![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#222 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U zal heel hard mogen zoeken om een "homo hatende uitspraak" van mij te vinden, en ik stem ook Vlaams Belang.
![]() |
#223 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij part gelooft u wat U wil, dat zal mij koude soep wezen, ieder zijn vrij woord. ![]()
![]() |
#224 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Homofilie uitmaken van ziekte is nu toch wel belachelijk. Toe nou : Weterse decadentie ??? Wat een flauwe kul : U moet Weten dat homofilie en ook incestheid MILLENIA lang al bestaat en niet komt van "Westerse decadentie".
Ik kan talloze beroemde geschiedenisfiguren opnoemen die homo/incest waren. Alleen kon men het toen niet zo gemakkelijk tonen omdat .... wel ja .... je kon er soms je leven bij laten hé
#225 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer goed, zeeeeer goed, je bent goed op weg. Nu even nadenken, niet zozeer voor jou, je hebt het al gezegd, maar voor degenen voor wie jij gestemd hebt: en waarom niet: ieder zijn vrije verliefdheid, ieder zijn keuze in zijn sponde ??? Zolang natuurlijk dat ze jou of mij niet dwingen ....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 juli 2005 om 09:47. |
|||||
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had het dan ook meer over uitspraken van mandatarissen en ook uitspraken van gebruikers hier op het forum, maar niet persoonlijk op jou gericht hoor! Toch blijf ik me afvragen wat het standpunt is van Jurgen Verstrepen, altijd een voorvechter geweest van holebirechten in zijn toenmalige programma's Zwart Wit. Heeft hij nog altijd dezelfde standpunten zoals vroeger of is zou hij net als Marie-Rose "tuttebel" Morel met de wind gedraaid zijn.
![]() |
#227 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zogenaamde "Family Values" Familiale Waarden,Mijn goede vriend Mijnheer Boon kan het niet beter verwoorden als zo hij mij bijbracht dat je familie enkel terug zag bij sterfbedden en begraffenisen.Gezinnen zijn niet meer wat ze geweest zijn MAAR GOED OOK!Mij zie je niet met vader in koolmijnen werken en zondags het koren afdoen,nee dank u als ik op zondag in de een of ander bruin kroeg liever mijn frisse pint drink.Om niet af te wijken....Liever 2 mama's of papa's die elkaar echt graag zien voor wie ze zijn dan mijn macho papa die met ander wijven in bars hangt terwijl mijn moeder thuis zit te huilen,of langs de andere kant mijn mama die in de bars zit om mijn vaders geld op te doen terwijl vader thuis zonder eten na het werk zit te huilen.punt
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Auch. En jij de mij dan nog zo'n zonnetje vindt ![]() Ik huil bijna (van het lachen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar... homofobie staat er lang en breed en groots wel in als zotheid ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gedaan met al die zever. |
|
![]() |
![]() |
#232 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En als we eens een Belgisch (of zelfs Vlaams) referendum organiseren over de stopzetting van dotaties aan het VB? Bijvoorbeeld op dezelfde dag als het referendum over de vraag of homohaat nu eigenlijk een een islamitische of een extreem-rechtse ziekte is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 29 juli 2005 om 23:39. |
|||||
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien moet je ook eens een referendum proberen in Belgie, Salmon, het is nog zo slecht niet hoor om iedereen mee te laten beslissen... |
|
![]() |
![]() |
#234 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij de VB-posters op dit forum zitten tegenwoordig nogal wat lieden die zeggen dat ze voor BROV zijn - ik ben dat in beperkte mate en met respect voor het representatieve parlement ook - maar ik ben ervan overtuigd dat zij alleen referendums willen over zaken die in het VB-kraam passen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 30 juli 2005 om 07:54. |
|||||
![]() |
![]() |
#235 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herinnerde me dat niet meer.
|
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden ze ook moeten doen met het stemrecht voor nationaliteitsweigeraars. Niet dus. In dit land weegt het recht van de minderheden zwaarder dan die van meerderheden volgens de 'democraten'.
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#238 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu je eindelijk doorhebt dat Longhorn geen referendum VB-er IS maar een doodgewone democraat?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 juli 2005 om 16:42. |
|||||
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Verhofstadt het referendum had ingevoerd zoals hij beloofde ten tijde van zijn burgermanifesten hadden we nu zeker geweten wat de meerderheid over holebiadoptie denkt. Niet dus. En nog iets Bartje, Van Hecke is niet de enige die misbruik maakt van het feit dat de burger niet bevraagd mag worden. Steve Stevaert, bijvoorbeeld, weet nog veel beter wat 'de mensen' denken. En die zegt net als de Duisteren Duikboot: Citaat:
Wie gaat er nu eigenlijk het ergste de mist in volgens jou?
![]() |
#240 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit iets gezegd over Longhorn, ik ken hem niet eens. Ik heb het wel over de typische referendum-VB'ers gehad, waartoe Wreker behoort. Maar door het feit dat Wreker zelf Longhorn genoemd had in de post waarop ik reageerde, voelde die dame of heer die zich Longhorn noemt zich aangesproken door mijn reactie - ten onrechte dus. En ik heb gezegd dat ik vrees dat die referendum-VB'ers alleen referendums zullen dulden over dingen die in hun kraam passen. Daar heeft Longhorn toch niks mee te maken, of wel?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 31 juli 2005 om 16:57. |
|||||||
![]() |