![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Mijn slecht Frans indachtig, hoe equivalent zijn dan "bitch" en "pute", gezien wat jij zegt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een persoon heeft zich nl. aan onkuise neigingen overgegeven om tot de andersgeaardheid te komen. Andersgeaardheid valt op geen enkele wijze islamitisch te rechtvaardigen. Allah swt schiep de vrouw als wederhelft (of levenspartner) voor de man. Er zijn fysieke en psychologische verschillen tussen beiden. Ze vullen elkaar aan in het leven. Natuurlijk wordt over het algemeen "de intentie" achter de handelingen door Allah beoordeeld, maar andersgeaarde seks zal nooit als kuise seks worden geaccepteerd. Dit alles is duidelijk voor iemand die de koran leest. Ik vind daarom ook niet dat moslims aan "andersgeaarden" moeten vertellen dat andersgeaarde seks geen zonde is, maar integendeel de waarheid dienen te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Whore" is zwaarder qua charge dan "slut", zoals in dit liedje (merk ook hoe snel een Armeense vrouw kan degenereren in de VS) naar voren komt: http://www.youtube.com/watch?v=cqGNZBO7r5s Letterlijk moeten we vertalen: bitch => chienne whore => pute slut => salope Maar eigenlijk is het eerder zo dat salope twee betekennissen heeft: het kan soms "bitch" betekenen en soms "slut", afhankelijk van de context. "Chienne" staat dichter bij het Spaanse "perra" dan bij het Engelse "bitch" . De letterlijke vertaling werkt hier niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat filmpje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden het over geaardheid, hé, niet over handelingen. Er zijn mensen die zich aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht en die zich volledig onthouden. En er zijn mensen die zich aangetrokken voelen tot het andere geslacht en iedere nacht met een andere persoon in bed duiken. Wie is er dan haram bezig? Nu, over halal en haram, ik ben geen mufti en mijn kennis is beperkt. Ik probeer vooral mijn eigen gedrag te bewaken - persoonlijk begrijp ik niet hoe je tot een man kunt aangetrokken zijn, ik kamp meer met de verleiding van gevaarlijke femmes fatales als jij - en Allah ta'ala zal over ons allen oordelen. Ondanks mijn beperkte kennis kan ik alleen maar zeggen dat in Qur'an en hadith een aantal verbazingwekkende zaken staan over mukhannathun die mij doen twijfelen aan de meerderheidsopvatting. Neem nu deze reportage over Muhsin Hendricks http://www.youtube.com/watch?v=PE8bBryK0kw Op zijn minst moeten we dus de argumenten van Muhsin Hendricks bestuderen, om te zien of hij gelijk of ongelijk heeft. Wa Allahu a3lam.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 juli 2012 om 20:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste hoerenhit ooit:
Maria Magdalena - Sandra Citaat:
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn punt is gewoon dat volgens de islam de enige "halal" seksuele betrekkingen binnen het islamitisch huwelijk plaatsvinden. En een islamitisch huwelijk is op geslachtelijk gebied enkel geldig tussen een man en vrouw. Al de andere (losbandige) seksuele betrekkingen zijn inderdaad "haram" of zondig (of ze nu hetero- of andersgeaard zijn). Ivm Muhsin Hendrix: elke persoon krijgt in z'n leven tests door Allah swt. Het is de bedoeling dat we die tests op een islamitische wijze doorstaan. Ik vind het dus absoluut niet kunnen dat hij als imam er zogezegd voor uitkomt "gay" te zijn en daarom een celibataire levensstijl ofzo als eindoplossing propageert. Hij dient zich eerder te verdiepen in het geloof, God om hulp te smeken, z'n driften tot een vrouw te kanaliseren en te trouwen. Trouwens, er zijn fatwa's tegen hem omdat hij tegenstrijdigheden met de islam verkondigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet de hemel verdienen, je moet er actief aan werken... Wat denk je? dat je zomaar door je begeertes en de duivel te volgen, je er ook zal geraken? Er wordt niet voor niets gezegd dat de weg naar de Hel geplaveid ligt met goede voornemens. Maw: het excuus "aangeborendheid" om zondes goed te praten, zal niet pakken bij God. Laatst gewijzigd door perzie : 7 juli 2012 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah is degene die beslist, en niemand anders. Ik als onwetende over de islam, weet het gewoon beter dan jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |