![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Burger
|
![]() Volgens De Standaard blijft ze gewoon aan, en krabbelt de partijtop terug.
![]()
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() Wat nog eens bevestigt wat ik hier al eens gezegd heb: de klassiekers rijden rustig verder op het ingeslagen pad van corruptie, zelfbediening en minachting voor de Antwerpenaar...
In 2006 zullen we ze wel horen over hoe integer ze wel waren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Gouverneur
|
![]() men is de schaamte voorbij in antwerpen,sjoemelaars kunnen blijven met steun van de andere zogenaamde democratische partijen,ik denk dat die allemaal boter op hun hoofd hebben het zou er anders,wel anders aan toegaan.nu is het zo dat men de boodschapper verwijten toestuurt,ik dacht dat de taak van de oppositie is een controlerende rol te spelen tegenover de meerderheid,maar dan zeggen ze ,ze willen het bestuur onderuit halen,en waarom niet,dit is toch geen goed bestuur.en het voorbeeld van de sjoemelaars heeft gewerkt,zie maar naar het provinciebestuur in oost vlaanderen,
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik huur een huisje met 3 slaapkamers en tuin voor €225. Als ik mogen rijker ben doe ik er zelf wel meer aan maar ik ga het zeker niet helemaal vernieuwen om de huisbaas plezier te doen. Zeker niet met in het achterhoofd dat als het vlaams blok erachter zou komen dat ik "beneden" mijn stand huur ik er dan word uitgezet en mijn eigen renovatiekosten aan de huisbaas cadeau moet doen. Ik huur met een contract, 3-6-9 en ik hou me eraan. Ik huur van een privepersoon maar dat maakt geen verschil. Het ocmw zou ik dergelijke cadeau's ook niet doen, daar betaal ik al belantingen voor.
Een grote meerderheid hier zou dat blijkbaar wel doen uit deontologische overwegingen, GOE ZOT MANNE, meer kan ik daar niet over zeggen.
![]() |
#226 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trieste moraal van het verhaal: voor de meesten hier moet Barbertje hangen, ongeacht de feiten.
En nu snel op zoek naar een nieuwe stok en nieuwe hond om te slaan.
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#228 |
Staatssecretaris
|
![]() Enkele jaren geleden werkte ik geregeld voor een sociale woningmaatschappij. Herstellingen in bewoonde woningen. Daar kom je wat tegen, om een voorbeeld te noemen een woning betrokken door een schilder betaald met belastinggeld. In de kelder stonden minstens 30 bussen verf van 10 liter en de schilder in kwestie vertelde doodleuk dat hij betaald thuis was omdat de verf op zijn dienst op was. Nu als werknemer ergens iets meeneemt heeft een andere er ook weet van en doet dat ook, hoe hoger geplaatst hoe meer waarschijnlijk. Samen al enige liters verf dus om niet te vergeten de kosten die de technische werkeloosheid met zich meebrengt.
Als ik dat weet dan weet het blok dat ook maar daarover zwijgen ze in alle talen, sorry, enkel het nederlands natuurlijk. Dergelijke zaken aanklagen is de zaak van de oppositie en niet gaan zeveren over een schepen die goedkoop in een krot woont. Maar natuurlijk ligt dat bij hen ook al gevoelig hé, onder de profiteurs zitten wellicht kiezers en waarschijnlijk zelf actieve leden en die zouden dan mee in opspraak kunnen komen. Ik noem dit geen deontologie maar hypocrisie en dat voor een partij die nog nooit mee bestuurd heeft.
![]() |
#229 |
Vreemdeling
|
![]() De gevel van Chantal haar huis, lijkt inderdaad op een krot. Doch, heb je al eens binnen gekeken? Dan zal je mening vlug veranderen! Volgens mij is dit een afleidingsmaneuvre voor mensen met goedgelovige oogkleppen. Ik wil beslist tekenen om 144 euro/maand te betalen en wonen in een huisje met een evenzo knappe, moderne infrastructuur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Gouverneur
|
![]() Ge kunt het hypocrisie noemen George. Doet een partij dan al eens een poging om corruptie aan te kaarten dan worden ze uitgescholden voor hypocrieten omdat ze alle andere corruptieweetjes niet mee aankaarten. Ge weet goed genoeg dat het onthullen van de corruptie in ons heerlijk landje zoiets is als vissen zonder net in de oceaan.
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |