![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde u enkel een vraag. Het is niet omdat cabaratiers moppen maken over het Koningshuis, dat ze er geen respect voor hebben. Kijk maar naar Youp van 't Hek...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 15 juni 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet dat zoiets moeilijk is om te bewijzen via internetlinks. De videobanden liggen echter de man thuis en voor zover ik kon lezen is deze bereid de video's in kwestie te tonen.
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitzending waar BCD het over heeft is een debat bij Mise Au Point iets meer dan een jaar geleden. Regionalisten van elke Franstalige partij mochten debateren over België en onze toenmalige ondervoorzitter mocht daar gedurende 1 minuut ook iets over zeggen, hoewel hij snel weer de mond werd gesnoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Op zondag 14.09.2004 als mijn geheugen goed is. In Mise au Point, zoals Patriot het terecht aangeeft. Onze interventie duurde één �* twee minuten vóór dat we inderdaad de mond werden gesnoerd.
Dat was de enige keer dat we eens op min of meer redelijke wijze in de openbare media mochten komen en dan druk ik mij nog heel zacht uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Zeer recent vorige maandagochtend toen ik met vermelding van mijn naam en voorzittersfunctie het grote privilege kreeg om een vraag te stellen aan de geïnterviewde (Robert Deschamps) in "Questions publiques". Het ging over "fédéralisme coopératif". Een repliekrecht had ik echter niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als jullie massabeweging nu geen overdonderende verpletterende klap levert aan het Vlaams Belang volgende verkiezingen... Alle gekheid op een stokje zeg, meer dan een hele minuut, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 15 juni 2006 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bplus mag anders ook wel wat gekender zijn. Ik denk dat jullie hetzelfde probleem hebben als wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze doen er in ieder geval zo kinderachtig niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juni 2006 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, dat is waar, u legt klachten neer met de hoop. En is er ooit al eens iets van gekomen... Juist ja, trek misschien uw conclusies eens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zit het met de klacht tegen de N-VA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media heeft inderdaad een zeer grote invloed, dat zal niemand hier ontkennen. De artikelen die je aanhaalt (vrijheid van meningsuiting en verbod van discriminatie) mag je echter niet alleen zien in het kader van het ganse mediagebeuren. Vrijheid van meningsuiting kan ook gebeuren zonder media (dat was ook te lezen in de uitspraak betreffende jullie klacht). BUB komt aan bod in debatten, georganiseerd door studentenclubs of andere verenigingen. Je mag niet gaan verwachten dat de media BUB groot gaat maken. Dat moet je zelf doen door een programma samen te stellen waar de burger niet omheen kan. Dat doe je door ludieke acties te organiseren en bekende mensen aan te schrijven (die dan weer op hun beurt hun sympathie kunnen uitspreken voor jullie gedachtegoed, wat gelezen/gehoord wordt door andere mensen etc.) Dat doe je echter niet door je op politieke fora in een slachtofferrol te wentelen want daar hebben de meeste mensen (incluis ik) een bloedhekel aan. Zoals ik eerder zei, B-Plus heeft ook niet de media-aandacht die ze graag zou hebben, maar dat weerhoudt er ons niet van om verder acties te organiseren waar wel over gepraat in kranten zoals Le Soir, La Libre, De Standaard... Een voorbeeld daarvan is bv. ons dossier over de sociale zekerheid, wat zeer goed onthaald werd.
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier, los van de vraag of de partij B.U.B. media-toegang verdient (waarom niet overigens?), over discriminatie van een nationale minderheid van unitaristen en unie-federalisten.
Dat is gewoon een onaanvaardbare realiteit waarvan minstens 2,5 miljoen Belgen het slachtoffer zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zelfs gaia, ook maar 3 man en een paardenkop, halen geregeld het nieuws. Zo moeilijk is dat niet. Ge kunt een manifestatie organiseren (mars voor belgië) of zo? Of een sms naar 4040 van de VTM sturen... Ge kunt zoveel... Stop met klagen en doe het verdorie!
![]() |
![]() |
#239 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Geen enkele partij heeft media-toegang. Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Schepen
|
![]() Ik niet, ik vind het een komisch gedoe eigelijk.