Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2003, 10:52   #221
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Nogmaals: het zijn niet de necromanen die de wet opstellen. Noch de formele, noch informele normen in deze samenleving. Nagenoeg iedereen (behalve u ) aanvaardt dat het respectloos is tegenover de overledene en tegenover de familie. De overledene kan nooit zijn toestemming geven... En geloof me, als je dit nu zou voorstellen aan je vrouw, voor later, indien ze sneller dan jou zou overlijden, ze zou niet instemmen, maar je maar een zielige vent vinden hoor!

Necromanen verkrachten een lichaam (dringen het binnen). Homo's beleven op een wederkerige, respectvolle manier een sexuele relatie.
Necromanie is een seksuele geaardheid, die bestaat naast die van normale mensen en homo-abnormalen. Meestal hebben ze dus geen vrouw. Ik heb al genoeg mijn [size=7]afgunst [/size]voor dit soort praktijken getoond. Je moet mij dus niet betrekken bij voorbeelden die kant noch wal raken.

Verder wordt die 'heilige' wet opgesteld door een meerderheid van de bevolking, maar wordt ze voortdurend aangeklaagd door minderheden als necrofielen en homo-abnormalen. Of hedentendage - helaas - door homohaters.

De homo-verdedigers zijn veel minder ruimdenkend als wordt aangenomen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 10:54   #222
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nogmaals: het zijn niet de necromanen die de wet opstellen. Noch de formele, noch informele normen in deze samenleving. Nagenoeg iedereen (behalve u ) aanvaardt dat het respectloos is tegenover de overledene en tegenover de familie. De overledene kan nooit zijn toestemming geven... En geloof me, als je dit nu zou voorstellen aan je vrouw, voor later, indien ze sneller dan jou zou overlijden, ze zou niet instemmen, maar je maar een zielige vent vinden hoor!

Necromanen verkrachten een lichaam (dringen het binnen). Homo's beleven op een wederkerige, respectvolle manier een sexuele relatie.
Necromanie is een seksuele geaardheid, die bestaat naast die van normale mensen en homo-abnormalen. Meestal hebben ze dus geen vrouw. Ik heb al genoeg mijn afgunst voor dit soort praktijken getoond. Je moet mij dus niet betrekken bij voorbeelden die kant noch wal raken.

Verder wordt die 'heilige' wet opgesteld door een meerderheid van de bevolking, maar wordt ze voortdurend aangeklaagd door minderheden als necrofielen en homo-abnormalen. Of hedentendage - helaas - door homohaters.

De homo-verdedigers zijn veel minder ruimdenkend als wordt aangenomen.
U mist mijn punt. In heel uw discours over instemming bij necromanie, is het enige argument dat u kon naar voor halen: wat als de instemming voor de dood is gegeven. Wel dat is belachelijk. En dat weet u net als ik. Nu zegt u zelf dat ze meestal geen vrouw hebben zodus...

DUS: nogal grote verschillen hé.

HOMOSEKSUALITEIT - NECROMANIE
respectvol / respectloos tegenover de overledene en familie
een relatie / een perverse relatie of iets dat erop trekt
wederkerigheid / eenzijdig
instemming / geen instemming

KAN HET NOG LOGISCHER? SNAP JE HET VERSCHIL NOG NIET?
Oud 3 augustus 2003, 10:56   #223
Mieke 79
Minister

Standaard

BTW: u noemt afgunst tonen tegenover necromanie ze gelijkstellen met de sexuele beleving van twee mannen/vrouwen die respectvol met elkaar omgaan???
Oud 3 augustus 2003, 11:03   #224
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Ik heb voor necrofielen evenzeer een afkeer als voor homo-abnormalen.

Maar jullie zijn selectief blind. Necrofielen zijn verkrachters, necrofielen zijn misdadigers, enz... De homo-abnormalen daarentegen vindt men normaal.

Jullie zijn er dus mee akkoord dat de seksuele geaardheid van necrofielen een misdaad is. Dat beweer ik zelfs niet van de homo-abnormalen. Ziekelijk is het daarentegen wel.

De synoniemen voor verkrachting in de tweede betekenis zijn vertreden: de wet, de heiligste rechten verkrachten. Nogmaals : de necromaan zal die 'heilige wet' beschouwen als ouderwets en belachelijk. Als necromanen verkrachters zijn, dan zijn homo-abnormalen dat ook.
Necrofilie is geen seksuele geaardheid, het is een fetisjisme, en toevallig ééntje dat bij wet verboden is. "Geaardheid" kan maar drie kanten uit: je bent hetero, je bent bi of je bent homo.

ver·tre·den (wk.ww., zich ~)
1 [form.] een kleine wandeling maken => wandelen

Mensen die kleine wandelingen maken zijn volgens jou verkrachters? Vreemde logica houd jij er op na... Maar eigenlijk wist ik dat al
Zoek 'verkrachten' eens op in de grote Van Dale.

Necrofilie is wel een geaardheid. Deze mensen zijn niets van wat je allemaal opnoemt, hoe zou necrofilie dan geen geaardheid kunnen zijn?

En je vergelijkt de concrete "Belgische wetgeving" met de abstracte "heilige wetgeving"?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 11:10   #225
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoek 'verkrachten' eens op in de grote Van Dale.
Ik heb geen grote Van Dale, ik baseer me op het Van Dale taalweb.

Citaat:
Necrofilie is wel een geaardheid. Deze mensen zijn niets van wat je allemaal opnoemt, hoe zou necrofilie dan geen geaardheid kunnen zijn?
Omdat - zoals ik al zei - necrofilie een fetisjisme is, geen geaardheid.

Citaat:
En je vergelijkt de concrete "Belgische wetgeving" met de abstracte "heilige wetgeving"?
Uw "heilige wetgeving" is niet bindend in onze democratische rechtstaat en is bijgevolg van nul en generlei waarde.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 11:20   #226
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De echte verklaring van het woord verkrachting is natuurlijk : het met geweld dwingen tot geslachtsgemeenschap. Necromanen zijn GEEN verkrachters.
Je mag wel niet vergeten dat er gevallen van necrofilie bekend zijn, waarbij men gaat doden, om daarna te beminnen...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 11:33   #227
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
U mist mijn punt. In heel uw discours over instemming bij necromanie, is het enige argument dat u kon naar voor halen: wat als de instemming voor de dood is gegeven. Wel dat is belachelijk. En dat weet u net als ik. Nu zegt u zelf dat ze meestal geen vrouw hebben zodus...
Necrofielen onderling bijvoorbeeld?

Citaat:
U wil een geaardheid niet aanvaarden omdat ze meer afwijkt van de onze?

Citaat:
HOMOSEKSUALITEIT - NECROMANIE
Een vergelijking tussen twee geestelijke ziektes?

Citaat:
respectvol / respectloos tegenover de overledene en familie
Een necrofiel vindt wel dat hij respect heeft voor de doden. Wij vinden dat niet, maar hij zal onze mening verwerpen omdat hij zijn mening 'evenwaardig' vindt.

Citaat:
een relatie / een perverse relatie of iets dat erop trekt
Het is pervers, maar net zoals de homo-abnormale zal hij vinden van niet.

Citaat:
Is dit de absolute voorwaarde op basis waarvan wij mensen hun 'geluk' kunnen ontzeggen?

Citaat:
instemming / geen instemming
Strikt genomen kan men een lijk beschouwen als een voorwerp. Zoals de diep door mij gewaardeerde Paus spreekt over het stoffelijke lichaam en de eeuwige ziel. Necrofielen als verkrachters bestempelen is dus verkeerd.

Citaat:
KAN HET NOG LOGISCHER? SNAP JE HET VERSCHIL NOG NIET?
Neen, maar ik amuseer mij hier. Ik heb overigens nog wat inspiratie nodig voor een anti-homopropagandatekst. Afwerking van een detail, nl 0,2 % van de bevolking (voor homo-abnormalen 10 %). In propagandataal wordt dat : 'Hij is een eeuwige leugenaar. Hij doet alles om de sympathie van de beschaafde mens te verkrijgen. ...'
Oud 3 augustus 2003, 11:35   #228
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
De echte verklaring van het woord verkrachting is natuurlijk : het met geweld dwingen tot geslachtsgemeenschap. Necromanen zijn GEEN verkrachters.
Je mag wel niet vergeten dat er gevallen van necrofilie bekend zijn, waarbij men gaat doden, om daarna te beminnen...
Inderdaad, maar daarop zal de necrofiel antwoorden of een hele gemeenschap moet boeten voor de daden van een 'beperkte' groep?
Oud 3 augustus 2003, 11:51   #229
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Euh? Ik maak een vergelijking homoseksualiteit, necromanie... dat is alles! Nota: geen één van de twee is de 'mijne'...
Oud 3 augustus 2003, 12:08   #230
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moet u eens eventjes definiëren wat u onder geaardheid verstaat!? Want als ik uw redenatie volg dan zou ook SM een geaardheid zijn of niet soms ?

