu nog die bewijzen te zien krijgen?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 09:34   #232
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Terug naar de zandbak,ze zijn dat gewoon,back home gaan ze toch zo gelukkig zijn,voor altijd oorlogje spelen en kopjes afsnijden.Met dat verschil dat het ze ondereen zullen moeten doen,zijn ze trouwens ook regelmatig,goe bezig mee.
De grote retour naar Mekka en voor altijd.
Weet je, gisteren viel mij op dat die mensen hier of in Afrika niet zoveel van elkaar verschillen. Stond daar een dikbuikige bouwvakker op een grote kraan, de hendels te bedienen. En wat schetst mijn verbazing? Vol tattoo's. Net als die negers dat zo graag doen, en die indianen. Lichaamsversieringen die je niet zomaar even wegspoelt. Dat is schijnbaar van alle volkeren..

Zo zijn er nog wel meer voorbeelden te bedenken.

Of die beste man nu blank is en achter hendeltjes een kraan bedient, of zwart is en met pijl en boog een aap uit een boom schiet, doet er dan ook niet zoveel meer toe.
Oud 18 augustus 2005, 15:42   #233
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Zeg, Filo, gaan we nu nog die bewijzen te zien krijgen?
de copy paste:

[size=1]
Citaat:
[size=1]Misschien moeten we alle mensen die die moord proberen goed te praten maar afknallen, te beginnen met Filo(Distel op 06/11/2004)Misschien moeten we alle mensen die die moord proberen goed te praten maar afknallen, te beginnen met Filo(Distel op 06/11/2004)[/size]
[/size]
zo schreef je het:ruim voldoende.
Met zoiets kan ik niet lachen, zéker niet in het licht van
-wat in Londen gebeurde
-je sympathie voor dat soort politie
Die schoten ook maar "om te lachen", veronderstel ik?
Lees verder je commentaren over de dood van die Braziliaan ook maar eens na...
Dus niet "trollen", maar to the point, wil je?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 15:59   #234
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Profetische woorden!
Indien Amerikaanse "cruisaders" niet opletten krijgen zij binnekort Pakistaanse "cruise-missiles" op hun dak. Moest het niet kwaad kunnen voor miljarden onschuldige mensen, het zou nog grappig zijn.
De spanning opdrijven tussen islam en fanatieke neo-con christenen zou wel eens het amageddon kunnen opleveren waar bepaalde oude schriften naar verwijzen.
Al wie op dit ogenblik met vuur speelt moet weten dat er lonten in de buurt liggen. Het gebral van het VB maakt Vlaanderen binnenkort tot een gewenst doelwit voor hun fandamentalistische tegenhangers die in deze massabeweging van anti-islamitische fundamentalisten een drogreden zien om Brussel, Antwerpen of Gent te trakteren op vuurwerk. Dit is nog niet gebeurd. De ervaring in Engeland, Spanje en de VS wijst erop dat de gekken die bommen leggen vaak moegetergde en daarna opgejutte meelopers zijn, net zo onozel als de sukkels die hier op de site het noorden kwijt zijn en oprecht geloven dat het laatste uur van hun geloof, cultuur, of levenswijze heeft geslagen. Zoals vroeger anarchisten, ccc en andere jonkies met teveel fantasie er toe kwamen van de boel op stelten te zetten.
In feite steunen ze mekaar, en dienen de brave burgers het gelag te betalen en de brokken te ruimen. Waarom pakken we ze overigens niet beiden aan?
Nooit geweten dat het Vlaams Belang ook in Madrid en London aktief is. Om van NYC nog maar te zwijgen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 16:55   #235
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
de copy paste:

zo schreef je het:ruim voldoende.
Bewijs het en haal de topic erbij. Uw onwil om dat te doen maakt duidelijk dat er iets niet in de haak is met je beschuldiging.

Citaat:
Met zoiets kan ik niet lachen, zéker niet in het licht van
-wat in Londen gebeurde
-je sympathie voor dat soort politie
Die schoten ook maar "om te lachen", veronderstel ik?
Lees verder je commentaren over de dood van die Braziliaan ook maar eens na...
Dus niet "trollen", maar to the point, wil je?
Ik heb geen sympathie voor "dat soort politie". Ik weiger echter om die agenten tegen het racistische kruis te nagelen, iets wat jij meteen deed. Zelfs nu zijn er geen aanwijzingen dat het om racisme ging.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 17:03   #236
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Wat moeten we geloven ?

-Dat er 1 miljoen anti-moslim strijders gereed staan in Vlaanderen ?
- Om hoeveel Vlaamse Moslims te.. verjagen, vernietigen ? of wat juist ?

Bah nee : die 1 miljoen anti -moslims dinges hebben allemaal 1 goede moslim als buur & als ge die allemaal optelt schieten er geen andere over, behalve dan die lid zijn van hun partaai het VB..

