![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Je verliest hier duchtig de pedalen. Ik ga dus stoppen met je flauwekul te lezen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[SIZE=5]16-JARIG meisje slachtoffer van groepsverkrachting :daders vrij[/SIZE][SIZE=5][/SIZE] ...En statistieken spreken NOOIT voor zichzelf... maar dat leer je misschien ooit nog wel eens op de grote school (hoewel ik me daarbij echt geen illusies maak).
![]() |
![]() |
#224 |
Gouverneur
|
![]() Dan kan ik je Wittgenstein aanbevelen, die zei (vrij vertaald)... en waarover je niets weet, daarover moet je zwijgen...
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier werden 2 getuigenissen gepost. Een door Snoepje (ivm een verkrachting) Een door mij (over een roofoverval). Heb je dat nu nog niet door? Ik had dat een paar bladzijden geleden al duidelijk gemaakt. In al je allochtonenknufferlarij heb je dat uiteraard over het hoofd gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de draad in een ...draad niet kan volgen, blijf dan weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Gouverneur
|
![]() Beam me up, Scottie! Let's continue our search for intelligent life and forget about this planet.
![]() |
#229 |
Minister
|
![]() Lol!
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Beam him up scottie, en stuur hem rap naar de gevangenis in Vorst. Dan kan hij eens kennis maken met de realiteit. Veel intelligent life zal hij evenwel niet vinden tussen de Marokkaanse sujetten van zijn adoratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#233 |
Vreemdeling
|
![]() In België worden er geen statistieken opgemaakt, of tenminste vrijgegeven over de ethniciteit noch de godsdienst van verdachten. In bepaalde Scandinavische landen wel. In Zweden bvb. is gebleken dat de meerderheid van openbare verkrachtingen door immigranten uit Midden-Oosten landen gebeurt, en op autochtone vrouwen.
Wellicht wordt daar in die culturen niet zo zwaar aan getild omdat dit gebruik door de Qu'ran is toegestaan. Je mag infidels namelijk beliegen, bestelen, zelfs vermoorden, en zeker verkrachten. Dat mag met je geloofsgenoten uiteraard niet. Muhammad heeft herhaaldelijk gezegd dat een Moslim-man weliswaar tot echtelijke trouw verplicht is, maar dat hij op veldtocht en weg van huis rustig infidel slavinnen mag toch zich nemen. Dat telt namelijk niet mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Gouverneur
|
![]() Hé jongens, dat valt op hoor... Knorretje werkt zichzelf in een impasse en onmiddellijk zijn daar twee net-geregistreerden om 'm bij te staan.
There’s room at the top they are telling you still But first you must learn how to smile as you kill Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 22 maart 2006 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cyrano zag ik in de loop van de avond al deelnemen aan andere discussies nog voor deze werd gestart. En Pontius, tja, dat moet wel de NWO zijn die knorretje ter hulp schiet. Kijk eens naar buiten, misschien patrouilleren er ook al UFO's boven je huis die je geraniums dreigen op te blazen als je niet inschikkelijker bent.
Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 maart 2006 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Speak for yourself. Op mijn vraag om een verklaring over de overproportionele aanwezigheid van Marokkanen in de criminalitietscijfers kreeg ik nog steeds geen antwoord. Blijkbaar is er helemaal geen intelligent life bij de hordes criminele-allochtonen-knuffelaars die jou zo nodig moesten bijspringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meneer gaat huilen als een treesje om m'n vermeende arrogantie, maar criminele activiteiten van allochtonen daar lult hij 10 bladzijden vol met ontkenningen, minimaliseringen, vergoeilijkingen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik wil heel veel dingen zeggen maar die zijn illegaal
![]() ach misschien deze ik wil wel iets in de drankjes van alle verkrachters stoppen, iets uit een flesje met een doodskop erop.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
is trouwens in elk land zo, zelf al maken ze maar 1% uit van het land. [SIZE=3]Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway—Authorities Look the Other Way[/SIZE] http://fjordman.blogspot.com/2005/02...weden-and.html
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |