![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verrpleegkunde is een zogenaamd knelpuntberoep - hoe zou dat toch komen dat niemand dat zogezegd wil doen ?
de arbeidsomstandigheden al eens onder de loep genomen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eens frankske aanspreken hier hé,dan kan hij zich eens echt nuttig maken
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 31 mei 2006 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dacht je dat ik zo achterlijk ben dat ik leefde in de verwachting dat er op een dag iemand bij me aanbelt en zegt: "hallo Debbie, ik heb een toffe goedbetaalde job voor je" En door jouw reactie dringt het nu plots tot me door: "ooh, de kansen liggen er gewoon, ik hoef ze alleen maar te grijpen. Zal vlug de stad in gaan en mijn kansen die daar liggen te wachten gaan grijpen." ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je enig idee hoe de wereldeconomie werkt? Heb je enig idee hoe "de armoede uit te sluiten"? Citaat:
![]() Ja, werken moet, het is een onoverkomelijkfeit des levens, als ge meer dan 2 hersencellen had zou je dat weten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen beste ik maak het van kort bij,en heb zelf jaren jobcentercoordinator geweest weliswaar voor werkenden die van job moesten veranderen, maar zo eenvoudig ligt het niet.
![]() |
![]() |
#230 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() in het vws worden andersarmen idd gediscrimineerd ja en dan ?
denk jij dat ik als arme in de loge van het grootoosten of bvb in de lyons club wordt toegelaten ? denk je dat ze me bij het eigenaarssyndicaat toelaten ? ![]() elke vereniging mag volgens het verenigingsrecht eender welke voorwaarden stellen aan lidmaatschap. het feit dat jij in vraag stelt dat wij voorwaarden stellen aan lidmaatschap maar niet dat het eigenaarssyndicaat en de loges dat bvb doen is disciminatie ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom jij wel kansen hebt kunnen grijpen? Misschien ben je gewoon vele keren knapper, inteligenter, mondiger en getalenteerder dan ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beetje last van vooroordelen hé. en wat is je definitie van arm-zijn trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
en wat is arm voor mij ? wel dat is niet of amper in je basisbehoeften kunnen voorzien. hoe dan ook ook dit wordt door de armen zonder ongewenste bemoeienis van andersarmen bepaald. Wij definieren dus onszelf wel ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Van mij part moogt ge op uwe kop rondekes dansen, zolang ge maar instaat voor uw eigen inkomen dan, wa dacht ge da'k bedoel met "eigen houtje"?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
![]() Citaat:
[SIZE=1](/sarcasme)[/SIZE]
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() En u denkt dat ik geen ervaring heb met armoede? Moh vent toch, ge moest et eens weten. Verschil is dat ik me opgewerkt heb, en da'k me mijn misere nie tekoop liep. It's your life, you do something about it
|
|
![]() |
![]() |