![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
DUS: nogal grote verschillen hé. HOMOSEKSUALITEIT - NECROMANIE respectvol / respectloos tegenover de overledene en familie een relatie / een perverse ![]() wederkerigheid / eenzijdig instemming / geen instemming KAN HET NOG LOGISCHER? SNAP JE HET VERSCHIL NOG NIET?
![]() |
![]() |
#223 |
Minister
|
![]() BTW: u noemt afgunst tonen tegenover necromanie ze gelijkstellen met de sexuele beleving van twee mannen/vrouwen die respectvol met elkaar omgaan???
![]() |
#224 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Necrofilie is wel een geaardheid. Deze mensen zijn niets van wat je allemaal opnoemt, hoe zou necrofilie dan geen geaardheid kunnen zijn? En je vergelijkt de concrete "Belgische wetgeving" met de abstracte "heilige wetgeving"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als u graag 10jarige meisjes vermoordt en dat u gelukkig maakt, dan zal u toch niet de kans gegund worden om uw geluk te beleven, omdat dit zou gebeuren ten koste van het geluk van die meisjes. SNAPT GE HET !
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Feitelijk heb ik niks tegen mensen die seksuele betrekkingen hebben met een lijk. Ze doen maar. Elk zijn plezier (ge moet maar met zoiets necroserend in bed willen kruipen
![]() [size=2]PS: Maar homoseksuelen en necromanen is niet hetzelfde.....[/size]
![]() |
#232 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er geen enkel probleem mee om necrofilie te 'legalizeren'. Als die mannen daar hard voor worden, mij niet gelaten. Voor mijn part maken ze van mij varkensvoer als ik sterf. Het in hetzelfde bootje steken als homofilie is echter niet juist. Homofilie is veel meer verspreid en ook veel meer maatschappelijk aanvaard. Voorts ben je voor homosexualiteit met twee consenting adults bezig. Trouwens Eichman...nerofielen kunnen rustig trouwen en kinderen hebben on the side hoor.
![]() |
![]() |
#233 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @ TomB:
Ge moogt mij hebben post mortem, maar dan moet ge ni zagen dak gene frisse adem heb hé!!!!!! ![]()
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#236 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#239 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat twee mensen, die elkaar de toestemming geven, om aan elkaars lijf te zitten, daar echt wel alle recht op hebben, en op die manier kan je homofilie onmogelijk veroordelen... Want daar gaat deze topic toch uiteindelijk om ? Over dat homofilie zou indruisen tegen de natuurlijke morele waarden ? Wat is moreel ? Wat is natuurlijk ? Als een relatie bestaat op basis van respect tussen de personen onderling, dan zit je toch sowieso op het juiste morele spoor ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |