Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2005, 12:28   #221
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Objektieve argumenten hebben hier helemaal niets mee te maken.
Dus u geeft nu toe dat uw eerdere stellingen uit de lucht gegrepen zijn. OK dan.

Citaat:
Zonder de VMO had de VU destijds de mond gesnoerd geweest. Die mening werd niet aanvaard en werd "beschermd" door de VMO die ervoor zorgde dat de VU kon vergaderen, kon gaan plakken, gaan betogen, ...
Dus de bestaansreden van de VMO lag 'm in het feit dat gedurende een infinitesimaal korte tijd knokploegen moesten gevonden worden die andere knokploegen moesten weren. Fijn zo. Chapeau. Toch twee opmerkingen:

1) aangezien Vlaamsgezinden nu al meer dan 20 jaar vrij kunnen vergaderen zonder angst aangevallen te worden, is het wel heel zielig dat sommigen (o.a. Eriksson) nog altijd geloofden/geloven in de "idealen" van die VMO.

2) veel van de acties waarvoor de VMO verantwoordelijk was/werd geacht hebben wel bitter weinig met dat beschermende karakter te maken (o.a. aanvallen op linkse boekhandels, tegen linkse cafés, opgraven collaborateurs enz.)
Oud 5 oktober 2005, 12:43   #222
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Onzin. Ten eerste: ik heb geen partij, ben al 25 jaar van geen enkele lid en plan dat zo te houden. Ten tweede: zelfs als ik dat zou willen, valt er niets te weerleggen vermits u alleen maar loze verwijten in het rond slingert.

Op het eerste zicht is dat diffamatie, meer niet. Zwak, maar het heeft natuurlijk een effect op de geloofwaardigheid van degene die er zich mee bezig houdt. Wij hebben hier alleen de woorden van posters ter onzer beschikking om iemands geloofwaardigheid te beoordelen. Degene die verdachtmakingen rondstrooit zonder ze te onderbouwen, zakt meteen flink naar onder op de geloofwaardigheidsladder. Dat is eigen aan dit medium.

Egidius
Ik heb het al lang begrepen, volgens u mogen geen stellingen en meningen meer. Die vallen niet te bewijzen. Deze topic en de meeste andere hebben ook geen zin, want niets is bewezen. Zelfs het forum moet verboden worden, meningen tellen niet: bewijzen gvd...
Al wie het "Heilig Blok" en propagandisten in vraag stelt is ongeloofwaardig. Bestaat er echt één mens die de politiek geloofwaardig acht, tenzij rasidioten ? Ge valt door de mand, maar doe rustig verder, uw spel is dat van alle fanatici...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Brugge Veilig en Leefbaar on 05-10-2005 at 13:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Onzin. Ten eerste: ik heb geen partij, ben al 25 jaar van geen enkele lid en plan dat zo te houden. Ten tweede: zelfs als ik dat zou willen, valt er niets te weerleggen vermits u alleen maar loze verwijten in het rond slingert.

Op het eerste zicht is dat diffamatie, meer niet. Zwak, maar het heeft natuurlijk een effect op de geloofwaardigheid van degene die er zich mee bezig houdt. Wij hebben hier alleen de woorden van posters ter onzer beschikking om iemands geloofwaardigheid te beoordelen. Degene die verdachtmakingen rondstrooit zonder ze te onderbouwen, zakt meteen flink naar onder op de geloofwaardigheidsladder. Dat is eigen aan dit medium.

Egidius
Ik heb het al lang begrepen, volgens u mogen geen stellingen en meningen meer. Die vallen niet te bewijzen. Deze topic en de meeste andere hebben ook geen zin, want niets is bewezen. Zelfs het forum moet verboden worden, meningen tellen niet: bewijzen gvd...
Al wie het "Heilig Blok" en propagandisten in vraag stelt is ongeloofwaardig. Bestaat er echt één mens die de politiek geloofwaardig acht, tenzij rasidioten ? Ge valt door de mand, maar doe rustig verder, uw spel is dat van alle fanatici...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Egidius
Al wie het "Heilig Blok" en propagandisten in vraag stelt is ongeloofwaardig.Bestaat er echt één mens die de politiek geloofwaardig acht, tenzij rasidioten ? Ge valt door de mand, maar doe rustig verder, uw spel is dat van alle fanatici...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 5 oktober 2005 om 12:44.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 12:59   #223
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Vergis u niet, onze Brugse Luc is een wolf in schaapsvacht. Eén der ergsten, en ik kan het weten... Niets is wat het lijkt, of niet alles wat blinkt is goud, ge moogt kiezen !

