![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
jammer voor de vdab - het is namelijk hun verantwoordelijkheid om dergelijke voorstellen te doen. hadden de dat een jaar geleden gedaan dan zouden jullie nu niet met een vws zitten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk zal het vrijwillig moeten geschieden. Maar hiervoor zullen dan wel de nodige impulsen moeten gegeven worden. En deze zouden kunnen bestaan uit bvb het afstappen van de gratis filosofie, het beperken van de werkloosheidsuitkeringen in de tijd... Het is toch maar al te gek dat het land vol zit met laaggeschoolde werklozen, en dat voor het uitvoeren van laaggeschoolde taken, er Polen moeten ingevoerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog maar pas heeft men met het oog op die invoering een aantal knelpunt beroepen in de bouw afgeschaft. Niet dat ze er niet meer zijn, maar omdat ze er geen gastarbeiders zouden kunnen voor invoeren. Nu kan men zeggen oké eigen volk eerst, maar men moet er dan ook rekening mee houden dat op die manier er minder knelpunt beroepen in de statistiek zullen staan dan er werkelijk is. Bovendien zwengelt het zwartwerk hierdoor aan omdat die knelpunt beroepen dus wel bestaan of ze nu wel of niet in de statistiek staan. Niet eenvoudig hé?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 maart 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze eerst maar eens beginnen met al die wispelturige leerlingetjes die om het jaar een andere richting kiezen om dan te eindigen als niemandal er uit te wippen.
Hooggeschoold ja, maar dan wel doelgericht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() wat mij stoort dat is dat men vergeet dat als die 45000 vacatures die openstaan ingevult geraken er dan nog 950000 werklozen over zijn. En dat alle werklozen maar alras als lui bestempelt worden om te verdoezelen dat de regering verhofstad haar verkiezingsbeloften ( 200 000 banen ) niet kan waarmaken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar dat men nu bezig is met alternatieve vormen van tewerkstelling met vreemdelingen waar de vlamingen buiten spel gezet worden. We zouden een beetje kunnen zeggen; eigen schuld dikke bult.
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna alle knelpunten zijn de beroepen die fysieke handenarbeid vragen.
Laat dat nu net hetgene zijn waar ze op de scholen naar spugen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() CHIPIE, ga er eens voor de grap vanuit da zeWEL in gevuld geraken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is natuurlijk dat als ze daarna de uitkering in tijd zullen beperken, wat er toch gaat van komen uiteindelijk, er geen jobs meer zullen zijn voor eigen volk! Wat dan? -Niks stempel -Niks leefloon -Niks ocmw -Niks werk Armoede zal een andere betekenis krijgen
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ook zeggen dat werkgevers u (of een ander) zal laten kunnen werken voor een half broodje en een fles chocomelk. En ze zullen het nog doen ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() En het grappige is dat mensen zoals CHIPIE bij zijn mening blijft: mensen zijn gewoon lui want die 45000 vacatures worden niet ingevuld.
Als we geen inkomen meer hebben zal da de misdaad doen groeien. Wat leuk is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee ze gaan wel ingevuld geraken, dat is zeker.
Maar niet door vlamingen (of walen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat we het zover hebben laten komen, en onze nikkel nog altijd niet gevallen is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Dan kunde u toch de vraag stellen of ze al die moeite willen doen als ze met waarschijnlijk minder moeite een halftime job kunnen krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() allé, ik snap wel de kick die dat misdaad (vooral geweldadige) geeft natuurlijk. Daar kan ik geen zinnig argument tegen inbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons zeggen dat hun attitude verkeerd is. Heb nog altijd geen zinnig antwoord gekregen op de vraag waarom hier een leger aan werklozen rondloopt, terwijl er Polen moeten ingevoerd worden om te werken.
Laatst gewijzigd door Bob : 12 maart 2006 om 11:32. |
![]() |
![]() |