![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom is hij (carlgusstaaf) dit maal verbannen? En is dit dan permanent of tijdelijk?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 juni 2007 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
#222 |
Minister
|
![]() Persoonlijke aanval.
|
![]() |
![]() |
#223 |
Europees Commissaris
|
![]() Tweede vraag was: tijdelijk of permanent?
#224 |
Minister
|
![]() Dat hangt van zijn totaal aantal strafpunten af, en daar heb ik even niet op gelet.
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt erop alsof de beste posters (van zowel "links" als "rechts") gebanned worden om onnozelheden terwijl onvolwassen individuen naar hartelust hun gang kunnen blijven gaan met het spuien van leugens, verdraaiingen en ander laagbijdegronds gedrag. Deze recente fixatie op "persoonlijke aanvallen" begint meer en meer weg te hebben van een inquisitie op al diegenen met een uitgesproken mening. Goed bezig, beste moderatie. Uw recente activiteiten helpen het niveau van dit forum zienderogen achteruitgaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#227 |
Coördinator
|
![]() Geachte
Graag zou ik even een aantal puntjes willen duidelijk maken. 1) De verbanning van C2C is tijdelijk (tot eind deze week) 2) De moderatie neemt geen stelling in betreffende het al dan niet terecht zijn van deze verbanning. Mijn persoonlijke mening is echter wel dat de aanleiding discutabel is, maar zie vooral punt 3 in dat verband. 3) Wij zijn als moderatie gebonden door de Belgische wetgeving, vandaar dat dat ook de enige restrictie is die we opleggen (naast persoonlijke aanvallen omdat die de discussievoering in de weg kunnen staan). Als wij op de hoogte worden gebracht van een klacht bij het CGKR door het centrum zelf, kijken wij na in hoeverre we inderdaad risico lopen, indien het risico naar ons inzien dan inderdaad te groot is, gaan we over tot actie aangezien we allemaal in persoon verantwoordelijk zijn voor de teksten die hier verspreid worden. Ik hoop dat dit één en ander opheldert, als conclusie zou ik willen meegeven dat u zich ter zake beter richt tot de mensen die bepaalde organisaties de mogelijkheid tot zaken als deze heeft gegeven. Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
-Wat betreft het juist? Graag een antwoord hierop. Dank. Laatst gewijzigd door Starkan : 5 juni 2007 om 17:46. Reden: antw. op avatar is ondertussen gegeven. |
|
![]() |
![]() |
#229 |
Coördinator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Waarom werd de Bosstraat5 verbannen? Laat me raden een cocktail van antisemitisme, antizionisme en holocaust-ontkenning. Juist?
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister
|
![]() Wegens linken naar een antisemitische site.
|
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu?
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Europees Commissaris
|
![]() Permanent of tijdelijk? En hoe zit het nu met carlgusstaaf?
#236 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dikwijls kan een hardleers forumlid "tijdelijk" geband worden voor een permanente ban volgt? Beide forummers zijn de laatste paar weken één of meer keren geband geweest, maar het heeft niet veel zoden aan de dijk gezet, me dunkt...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Ze zullen er alvast niet naar kunnen linken, want "onfatsoenlijke" websites worden tegenwoordig met een scriptje automatisch gecensureerd op deze website, zodat forumleden niet eens zelf een objectieve mening kunnen vormen over de informatie op een website. Dat is de kleuterklasjescensuur van tegenwoordig...
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 9 juni 2007 om 09:26. |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit kan toch niet verboden zijn? Het citeren van bestaande informatie op dit forum kan dat wel zijn, échter, het doorverwijzen naar een externe bron, waar op vrijwillige basis beroep op raadpleging kan geschieden, is toch niet in strijd met de regels?
![]() |
![]() |