Citaat:
Citaat:
Is dit de absolute voorwaarde op basis waarvan wij mensen hun 'geluk' kunnen ontzeggen?
JA, beide partijen moeten namelijk akkoord gaan, want anders hebben we te maken met het geluk van 1iemand ten koste van het andere individu!
Als u graag 10jarige meisjes vermoordt en dat u gelukkig maakt, dan zal u toch niet de kans gegund worden om uw geluk te beleven, omdat dit zou gebeuren ten koste van het geluk van die meisjes. SNAPT GE HET !
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2003, 12:09   #231
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Elle
Standaard

Feitelijk heb ik niks tegen mensen die seksuele betrekkingen hebben met een lijk. Ze doen maar. Elk zijn plezier (ge moet maar met zoiets necroserend in bed willen kruipen ), als ze willen mogen ze zelfs mijn lijk hebben. Dan dien ik post mortem toch nog voor iets, recyclage.

[size=2]PS: Maar homoseksuelen en necromanen is niet hetzelfde.....[/size]
Oud 3 augustus 2003, 12:18   #232
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Feitelijk heb ik niks tegen mensen die seksuele betrekkingen hebben met een lijk. Ze doen maar. Elk zijn plezier (ge moet maar met zoiets necroserend in bed willen kruipen ), als ze willen mogen ze zelfs mijn lijk hebben. Dan dien ik post mortem toch nog voor iets, recyclage.

[size=2]PS: Maar homoseksuelen en necrmanen is niet zelfde.....[/size]
Stop Elle, ik geraak opgewonden

Ik heb er geen enkel probleem mee om necrofilie te 'legalizeren'. Als die mannen daar hard voor worden, mij niet gelaten. Voor mijn part maken ze van mij varkensvoer als ik sterf.

Het in hetzelfde bootje steken als homofilie is echter niet juist. Homofilie is veel meer verspreid en ook veel meer maatschappelijk aanvaard. Voorts ben je voor homosexualiteit met twee consenting adults bezig.

Trouwens Eichman...nerofielen kunnen rustig trouwen en kinderen hebben on the side hoor.
Oud 3 augustus 2003, 12:26   #233
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

@ TomB:
Ge moogt mij hebben post mortem, maar dan moet ge ni zagen dak gene frisse adem heb hé!!!!!!
Oud 3 augustus 2003, 12:26   #234
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Trouwens Eichman...nerofielen kunnen rustig trouwen en kinderen hebben on the side hoor.
Natuurlijk, maar dat geldt ook voor homofielen. Het is geen 'gelukkig' huwelijk.
Oud 3 augustus 2003, 12:29   #235
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Natuurlijk, maar dat geldt ook voor homofielen. Het is geen 'gelukkig' huwelijk.
Huh?! Spreek je uit ondervinding misschien? Of hou jij een enquête over het geluk-gehalte bij homoseksuele koppels?
Oud 3 augustus 2003, 12:31   #236
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Huh?! Spreek je uit ondervinding misschien? Of hou jij een enquête over het geluk-gehalte bij homoseksuele koppels?
Elle, ik denk dat Eichmann het heeft over homofielen die een heterohuwelijk met kinderen 'on the side' hebben. Gelukkig mindert en mindert dit, omdat homoseksualiteit meer aanvaardbaar geworden is. Althans dat hoop ik!
Oud 3 augustus 2003, 12:32   #237
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, maar daarop zal de necrofiel antwoorden of een hele gemeenschap moet boeten voor de daden van een 'beperkte' groep?
Groot gelijk ! Als uw moeder of uw vader sterft, zou je die dan per post kunnen opsturen naar mij, zodat ik daar een beetje mijn lusten op kan botvieren ? Het bespaart me een heleboel graafwerk, waar mijn vingernagels vuil door worden... Dank u voor het begrip !
Oud 3 augustus 2003, 12:34   #238
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Elle, ik denk dat Eichmann het heeft over homofielen die een heterohuwelijk met kinderen 'on the side' hebben. Gelukkig mindert en mindert dit, omdat homoseksualiteit meer aanvaardbaar geworden is. Althans dat hoop ik!
Either way, het blijft een belachelijke redenering.... Alsof dat 'niet gelukkig zijn' een drijfveer is voor homoseksualiteit....
Oud 3 augustus 2003, 12:37   #239
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat twee mensen, die elkaar de toestemming geven, om aan elkaars lijf te zitten, daar echt wel alle recht op hebben, en op die manier kan je homofilie onmogelijk veroordelen... Want daar gaat deze topic toch uiteindelijk om ? Over dat homofilie zou indruisen tegen de natuurlijke morele waarden ? Wat is moreel ? Wat is natuurlijk ? Als een relatie bestaat op basis van respect tussen de personen onderling, dan zit je toch sowieso op het juiste morele spoor ?
Oud 3 augustus 2003, 12:41   #240
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ TomB:
Ge moogt mij hebben post mortem, maar dan moet ge ni zagen dak gene frisse adem heb hé!!!!!!
Ik ben daar nogal moeilijk in, kunnen we eerst eens proberen terwijl ge nog leeft?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be