![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Minister-President
|
OCharme daar gaan we weer maar als het VB hier aan de macht kom ben ik hier weg; ik wil niet leven ergens waar alles kapot gemaakt wordt en er totaal geen respect is. En ik het VB op handen dragen, OVER MIJN LIJK!!!!!! Nu niet, morgen niet, nooit niet!
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is mijn mening bartje. Je stelt me diep teleur met je laatste postings. Het beetje respêct dat ik voor je had...Het blijkt allemaal een vergissing te zijn geweest. Je bent niet eerlijk en dat is jammer. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Waar ben ik niet eerlijk ??? Zeg het me??? Ik beantwoord de vragen en dan ben ik nog niet eerlijk... het moet wel héél erg diep zitten me dunkt die uitspraken van in Dancing on Ice... Het ging niet om het VB al dan niet extreem recht is; het ging om het feit niet op racismepartijen te stemmen... het VB werd hier niet bij naam genoemd, dat is het feit! En kom vlug vlug zet me maar op het negeerlijstje zoals in de kleuterschool
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 6 oktober 2006 om 07:29. |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#226 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mag ik nu ook op je negeerlijst ?
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 oktober 2006 om 08:26. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ben het niet met je eens, maar dat is geen probleem. Je zegt eerlijjk wat je denkt. Bartje daarentegen is niet eerlijk. Hij weet goed genoeg dat als men zegt een extremistische of racistische partij dat dan het VB wordt bedoeld. Hij wil dat niet toegeven en doet dan aan domme spelletjes zoals zeggen : "ze zijn niet bij naam genoemd"....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Minister-President
|
Dank u wel voor het fantastische compliment uit een mond van een VBer
Nogmaals ik blijf de reactie van VB aangaande enorm vreemd vinden.
|
|
|
#230 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#231 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik had echt geen idee over wie of wat ze het hadden. Wie wel? |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Minister-President
|
Ik zou het bijgod ook niet weten wat anderen in hun bed doen, dat behoort toch de privacy dacht ik en daar heeft niemand zaken mee.
Een oproep om niet voor racisme te stemmen is echter iets wat iedereen aanbelangt daar dit openbaar is! Nu één ding is hier duidelijk geworden: VB en vrije meningsuiting hoort blijkbaar ook niet samen, is ook duidelijk geworden door de talrijke posts.
|
|
|
#233 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof je hierin niet en ik ben niet de enige. En je blijft maar volharden. Ik had dat, tot voor kort, nooit kunnen denken van jou. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk aan de mensen die uit ideologische redenen de Mc Donnalds in de fik steken, pelskwekerijen sabotteren, Pim fortuyn hebben vermoord enz.. Dat is extremisme. Het Vlaams Belang doet zoiets niet. Ze zijn eerder radicaal, maar dat is iets helemaal anders uiteraard. Geen zinnig mens die het verschil niet ziet. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Extremisten steunen geweldenaars. Hitler heeft niet met zijn eigen handen een paar miljoen mensen naar het walhalla geholpen.
Een extremist is niet noodzakelijk de uitvoerder van het kwaad: het is ook degene die er toe oproept, aanzet, legitimeert, er voor stemt. Zonder steun is de dictator een rare kwiet in een zothuis. Met de steun van een groot aantal mensen runt hij het land. |
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 6 oktober 2006 om 12:33. |
|
|
|
|