Het steekt blijkbaar dat de heer Broes nooit wil antwoorden op uw zevers. Zelfs al ga ik in veel zaken niet akkoord met Luc Broes, hij is tenminste niet zo'n gefrustreerde zaag als jij.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 13:04   #224
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Vannacht is kameraad Bert Eriksson, leider van de Vlaamse Militanten Orde, overleden:
Shalom
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 13:05   #225
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
wat Thermidor daar schreef is nochthans 100% waar en kan jij helemaal niet ontkennen, integendeel: het VMO e.d. vormden/vormen het perfecte excuus (hoe hypocriet en gespeeld het ook is, dat weet ik ook wel) voor de Franstaligen om lastig te doen. De VMO e.d. dienen dus de Belgische belangen...
100% onzin ja.
De VMO was nuttig en heeft de radicale Vlaamse Beweging een mooie en noodzakelijke dienst bewezen.

Dankzij de VMO kon de Vlaamse Beweging opnieuw starten met partijpolitieke werking.
Dankzij de VMO konden Vlaams-nationale studentengroepen opnieuw openbare activiteiten organiseren.
Dankzij de VMO werd en wordt opnieuw respect opgebracht en eer betuigd aan overleden Vlaamse voormannen.
Dankzij de VMO werd het multiculturalisme voor het eerst publiekelijk aangeklaagd.
Enz...

[size=4]Het is trouwens ontroerend om te zien hoe sommige anti-Vlaams-nationalen en ongeïnteresseerden in de Vlaamse strijd zich hier plots zo bekommeren om die Vlaamse Beweging! 8) [/size][edit]
[size=1]After edit by Guderian on 05-10-2005 at 14:05
Reason:

Citaat:
wat Thermidor daar schreef is nochthans 100% waar en kan jij helemaal niet ontkennen, integendeel: het VMO e.d. vormden/vormen het perfecte excuus (hoe hypocriet en gespeeld het ook is, dat weet ik ook wel) voor de Franstaligen om lastig te doen. De VMO e.d. dienen dus de Belgische belangen...
100% onzin ja.
De VMO was nuttig en heeft de radicale Vlaamse Beweging een mooie en noodzakelijke dienst bewezen.

Dankzij de VMO kon de Vlaamse Beweging opnieuw starten met partijpolitieke werking.
Dankzij de VMO konden Vlaams-nationale studentengroepen opnieuw openbare activiteiten organiseren.
Dankzij de VMO werd en wordt opnieuw respect opgebracht en eer betuigd aan overleden Vlaamse voormannen.
Dankzij de VMO werd het multiculturalisme voor het eerst publiekelijk aangeklaagd.
Enz...

[size=4]Het is trouwens ontroerend om te zien hoe sommige anti-Vlaams-nationalen en ongeïnteresseerden in de Vlaamse strijd zich hier plots zo bekommeren om die Vlaamse Beweging! 8) [/size][/size]

Citaat:
100% onzin ja.

Dankzij de VMO konden Vlaams-nationale studentengroepen opnieuw activiteiten organiseren.
Dankzij de VMO werd en wordt opnieuw respect opgebracht en eer betuigd een overleden Vlaamse voormannen.
Enz...

[size=4]Het is trouwens ontroerend om te zien hoe sommige anti-Vlaams-nationalen en ongeïnteresseerden in de Vlaamse strijd zich hier plots zo bekommeren om die Vlaamse Beweging! 8) [/size][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 5 oktober 2005 om 13:05.
Oud 5 oktober 2005, 13:09   #226
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ons Lucske kunt ge best vergelijken met een pater die zijn kap over de haag heeft geworpen. Heeft de halve wereldbol gezien en was altijd links-multicultureel ingesteld. Is in Brugge plots opgedoken eind jaren '90 als hielenlikken- propagandist van Führer Vanhecke... Hypocriet tot en met...
Kortom, een beetje zoals jij je kap over de haag hebt gesmeten. Eerst actief in een radicaal-rechtse nationalistische partij waar hij de eerste viool speelt (of wil spelen) in de Brugse regio, en zelfs aanwezig is op de DVU-bijeenkomsten in het Beierse Passau, om dan plots -wanneer blijkt dat de carrière zal gefnuikt worden omdat Bruggeling F. Vanhecke partijvoorzitter wordt- alles van het VB af te keuren en de heilige (maar gefrustreerde) conservatief-liberaal te komen spelen.
Oud 5 oktober 2005, 13:14   #227
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Weet u wat belachelijk is? Beweren dat er geen Vlaamse zaak meer zou zijn zonder de VMO.

