![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Gemakkelijk gezegd die 'aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid'. Volgens mij is het gewoon een discriminerend vooroordeel, zo niet minstens typisch linkse betweterij. Wat belet u om een voor 100 % sluitend bewijs te leveren dat het om een 'racieeeestieeeeeeeeeesche' gewelddaad gaat? Uw vooroordelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan eindigt het bericht met 'Over vooroordelen gesproken...' Waar zouden die vooroordelen liggen. De bewijsvoering wordt weer versterkt met zinnen zoals: 'Het gaat immers om naar verluidt'... Toch prachtig hoe men literair iets ineen kan steken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spijt me, Jean-Pierre, maar ik denk niet dat ik op uw vraag naar statistieken kan antwoorden. Voor zover ik weet worden er over dat soort zaken zelfs geen statistieken bijgehouden. Misschien kunt u daarvoor terecht bij de federale politie ? Wat de rest van uw bericht betreft : ik ken geen Belgisch Inquisitiecentrum, en ook geen Belgische Inquisitieraad. Ik heb beide termen eens gegoogled, maar ik vond alleen verwijzingen naar weblogs. Ik reken weblogs doorgaans niet tot de 'betrouwbare bronnen', vooral niet als de politieke oriëntatie ervan mij a.h.w. in het gezicht springt. En dit geldt zowel voor 'linkse' als 'rechtse' weblogs, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Online;1933074]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niets weerhoudt u ervan om met even "sterke cijfers" voor de dag te komen als Ericferemans' memorabele "800". De 3000 staat immers nog altijd als een huis (over de 5000 kunnen we idd discussiëren, en ben ik bereid een groot stuk met u mee te gaan).
![]() |
#226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-skinheads -die eerder al de graven van nazislachtoffers hebben geschonden -en een moskee gevandaliseerd hebben -met stickers van het VB, een voor racisme veroordeelde partij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"the Guns of Navarrone" "James Bond" "Lee Harvey Oswald" "Eastern Standard Time" ... and many more timeless tunes!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=89 in deze thread?
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu over het Inquisitiecentrum. Dat is natuurlijk het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racisme. Dit centrum is volledig opgebouwd volgens de de structuur van de toenmalige Inquisitieraad. Vandaar mijn referentie naar dit organisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. "Musical Communion" 2. "River Bank, Parts 1&2" 3. "Green Island" 4. "Street Corner" 5. "Apango" 6. "Knock Out Punch" 7. "Musical Store Room" 8. "Stampede" 9. "Dan-De-Lion" 10. "Occupation" Dat is mijn hoogstpersoonlijke, na lang en wijs beraad samengestelde, vervolgens nogmaals aan een kritisch onderzoek onderworpen en nu niet meer voor discussie vatbare TOP-10 aller tijden van Skatalites 'gems'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En die cultuur mag je moordsgewijs met een mes verdedigen?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 augustus 2006 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1. Wat is uw bedoeling om deze post een topic te noemen over geweld gepleegd door blanken. Blijkbaar hebt ge problemen om Nederlands te lezen. Er staat wel duidelijk: "Racisten slagen weer toe". Ziet ge daar in de titel staan 'Blanken slagen weer toe' of 'Blanke racisten slagen weer toe'? Waar haalt gij dat vandaan dat het hier over blanken zou moeten gaan. Uw vooringenomenheid in deze materie bewijst nogmaals dat ge bijzonder racistisch moet ingesteld zijn, om alleen racisme bij blanken te zoeken. 2. ...En waarom moet ik een relevantie aantonen, als gij nog niet in staat zijt een titel correct te lezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Musical communion", inderdaad!! En "Dan-De-Lion"!! Ik heb die mannen een jaar of vijf geleden nog gezien en vooral gehoord in Eeklo of all places. Stamvolle skankende zaal gehuld in ganja-rook. Als ik me niet vergis is enkel de bassist een origineel groepslid. Maar dat doet er echt niet toe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 29 augustus 2006 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er dus al racisme bij kwam kijken, dan wel van de kant van het slachtoffer. Ik herhaal: dit alles volgens de gegevens die we via de pers te weten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest : wat een fantastische band !!! En wat een fantastische muziek !!! Ik ben alleszins blij daar op zo'n leuke manier nog eens aan herinnerd te worden, in een discussie over zo'n stelletje assholes als 'die debielen van Tienen' dan nog wel. Die sukkeltjes hebben van de èchte skinhead-cultuur geen zak begrepen ! Dank u wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het racisme kwam duidelijk van de kant van de dader : als iemand je vraagt je een beetje te gedragen dan antwoord je niet met die persoon half dood te slaan. Van een racistische reactie gesproken. Sloeg jij je ouders half dood toen ze je als tiener berispten omdat je wat mispeuterd had? Sleurde je ze naar het CKGR omwille van hun "racistische" berisping. Hoe belachelijk en vooral ongeloofwaardig, die hedendaagse "progressieve" redeneringen. Jullie gooien alleen maar meer olie op het vuur. |
|
![]() |
![]() |