![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Zaten die ook niet constant ruzie met elkaar te maken? (is al jaren geleden da ik het gespeeld heb) Ivm games, gisteren is eindelijk mijn Philips 42pfl9632D aangekomen. Kan ik eindelijk Bioshock in volle glorie spelen ![]()
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 28 september 2007 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vond Jan trouwens verschrikkelijk irritant. Ik heb hem de eerste keer in Spellhold achtergelaten en andere keren heb ik hem gewoon in de gevangenis laten smijten. Jaheira echter... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De meesten liggen zo rond de 12 a 13 € per maand... niet ECHT onoverkomelijk, zeker niet gezien het feit dat deze games eigenlijk nooit 'uit' zijn... wow kan je niet 'uitspelen', er is altijd wel nog ergens IETS, en meestal is dat een enorm iets... Maar het is een keuze die iedereen apart moet maken, ikzelf ben nog niet rouwig om geweest. Als ik de uurtjes plezier uitreken dat ik heb met wow per maand, en de uurtjes plezier dat ik heb aan een gewone game... En als die gewone game 'uit' is is dat, kast in en stof verzamelen... Dus 50€ voor een gewone game met 15 uur speeltijd... 30 als je rekt en trekt... 60 voor de mega-games... wow speel ik al 2 jaar... dus eigenlijk, ZOOO heeel duur is het niet gezien de vele uren dat ik er mee speel. Maar zoals ik al zei, in de volgende generatie van mmo's zullen er al ad-mmo's zitten, mmo's die gratis zijn doordat men ingame wat product-placement doet, en een reclame filmpje aan het begin van de game... die zullen dan gratis zijn... BTW, ik heb het nooit gespeeld, maar het lijkt me dat -republic, the revolution- mss wel iets voor jou is dan... veel keuzes, veelgevolgen van je keuzes ook, of althans, dat heb ik begrepen van diegene die het spelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Parlementslid
|
![]() Ik kijk nu vooral uit naar WARHAMMER, en natuurlijk....
CRYSIS.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Parlementslid
|
![]() ja, op sommige momenten was het even met de ogen rollen omdat je even niet kan volgen (de 1 niet gespeeld he).. maar niet in die mate dat het ambetant word...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zag hem al staan, maar twijfelde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Parlementslid
|
![]() Een zeer atmosferische (onderwaterstad met 50's art deco stijl) horror/FPS shooter en wordt aangezien als de opvolger van System Shock. Dit spel heeft zowat unaniem scores binnengehaald tussen 90 en 100%.
Heb de xbox 360 versie gehaald want ik ben bang dat mijn PC het momenteel niet aankan om het op hoog detail te spelen (op medium detail draait het redelijk vlot, maar dan mis je wel superveel detail). Een andere reden is dat de PC versie nog veel bugs schijnt te bevatten
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 28 september 2007 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
even uitleggen : Er was es een tijd, waar pc de enige console was. De games waren goed.. Toen ontdekte men dat men de games multiplatfrom kon maken, ging men ze van pc naar console brengen. de kwaliteit bleef hetzelfde... waarom? De hoogste kwalitiet is pc, daarvoor werd het gemaakt, dan ontdaan van tirlantijntjes om te draaine op een console. maar ... al jarenlang is nu het omgekeerde de norm... Men maakt meer games gesneden op console, om ze vervolgens om te zetten naar pc... Maar, nu moet er geen kwaliteit gestript worden omdat de pc te traag is, er zou kwaliteit moeten TOEGEVOED worden, en net dat, is teveel werk, want dan zit men wederom verschillende versies te maken wat niet ten goede komt aan de kosten. Vaak vertaald zich dat in mindere kwaliteit beeld, soms ook geluid, maar bijna altijd in crappy controls... een goed voorbeeld : neem de laatste spiderman eens... goede kwaliteit van beeld, en geluid, maar niet geoptimaliseerd voor pc, en de controls zijn ronduit verschrikkelijk als je geen van die gamepads gebruikt... Ik beschouw die gamepads geen verbetering tegenover een goeie muis in combinatie met een goeie handcontroller (zoals mijn tactical board). Laatst gewijzigd door Zyp : 28 september 2007 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mijn vid-kaartje is een 8800 ultra... je WILniet weten wat die kostte... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
F.E.A.R was ook nog zo eentje
![]() |
![]() |
#240 |
Parlementslid
|
![]() Dit weekend bioshowk aangeschaft...
Aangezien ik vooralsnog geen vista aanhanger ben, moets ik het stellen met de 'pvere' dx9 beeldjes... alhoewel 'pover'... De begin-squence is een der knapste die ik ooit gezien heb. Grafisch is dit echt wel... WAAW... Ik zal binnenkort weten of het verschil tussen dx9 en dx10 iets zichtbaar zal zijn, maar dit is echt wel al super-mooi met dx9. Ik speel op 1680x1050 alle effecten op max... De sfeer is een beetje minder 'donker' dan doom3, zodat je de subliem detaileerde wereld mooi kan ontdekken en opnemen. De game-speed-feel ligt iets hoger dan doom3. Gameplay, super. Zoveel wapens, upgrades, etc etc... deze game gaat de toer op van dazrk messiah, die rpg en lvl elements toevoegde aan fps, maar deze bioschock gaat daarin eigenlijk een stapje verder... van mij krijgt deze bioschock een flinke 90/100... Enig minpuntje dat ik zie is : wat als je erdoor bent? mp niet ontdekt... |
![]() |
![]() |