Dat komt immers neer op beweren dat er eigenlijk geen objectieve argumenten meer zijn om te strijden voor de Vlaamse zaak, en dat alle hedendaagse strijd gewoon voortkomt uit het blijven voortleven van wat groepuscules uit het verleden.

U zou best eerst eens de realisaties van de VMO onder ogen nemen. Tot begin de jaren '60 werden bijeenkomsten van Vlaams-nationalisten aangevallen door terreurbenden van oud-verzetsleden. Plakploegen van Vlaams-nationale partijen werden aangevallen door terreurbenden van de KP, Amada,... Bijeenkomsten en betogingen van Vlaams-nationale studentengroepen werden aangevallen door datzelfde extreem-linkse schorremorrie, Vlaams-nationalisten werden in de Voerstreek aangevallen door de bende van Action Fouronnaise olv Happart, er werd zelfs op Vlaams-nationalisten geschoten! Enz... Steeds heeft de VMO als beschermingdienst opgetreden van de Vlaams-nationalisten.
Oud 5 oktober 2005, 13:15   #228
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zijt u zelf voorbij aan het razen. Vage verwijten noemt ge stellingen en meningen, en vervolgens vindt ge dat dat allemaal moet kunnen zonder concrete feiten voor te leggen. Ge vindt dat wij uw onderbuikgevoelens voor realiteit moeten aannemen. Mij goed hoor, ik heb daar geen probleem mee. Het is uw probleem: dat van uw geloofwaardigheid tegenover de rest van de posters.

Citaat:
Al wie het "Heilig Blok" en propagandisten in vraag stelt is ongeloofwaardig. Bestaat er echt één mens die de politiek geloofwaardig acht, tenzij rasidioten ?
Is het Blok heilig voor u? Voor mij niet.

Ik heb in de politiek geen heiligen, op de Democratie en het Vrije Woord na.

Citaat:
Ge valt door de mand, maar doe rustig verder, uw spel is dat van alle fanatici...
Ik wil hier gerust een polleke houden over uw en mijn graad van fanatisme...

Egidius[edit]
[size=1]After edit by Egidius on 05-10-2005 at 14:28
Reason:

Citaat:
Ge zijt u zelf voorbij aan het razen. Vage verwijten noemt ge stellingen en meningen, en vervolgens vindt ge dat dat allemaal moet kunnen zonder concrete feiten voor te leggen. Ge vindt dat wij uw onderbuikgevoelens voor realiteit moeten aannemen. Mij goed hoor, ik heb daar geen probleem mee. Het is uw probleem: dat van uw geloofwaardigheid tegenover de rest van de posters.

Citaat:
Al wie het "Heilig Blok" en propagandisten in vraag stelt is ongeloofwaardig. Bestaat er echt één mens die de politiek geloofwaardig acht, tenzij rasidioten ?

Citaat:
Ge valt door de mand, maar doe rustig verder, uw spel is dat van alle fanatici...

Egidius[/size]

[size=1]After edit by Egidius on 05-10-2005 at 14:17
Reason:

Citaat:
Ge zijt u zelf voorbij aan het razen. Vage verwijten noemt ge stellingen en meningen, en vervolgens vindt ge dat dat allemaal moet kunnen zonder concrete feiten. Mij goed hoor, ik heb daar geen probleem mee. Het is uw probleem: dat van uw geloofwaardigheid tegenover de rest van de posters.

Citaat:

Citaat:

Egidius[/size]

[size=1]After edit by Egidius on 05-10-2005 at 14:17
Reason:

Citaat:
Ge zijt u zelf voorbij aan het razen. Vage verwijten noemt ge stellingen en meningen, en vervolgens vindt ge dat dat allemaal moet kunnen zonder concrete feiten. Mij goed hoor, ik heb daar geen probleem mee. Het is uw probleem: dat van uw geloofwaardigheid tegenover de rest van de posters.

