![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() mamboke toch...
wij zijn een generatie van tamme, luie, nihilistische leeglopers, dat zie je toch. wij breken alles af wat de vorige generatie heeft opgebouwd, en zijn er nog fier op ook. wij zorgen ervoor dat dit een ontwikkelingsland wordt. wij zorgen voor het einde van de beschaving... en geen honderd roepende mambokes gaan dat kunnen tegenhouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een diploma betekent niet noodzakelijk dat ge in dat vakgebied moet blijven. Een diploma betekent dat ge een degelijke achtergrond hebt, en de capaciteiten hebt die een werkgever kunnen apprecieren. Het verstand wordt aangeleerd om op een bepaalde manier problemen op te lossen. Een ongeschoolde mist dit allemaal. Als je een groepje mensen hebt, pik ik er zo de ongeschoolden tussen uit, hoe schoon ze ook gekleed zijn.....het taalgebruik is de manier om het te weten te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader kon de beenhouwerij van z'n vader overnemen. Hij deed die stiel echter niet graag, en heeft gepast. Hij zou veel meer verdiend hebben met die - enorm goeddraaiende - beenhouwerij dan hij nu heeft gedaan, maar hij heeft tenminste iets gedaan dat 'm graag deed, hij is gelukkig, en dat straalt hij ook uit. Jij vindt dat wellicht onbegrijpelijk?
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jullie geen auto kunnen of konden kopen, dan is dat spijtig voor jullie vind ik. En iemand neerhalen die het toeval of niet een stukje beter heeft dan een ander neerhalen zal wel een tactiek van een loser zijn om zichzelf wat goed te praten vermoed ik. Straks verwacht je nog dat wij (of mijn zoon) zich al even arm en elitair begint te dragen als jullie en al even verwaand iedereen neerkrabbelt vanuit je torentje. Pff het heeft nooit gebotert tussen de bourgoisie en de werkende klasse. Nooit. alleen spijtig dat jullie omhoog gevallen werkmensen zijn en nooit bourgois zullen kunnen worden. Maakt niet uit hoeveel diploms er aan jullie muur zullen hangen. Jullie denken "kom ik ga effe op de univ zitten" en hup gans je wereld bestaat alleen nog maar uit "die van ons en al de andere pipo's" Wel ik heb er nog eentje dat je nog zult ontdekken. Jullie zijn omhoog gevallen riooldeksels die er nooit zullen bij horen. Nog bij de één en nog bij de ander. Mensen zoals jullie sterken mij iedere dag weer om anders te zijn! Gegroet (en zeker weten dat er niemand een porsche nodig heeft want er staat eentje in de weg) addergebroed.
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() mambo is zo elitair en bourgeoisie dat 'm al in de bak heeft gezeten.
hoe was het eten daar, mambo? pasta Al Dente met een toscaanse wijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg weet je, ik mag van m'n bourgeoisie-ouders eigenlijk niet met ex-gedetineerden omgaan hoor. eens een dief altijd een dief, zeggen ze bij de bourgeoisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ook gekaptballensoep zijn met kiekenballen. Ze kijken daar niet nauw.
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 september 2005 om 18:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ook nog zulke voorwaarden gekregen.
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gefinancierd van universitairen met geweldig veel kapitaal en veel fabrieken achter hun gat. De advocaten zijn er nu mee bezig. (willen niet in de bak zitten éh)
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet jaloers op uw financiele draagkracht, noch op die van uw zoon. Ik vind het wel vrij hilarisch om dat voor te schotelen tov ons als de heilige graal in het leven. 4 autos, dikke villa, blahblahblha who cares ? Het is fijn om dat te hebben, maar thats it. Ik krijg VEEL meer voldoening uit het dat bijvoorbeeld iets waar ik aan mee hebt gewerkt in de prijzen valt bij een internationale wedstrijd. Ik ben zo het soort mensen dat inderdaad een jaar wilt werken aan iets puur omdat het mega plezant en interessant is....zelfs als ik er geen frang voor krijg. Gij doet juist alsof iemand die op zijn 24ste nog geen dikke kar voor de deur heeft staan gefaald heeft int leven..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
De logica van jouw post ontgaat mij een beetje. Maar goed, ik ben ook niet de beste in het produceren van samenhangende schrijfsels. ![]() Ik heb er geen problemen mee dat jouw zoon een villa heeft en vier auto's, ook al zijn het nu vier audi TT's (dat vind ik de leukste soort die er zijn, qua uitzicht) en een Poolse meid om die villa te onderhouden. ![]() Ik heb er wel problemen mee dat u anderen die dit niet in hun schoot werd geworpen of die dit aanbod afsloegen ziet als niet geslaagden in het leven. En nog meer problemen met het feit dat je mensen op basis daarvan beoordeelt. Nog een leuke anekdote in die trant, mijn mama vertelde me dat haar vriendin tegen haar klaagde over haar dochter. Dochterlief wou naar de kunstschool gaan, de moeder was absoluut niet akkoord, 'daar verdien je niks mee.' was haar argument. "Maar mama, ik wil helemaal niet zoveel als jij." zei de dochter ... Got him? Ik hoef geen porsche. En ik krijg eigenlijk meer schrik als iets anders als ik er zo ene de hoek om zie komen ... maar dat gaat om iets anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||
Banneling
|
![]() Het valt mij geweldig op dat de King nu zo stil is...
Mambo was toch zijn geestesgenoot... Waar zit de King en het Vierde Wereld Syndicaat nu?... Nu Mambo door iedereen aangevallen wordt... ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 29 september 2005 om 18:54. |
|||
![]() |
![]() |