![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mensen die drinken moet met niet te ernstig nemen trouwens
de anonieme alcoholisten is een waardeloos initiatief hoe kunnen zo n stom stelletje zuiplappen die niet eens helder meer kunnen denken door jarenlang hun hersenen kapot te zuipen nu mekaar helpen ? beter is om iedereen die een keer betrapt wordt op het gebruik van alcohol meteen het recht te ontzeggen verder nog over het eigen leven te beslissen. alleen mensen die nooit in hun leven gedronken hebben kunnen die mentaal minderwaardige sukkelaars die niet eens het karakter hebben om van drank af te blijven helpen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een echte vuurspuwer... Laatst gewijzigd door eno2 : 31 maart 2006 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Dankzij repressie, of zelfs maar het halfslachtige gedoogbeleid van Nederland of België, heb je geen idee wie de gebruiker is, geen idee hoeveel werkelijke gebruikers er zijn, hoeveel dat ze gebruiken per dag/week/maand, heb je geen cijfers over hoeveelheden die verkocht worden, hoeveelheden die gebruikt worden, enz. Je hebt geen controle over de verkoop, geen controle over de kwaliteit, je beschikt niet over een % van de opbrengst (geen btw), enz. Geregistreerde, gelegaliseerde verkoop op een beperkt aantal plaatsen biedt de oplossing. Net zoals het gaat helpen om probleemgebruik te kunnen signaliseren. Iets wat nu nog absoluut onmogelijk is. Ik vind het ook nogal naiëf van je dat je denkt dat een strengere aanpak van verkeersovertredingen helpt. Iedere dag opnieuw steken de auto's mij voorbij op de autostrade tegen 140-150 int uur, en wanneer ze dan een verdacht voertuig opmerken op de pechstrook, ze snel op hun rem gaan staan... Om maar 1 voorbeeldje te noemen Laatst gewijzigd door Pieke : 31 maart 2006 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Zomaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() wat ik ook niet begrijp karma is dat je in een andere draad pleit voor het gebruik van rilatine bij adhd kinderen.
je pleit dus voor het verbieden van cannabis maar bent anderzijds er voorstander van dat sommige kinderen verplicht worden om speed te gebruiken. ( weet je wel wat speed is ? ) ter verduidelijking speed = amfetamine = rilatine = een pepmiddel vroeger verkocht met ook speed in de apotheek als vermageringsmiddel ( captagon noemde ze dat toen ) wat mij ook opvalt is dat niemand van de tegenstanders hier struikelt over de legale drugs van de apotheek. Terwijl het vaak net om exact dezelfde producten gaat valium is verder bvb veel verslavender dan cannabis. als kind kon ik altijd slecht slapen als jongere ontdekte ik cannabis en heb sindsdien nooit meer slaapproblemen gehad - nadien ben ik er mee gestopt en nu kan ik nog steeds goed slapen. moest ik met slaappillen begonnen zijn zou ik die wss nu nog hebben moeten nemen. soit uit dit alle blijkt weer maar eens dat de enigen die echte oplossingen kunnen formuleren ervaringsdeskundigen zijn en mensen die om te beginnen tenminste weten over welke producten het hier precies gaat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() PS aangezien ik zelf als jongere ook experimenteerde met speed - zowel met illegale als met de legale captagon en dus perfect weet wat speed met het lichaam doet zou ik moest ik een adhd kind hebben absoluut tegenstander ervan zijn die rilatine te geven.
de plezantste herinneringen die ik aan speed overhield zijn namelijk de momenten ( twee keer ) waarop ik die rotzooi door de wc spoelde. mijn conclusie - het geven van speed aan adhd kinderen is medisch gezien totaal onverantwoord want het is nu eens echt de grootste rotzooi die er bestaat - het enige dat nog schadelijker is is lijm snuiven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verschil is wel dat ADHD kinderen veel meer afzien van het feit dat ze voortdurend worden nagekeken en voortdurend met de vinger worden gewezen dan dat ze afzien van de rilatine. Trouwens, naast rilatine is gedragsconditionering en een vaste structuur van evenveel belang. Je gaat me toch niet zeggen dat dit vergelijkbaar is met een jongere die zijn jointje niet krijgt (tenzij hij verslaafd is, maar dan is de verslaving een probleem). Als er door sommigen wordt gezegd dat sport doen veel gezonder is voor een kind (ook voor een volwassene) dan wordt er meteen door verschillende anderen alle nadelen opgenoemd. Als het echter gaat om het inhaleren van puur vergif dan wordt plotseling de zalvende hand uitgestoken in de zin van "dat moet kunnen". Begrijp ik toch niet hoor. Ik weet ook wel dat een sporadisch gebruik niet echt problematisch is. Wat ik echter zie is dat het sporadische door enkelen kan gehanteerd worden en door heel wat anderen niet. Ik beschouw het nog steeds als taak om onze jeugd te behoeden voor bepaalde gevolgen en hen niet in een avontuur te laten storten dat mogelijks de rest van hun (misschien korte) leven bepaald (en ook dat van hun omgeving). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Parlementslid
|
![]() Waren die joints pure wiet of samen met tabak ? Groot verschil toch me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |