![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed bezig BUB, moest het Belgicisme nog niet dood zijn dan zijn jullie nu toch goed bezig om het helemaal onder de grond te stampen.
|
![]() |
![]() |
#222 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wie dit leest en bub niet kent zal eens meewarig het hoofd schudden en denken: '' weer één of ander clubje dat denkt belangrijk te zijn'' Door met leugens af te komen gaan ze zeker geen kiezers aan trekken. Ongetwijfeld is het nu crisisberaad op het ''paleis'' van de ( leugenaar) opperbubbel. . ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 september 2005 om 11:40. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#223 |
Gouverneur
|
![]() Het BUB heeft bewezen dat zij een bende onbetrouwbare onbekwamen zijn:
-onebtrouwbaar: als men iemand erelid maakt van een partij dan is het minste dat men kan verwachten dat de betrokkene ermee heeft ingestemd. -onbekwaam: ze hebben het telefoonnummer van Wilmots niet gevonden: zijn telefoonnummer staat bijvoorbeeld op blz.471 van het politiek zakboekje 2005 (decisionmakers) Bovendien vinden zij dat zij als kleine partij wel eens een risico moeten nemen, maar< zij doen dat wel op de kap van een ander. Tenslotte zijn ze nog te laf om zelf op dit forum hun fout te erkennen.
#224 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom, bubbelsmurfen, wat volgt?! Maak het belgicisme maar weer eens belachelijk! Wat fijn dat jullie er zijn! Onze dagelijkse portie lachvitaminen op dit forum! |
|
![]() |
![]() |
#228 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het allerzieligste der Zieligste
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me af waar ze nu zitten?
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Je bent alleen vergeten dat over enkele weken de iets gekkere broertjes van de familie, in casu Patriot en Yann, het zullen presteren het hele voorval te ontkennen en af te doen als een "VlaamSSch-nationalistisch verzinsel!". Dan blijven ze bewijzen eisen en alles ontkennen (dat artikel uit HLN is vals, hun reacties op het forum waren om te lachen, hun eigen persbericht ontkennen ze) in de hoop het topic dood te zeuren... |
|
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk heeft de journalist in HLN Hans I le Grands woorden verkeerd geciteerd. De zin hoorde immers te zijn: "... maar we vonden zijn telefoonnummer niet ... in het unitair telefoonboek van 1923". De "VlaemSSch-nationalistische journalist" heeft natuurlijk dat laatste zinsdeel weggelaten en aldus de glorierijke opperbubbel belachelijk willen maken. Ongetwijfeld volgt nu een klacht tegen de krant alsook die journalist. Eens kijken of de klacht even succesvol wordt behandeld als die tegen de N-VA... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#235 |
Minister-President
|
![]() Dat je reclame en ledenwerving wilt doen voor je partij, geen enkel probleem, maar dat je iemand lid maakt zonder die persoon te consulteren die totaal niet op de hoogte is dat vind ik toch een beetje ver gaan zu.
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Zie eens hoe fier ie is,echt wel ontroerend !!!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak ieder die een of andere verdienstelijke inspanning leverde en:of om eender welke reden het zgn. BV status krijgt tot erelid van je politieke partij !
Een erelidmaatschap kost niets, verplicht tot niets. als de persoon in kwestie zich niet vereerd voelt krijgt men wat negatieve reklame.. Als je er verder niks van hoort of de persoon in kwestie reageert positief krijg je positieve reklame... In ieder geval is er aandacht voor je "product" .. een beetje zoals de ergerlijkste zeeppoederreklame die je kan bedenken... & het werkt iedere keer !
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En zoiets moet dan als offieel excuus dienen richting media. Moeten we dan aannemen dat de B.U.B. nog nooit gehoord heeft van het bestaan van zoiets als een telefoonboek of het nummer 1207 ? ![]() Als de B.U.B. nog iets van geloofwaardigheid over had, dan is dat beetje geloofwaardigheid hiermee toch wel verdwenen. |
|
![]() |