![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: zou u voor de andere stemmen, indien de uwe niet meer zou bestaan? | |||
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik VOOR de n-va stemmen |
![]() ![]() ![]() |
18 | 33,33% |
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,22% |
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik VOOR 't Belang stemmen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 16,67% |
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik ZEKER NIETvoor 't Belang stemmen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 27,78% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit echt is wat jij tot de mogelijkheden rekent dan begrijp ik deze reactie: Citaat:
Citaat:
mag jij nog duizend keer herhalen: Citaat:
In alle geval zit het er dik in dat jouw partij in zee zal gaan met diezelfde PS, als haar dat gevraagd wordt door de 'Vlaamse' kartelpartner tenmiste. En ja, ook de CD&V zie ik tot alles in staat behalve tot het bewust helpen verwezenlijken van een Vlaamse staat. Blijf jij in dat geval desalniettemin, wat dan ook van de N-VA, dan ben je voor mij (en niet alleen voor mij) al je geloofwaardigheid kwijt. Omdat ik blijkbaar toch niet zo goed in je hoofd kan kijken als ik dacht stel ik je maar openlijk de vraag: Heb jij al ooit gedacht aan een coalitie met de CD&V-N/VA VB en VLD? Die halen immers met zekerheid een meerderheid aan Vlaamse kant. Ik weet ook wel dat de Franstalige partijen daar niet mee akkoord zullen gaan maar dan splisten ze de boel maar zelf zodat ze in zee kunnen gaan met wie zijzelf willen zonder ons nog verder te kunnen opleggen met wie wij dat moeten doen.
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#223 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een coalitie CD&V-N/VA, VB en VLD is uitgesloten. Zelfs als de drie partijvoorzitters van de CD&V, N-VA en VLD het in hun hoofd zouden halen om aan zo'n idiotie te beginnen, dan nog: zowel de CD&V, de N-VA als de VLD zouden als partijen in twee breken.
#224 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wanneer zit men in een "verkeerde" partij? is er iemand die mij de korrekte visie heeft van de "juiste" partij??
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgique bestaan er geen andere dan 'juiste' partijen, behalve één.
#227 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij niet gelaten. De Belgische miserie heeft lang genoeg geduurd. Het is erop of eronder. Maar was jij het niet die hier, als ik me goed herinner, hier regelmatig post : als Vlaanderen onafhankelijk wordt is dit niet door de nationalisten, maar ONDANKS de nationalisten. Hoe rijm je deze uitspraak met het voorgaande? Niet dat je daardoor je geloofwaardigheid kwijtraakt hoor, maar ik blijf het een merkwaardige uitspraak vinden. |
||||||
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Knuppel]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal erop of eronder zijn na de volgende verkiezingen! Meer nog. Het zal de laatste kans zijn voor de Vlaams-nationalisten om mijn voorspelling niet te laten uitkomen.... In het andere geval... Vul zelf maar in.
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=robert t]
Citaat:
omdat ze daar nooit groot genoeg voor zal worden. ![]()
![]() |
#231 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zitten jullie hier bezig over N-VA federaal...dan moet Di Rupo een toegeving doen hoor, want hij heeft duidelijk gezegd de N-VA NIET te willen...
|
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja over de BUB moeten we ons zeker geen zorgen maken
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk maar aan zaken als:
![]() |
![]() |
#235 |
Europees Commissaris
|
![]() Staaf, jouw niveau zakt met de week hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het geval je het niet gemerkt hebt, het was maar een vingerwijzing van Superstaaf.
Aan alle vijf de punten heeft de N-VA zich immers bezondigd... Jan Loones HEEFT zijn goedkeuring in naam van de N-VA gegeven aan Vlaamse centen voor de buitenlandse reizen van Prins Flippe. De N-VA zeurt niet langer over BHV. De N-VA keurt voorstellen af die het VB steunt. De N-VA houdt het CS mee in stand en last but not least, BDW heeft er niks op tegen om met de PS in zee te gaan.
#237 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeker als ze gebracht worden, om N-VA mandatarissen ervoor te stemmen, waardoor er het cordon van het VB wordt uitgebreid naar de BHV crisis. (dit is waarschijnlijk wel de bedoeling van het VB. net zoals ze zich hebben onthouden op de eindstemming van de kieswet, waardoor het N-VA BHV amendement in duigen viel). Citaat:
Citaat:
Knuppel, nu zou ik graag eens weten hoe u dit zou oplossen op een andere manier! Want anders maakt u zich hier 4kant belachelijk! Knuppel, sinds u bij het blok bent slaat u de ene prietpraat na de andere uit! Het wordt tijd dat jou ogen open gaan, dat het blok niets anders is dan een extreem rechtse racistische partij die Vlaams nationalisme erbij neemt om iets te kunnen bieden aan Vlaams nationalisten. (net zoals een grootwarenhuis in solden) Ps, Knuppel, u bent wel gretig in het steunen van een Belgicist als Superstaaf, als je toch maar eens de N-VA denkt te kunnen pakken? |
|||||
![]() |
![]() |
#238 | ||
Banneling
|
![]() oja wacht eens, het VB gelooft in een Big bang theorie om België te splitsen.
De guillotine op de remorque, en naar laken duwen om de monarchie eronder te steken, + een aantal knokploegen naar Brussel sturen om alle Waalse bastions KO te slaan. natuurlijk zeggen ze dit wanneer 100% van de Vlamingen die op het VB zullen stemmen, waardoor zij het mandaat zullen krijgen om dit uit te voeren. Zijn jullie nu echt zo achterlijk om dit te geloven?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 9 augustus 2005 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
#239 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom stappen in een constructie die vernietigd moet worden? |
|
![]() |
![]() |