Citaat:

Citaat:

Egidius[/size]

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 5 oktober 2005 om 13:28.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 13:20   #229
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Om bij de topic te blijven...
Nog een detail. Ik kende de man persoonlijk. De laatste keer dat ik met hem in gesprek kwam was op de begrafenis van Ghislain Debaets, een man uit het clubje VMO-ers die het lijk van C. Verschaeve overbrachten uit Oostenrijk. Knettergek, graag het middelpunt van de belangstelling en terend op een reputatie uit vervlogen tijden. Zich krampachtig vastklemmend aan het verleden. Een zielige sukkel. Toen ik hem de vraag stelde waarom hij nog het Blok verdedigde, terwijl hij door Vanhecke buitengeschopt werd uit het partijlokaal, kreeg hij de tranen in de ogen. Krampachtig slikte hij, pathetisch de handen opheffend...
Medelijden had ik niet. Ik heb hem onverbloemd gezegd welke oeridioot hij was.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 13:43   #230
Confucius
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nog een detail. Ik kende de man persoonlijk. De laatste keer dat ik met hem in gesprek kwam was op de begrafenis van Ghislain Debaets, een man uit het clubje VMO-ers die het lijk van C. Verschaeve overbrachten uit Oostenrijk. Knettergek, graag het middelpunt van de belangstelling en terend op een reputatie uit vervlogen tijden. Zich krampachtig vastklemmend aan het verleden. Een zielige sukkel. Toen ik hem de vraag stelde waarom hij nog het Blok verdedigde, terwijl hij door Vanhecke buitengeschopt werd uit het partijlokaal, kreeg hij de tranen in de ogen. Krampachtig slikte hij, pathetisch de handen opheffend...
Wat vond hij van jou ? Als je zegt dat hij niet hypocriet was, wat zegt dat dan over je eigen houding. Aan de ene kant ga je naar de begrafenis van wat je een neo nazi noemt maar aan de andere kant noem je hen zielige sukkels. De oprichting van de Haganah betekende ook het einde van Irgun. Het IRA moest ontwapenen en zichzelf opheffen om respectabel te worden voor de bezetter. Maakt het niet allemaal deel uit van het politieke spel ?
Waren de rode valken geen knokploeg voor de socialisten en waarom zijn zij wel respectabel en wordt daar blijkbaar niet meer over gerept ?
Tijdsgeest ?
Oud 5 oktober 2005, 13:51   #231
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Dus u geeft nu toe dat uw eerdere stellingen uit de lucht gegrepen zijn. OK dan.

Dus de bestaansreden van de VMO lag 'm in het feit dat gedurende een infinitesimaal korte tijd knokploegen moesten gevonden worden die andere knokploegen moesten weren. Fijn zo. Chapeau. Toch twee opmerkingen:

1) aangezien Vlaamsgezinden nu al meer dan 20 jaar vrij kunnen vergaderen zonder angst aangevallen te worden, is het wel heel zielig dat sommigen (o.a. Eriksson) nog altijd geloofden/geloven in de "idealen" van die VMO.

2) veel van de acties waarvoor de VMO verantwoordelijk was/werd geacht hebben wel bitter weinig met dat beschermende karakter te maken (o.a. aanvallen op linkse boekhandels, tegen linkse cafés, opgraven collaborateurs enz.)
Gij weet absoluut NIETS!
U kletst uit Uw nek! En U praat alleen maar de correcten na!
Wanneer U eens leert wat het VMO was. Zou U de toestand beter kennen.
Het VMO had GEEN dokterine. Het VMO is opgericht om de mensen die iedere maal als ze gingen spreken, in zalen, klop kregen.
Ondanks vrijheid van meningsuiting, werden de heren anciaux en schild redelijk wat keren in elkaar geslagen.
De Vlamingen die met een caravan in Voeren stonden werden beschoten met geweren. Daarom is het VMO opgericht.
En de knokploegen van HAPPART? Die zetelen allen.
Ooit gehoord dat HAPPART veroordeelt is? Neen, want zijn BAZEN hebben dat niet laten gebeuren!
Den anciau en de geschilde wel......................;Als ze in de regering zijn gestapt.
Dan hebben ze mensen, die hun vel hebben verdedigt zo maar een mes in de rug gestoken!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 13:52   #232
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie is hier de idioot? U gaat nog naar de begrafenis!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 14:21   #233
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
100% onzin ja.

Enz...

[size=4]Het is trouwens ontroerend om te zien hoe sommige anti-Vlaams-nationalen en ongeïnteresseerden in de Vlaamse strijd zich hier plots zo bekommeren om die Vlaamse Beweging! 8) [/size]
VMO - chanson comique

Il est sur la terr' flamingante
Un groupuscule dont les soldats, dont les soldats
N'ont pas d' problème avec la langue,
Le VMO, oui nous voil�*, oui nous voil�*!
Pour ce qui est d' la discipline,
Faut êtr' passé par les Fourons, par les Fourons!
Etre revenu par Comines,
Avoir planté le coq wallon, le coq wallon. Et on s'en fout,
Et la police est avec nous, ous, ous, ous!

