![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manuel, heb jij ooit reden om fier te zijn op iets? Zo ja, waarop? Ja hoor. Op de dingen die ik zelf gerealiseerd heb. Ik pik hier twee interessante zinnetjes op, die ik zojuist gelezen heb... Misschien lopen er hier ook nog veel Belgen (de echte) rond die ook fier zijn op wat ze gerealiseerd hebben, samen met hun ouders en voorouders. En sommigen daarvan zitten met het gevoel dat heel wat daarvan naar de bliksem aan het gaan is omdat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor iedere extremistische moslim die "klaarstaat", heb je verhoudingsgewijs z'n joodse, christelijke, orthodoxe, hindu ... tegenhanger ... Daar is het mij al heel lang om te doen, aantonen dat er in wezen weinig verschil is, maar ja, dan ben ik een vuile moslimvriend natuurlijk voor velen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik als werkloze een grote uitzondering zal zijn en dan pas echt aan een cariëre in de hangmat kan beginnen en bepampert zal worden dat ze die pampers nauwelijks op tijd zullen kunnen aanvoeren. Nog iets ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Staatssecretaris
|
![]() ... ze zich laten leiden door de vooroordelen die hun door een bepaalde partij opgelepeld worden?
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in London ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(volgens andev) En sommigen daarvan zitten met het gevoel dat heel wat daarvan naar de bliksem aan het gaan is omdat... (volgens Manuel) ... ze zich laten leiden door de vooroordelen die hun door een bepaalde partij opgelepeld worden? Ik dacht dat er juist een "bepaalde partij "opgekomen was omdat er toch iemand het moet hebben over de redenen waarom bepaalde dingen langzaam maar zeker aan het verkeerd lopen zijn, terwijl de andere partijen blijven toekijken en afwachten... Ze spelen dus de spreekbuis van één vierde van het Vlaamse kiezerskorps dat dezelfde mening is toegedaan, maar die zijn allemaal dommer dan jij, uiteraard. Niemand van hen begrijpt dat het maar om "vooroordelen" gaat... Naar de psychiater ermee! ![]() Laatst gewijzigd door andev : 19 januari 2006 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet meer doen. Het blijkt niet erg goed te lukken...
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ook jij je niet steeds zal houden aan de vermeende correlatie affiniteit potentiëel om te beminnen en liefde te geven je hebt affiniteit met je volk : okay je hebt affiniteit met je familie, je vrienden (?) : okay is het niet denkbaar dat je morgen op ( ik zeg maar wat ) een Italiaanse ( initiëel veel minder affiniteit dan eentje van je eigen volk ) zwaar verliefd wordt en binnen een mum van tijd ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in eerste plaats een affiniteit met de gemeenschap waarin ik leef zoals de meeste mensen op deze aarde. En als ik 'beschikbaar' ben en ooit je knappe Italjaanse ontmoet en het klikt langs beide kanten dan ben met enthousiasme een vogel voor die kat. Het kan zelfs een duurzame, wat zeg ik een eeuwige verbintenis worden. Dacht je nu werkelijk dat wij 'Blokkers' principiëel en emotioneel zoiets aan ons laten voorbij gaan? Vorig jaar had ik hier ook ergens een discussie over dat eeuwige 'Eigen Volk'. Ik heb een pleegdochter in Cambodja bij de Angkor tempels. Voor mij behoort die tot mijn 'Eigen volk'. Het heeft wat voeten in de aarde gehad eer mijn sprakeloze gesprekspartner kon vatten wat ik bedoelde. praha, hopelijk kom je nu tot inkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat zou er niet in mijn kraam passen, beste? Mijn antwoorden op uw vragen die u dan systematisch negeert? De antwoorden op uw eigen vragen die u geheel en volledig uit uw duim zuigt om ze dan aan mij toe te schrijven? De rest van uw geleuter?