Als morgen de ergste nachtmerrie van fundi's uitkomt en een moslim wordt minister-President van Vlaanderen, zal het waarschijnlijk een lid van het VB zijn.

Ein prosit der Gemütlichkeit !
Oud 18 augustus 2005, 18:24   #237
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
1-hand-klapper: .... 1 goede moslim ...
Wat heet "goed"? Als men tégen de sharia is misschien? En bestaat dat in die kringen?
Oud 18 augustus 2005, 18:40   #238
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Ik weet niet hoe dat in Nederland gaat

..maar hier woont de modale moslim niet in een ghetto en heeft dus een niet-moslimbuur. De niet-moslimburen die dat niet leuk vinden zijn inmiddels verhuisd
naar de Noorderkempen waar ze zich verbeterden doordat ze er nu Nederlanders als buur hebben. De overige komen wonderlijk genoeg overeen met hun Moslimbuur die nooit een fundamentalist is en het feitelijk niet moeilijk heeft om onder andere wetten dan de sharia te leven (trouwens in de overgrote meerderheid van landen met een meerderheid van mosliminwoners geldt de sharia niet als burgerlijk en/of strafrechterlijk wetboek).

Een goede moslim gaat zoals een goede christen uit werken, zorgt voor vrouw en kind en bereid die dan ook voor op het leven in een geordende maatschappij,
of wat dacht U ?
Oud 30 augustus 2005, 22:51   #239
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
..maar hier woont de modale moslim niet in een ghetto
Borgerhout, Molenbeek, Schaarbeek....tuurlijk geen ghetto

Citaat:
De niet-moslimburen die dat niet leuk vinden zijn inmiddels verhuisd
naar de Noorderkempen waar ze zich verbeterden doordat ze er nu Nederlanders als buur hebben.
Groot gelijk, deze mensen zijn het waarschijnlijk kotsbeu, om de verloedering van hun gemeente met lede ogen te moeten aanzien.
Ze zijn het misschien beu om als enige "witte" in zijn straat te leven.
Ze zijn het misschien beu, om wie weet overvallen te worden, lastig gevallen te worden door jong crapuul, dat in een groep veel praat heeft...
Diegene die dan geluk heeft kan verhuizen, diegene die pech heeft moet maar Arabisch gebrabbel leren.

Citaat:
(trouwens in de overgrote meerderheid van landen met een meerderheid van mosliminwoners geldt de sharia niet als burgerlijk en/of strafrechterlijk wetboek).

Citaat:
Een goede moslim gaat zoals een goede christen uit werken, zorgt voor vrouw en kind en bereid die dan ook voor op het leven in een geordende maatschappij,
De meeste moslims rekenen op de hulp van Allah om in hun levensonderhoud te voorzien, maar ondertussen is het geld van den dop, het OCMW, Kinderbijslag, voldoende.

Citaat:
of wat dacht U ?
Dat eerlijk gezegt wil je beter niet weten.
Je zou je gekwetst kunnen voelen, als ik zou zeggen dat je naar mijn mening een goedgelovige persoon bent die er heilig van overtuigt is dat een "multicul" maatschappij bestaat.
En met andere woorden een idioot zou zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by phoebe on 30-08-2005 at 23:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:
naar de Noorderkempen waar ze zich verbeterden doordat ze er nu Nederlanders als buur hebben.
Groot gelijk, deze mensen zijn het waarschijnlijk kotsbeu, om de verloedering van hun gemeente met lede ogen te moeten aanzien.
Ze zijn het misschien beu, om wie weet overvallen te worden, lastig gevallen te worden door jong crapuul, dat in een groep veel praat heeft...
Diegene die dan geluk heeft kan verhuizen, diegene die pech heeft moet maar Arabisch gebrabbel leren.

Citaat:
(trouwens in de overgrote meerderheid van landen met een meerderheid van mosliminwoners geldt de sharia niet als burgerlijk en/of strafrechterlijk wetboek).

Citaat:
De meeste moslims rekenen op de hulp van Allah om in hun levensonderhoud te voorzien, maar ondertussen is het geld van den dop, het OCMW, Kinderbijslag, voldoende.

Citaat:
of wat dacht U ?
Je zou je gekwetst kunnen voelen, als ik zou zeggen dat je naar mijn mening een goedgelovige persoon bent die er heilig van overtuigt is dat een "multicul" maatschappij bestaat.
En met andere woorden een idioot zou zijn.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:

Citaat:
:rolf: :rolf: :rolf: :rolf:

Citaat:

Citaat:
of wat dacht U ?
En met andere woorden een idioot zou zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door phoebe : 30 augustus 2005 om 22:53.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 23:02   #240
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe

En met andere woorden een idioot zou zijn.
Ja, "herkenning": in Nederland ook.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be