En paradant sur les plages
Souviens-toi de Flandria, ah, ah, ah!
Ce serait vraiment dommage,
De ne pas rosser les rats, ah, ah, ah!
De Raversijde �* Koksijde,
Les anciens sont toujours l�*, ah, ah, ah!
Prends ton casque et ta matra-aque,
Marchons les démocrates

http://homepages.ulb.ac.be/~xhubaut/chorale/texte.htm
Oud 5 oktober 2005, 14:40   #234
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thermidor
Kom op, kerel; Hou toch op met de lofzang te bezingen op dat stuk crapuul. Eriksson en de zijnen hebben net als het Vlaams Belang de Vlaamse zaak besmet met het extreem-rechtse gedachtegoed, en NET daarom leveren onderhandelingen met de de franstaligen zoveel problemen op. een typisch contra-argument bij communotaire onderhandelingen is "Wij (de franstaligen) gaan hier geen akkoord tekenen dat de politieke problemen in Vlaanderen moet oplossen"
Uit een andere topic.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thermidor
Yes, Het NSV betoogt weer! Mijn bloed begint al te koken en ik begin al vollen bak in the mood te raken.

Antifascistisch verzet kan toch zo mooi zijn...
Tamelijk hypocriet. Vind je zelf niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Alhoewel ik achter de boodschap sta zal dit toch weer uitmonden in een ordinaire knokpartij. Dit is dus niet aan mij besteed.
Deze persoon wil wel maar durft niet. Het kan niet beter weergegeven worden. Zo is het nu en zo was het toen. En daarom is de VMO ontstaan. Om Vlaamsgezinden te beschermen tijdens hun manifestaties.
Oud 5 oktober 2005, 14:42   #235
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Uit een andere topic.

Tamelijk hypocriet. Vind je zelf niet?

Deze persoon wil wel maar durft niet. Het kan niet beter weergegeven worden. Zo is het nu en zo was het toen. En daarom is de VMO ontstaan. Om Vlaamsgezinden te beschermen tijdens hun manifestaties.
Hoewel je die zin van alpina ook kan interpreteren als: "ik ga niet omdat de handjes van die mannen van de NSV en consoorten niet al te vast zitten."

Alles is relatief.....
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 15:01   #236
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

B.E. zal allicht wel vrouw en/of kinderen, broers, zusters e.d.m. hebben gehad die nu in rouw zijn. Mijn condoleances aan deze mensen.
Tot daar het medeleven.
B.E. was ook de voorman van een organisatie die heulde met het extremistische-nationalistische-nazistische-fascistische ideeëngoed, en daarom alleen al denkt geen haar op mijn hoofd er aan om met de familie mee te rouwen.

Tot daar mijn inbreng in dit item dat weeral bol staat van scheldpartijen.
Oud 5 oktober 2005, 15:06   #237
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Hoewel je die zin van alpina ook kan interpreteren als: "ik ga niet omdat de handjes van die mannen van de NSV en consoorten niet al te vast zitten."

Alles is relatief.....
Inderdaad. Bovendien heb ik de indruk dat die tegenbetoging niet zozeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.[edit]
[size=1]After edit by alpina on 05-10-2005 at 16:07
Reason:

Citaat:

Alles is relatief.....
Inderdaad. Bovendien heb ik de indruk dat die tegenbetoging niet zozeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.[/size]

Citaat:

Alles is relatief.....
Inderdaad. Bovendien denk ik dat die tegenbetoging niet zo zeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door alpina : 5 oktober 2005 om 15:07.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2005, 16:10   #238
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Luciano toch, dergelijke woorden komen uitgerekend uit jouw muiltje! Tsss...

Bert Eriksson wist wat noodzakelijk was voor Vlaanderen, hij heeft consequent daarmee gehandeld. Uw frustraties tav het VB zijn nauwelijks te overschatten.
Oud 5 oktober 2005, 16:14   #239
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Inderdaad. Bovendien heb ik de indruk dat die tegenbetoging niet zozeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.
Hoe u erover denk is u goed recht maar aan flaminganten die zich als dusdanig enkel anoniem durven uiten op internet zijn we ook niet vet.
Oud 5 oktober 2005, 16:45   #240
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verzetstrijder666
Joepi weer ne asociale klootzak minder!!!
uw grote voorbeelden Lenin, Stalin & Mao waren beter zeker [edit]
[size=1]After edit by garfield on 05-10-2005 at 17:56
Reason:

Citaat:
uw grote voorbeelden Lenin, Stalin & Mao waren beter zeker [/size]

Citaat:
uw grot voorbeelden Lenin, Stalin & Mao waren beter zeker [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door garfield : 5 oktober 2005 om 16:56.
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be