![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 18 november 2004 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo is dat juridisch vastgelegd. Vastgelegd bij wet is ook dat, in vrijwel alle burgerlijke zaken, waar verwantschap een rol speelt, de eerste graad voorrang heeft op de tweede etc. Eigen volk eerst dus, of 'het hemd is nader dan de rok' Eigen volk eerst is dus een basisregel in het burgerlijk recht. Moeilijk hé, noenoe!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo spaar ik ZELF voor mijn pensioen, zorg ik ZELF voor eventuele medische kosten, zorg ik ZELF voor eventuele werkloosheidsuitkering etc.. Ik wil mjn geld ZELF beheren, de staat vertrouw ik niet! Per maand zou ik een dikke DUIZEND euro extra krijgen.. De meeste werklozen zijn zelf de oorzaak van hun miserie, in de meeste gevallen kiezen ze zelf voor hun armoede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe uw best nog maar want ge zijt er nog niet, stamoudste.
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen kiezen zelf voor hun armoede... amai zelle... ![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom bestaan al die formaliteiten als iedereen ervan uitgaat dat gans de wereldbevolking 1 groot eenheidsworstvolk is? Wat maakt jou verschillend van die Nieuw-Zeelanders? Juist ja, het feit dat je del uitmaakt van een ander volk, met een andere taal, met andere tradities en gebruiken? Waarom de Palestijnse kwestie als het Palstijns en joodsvolk één en hetzelfde volk is. Probeer die stelling er eens te gaan verkopen. Zou je durven Snerten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat heeft weinig tot niks met die bruin mannen te maken, noch met te weinig kansen. Job vinden is niet zo héél moeilijk. Een job vinden die je graag doet, waar je voldoening uit haalt, afwisseling in hebt, goed betaald wordt, en die ook nog een bedrijfswagen oplevert, tja, da's iets anders. Maar wat ik nu heb opgenoemd is zo wel ongeveer de standaard voor vele werkzoekenden die ik persoonlijk ken...
Laatst gewijzigd door Jolle : 18 november 2004 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten
Laatst gewijzigd door Jolle : 18 november 2004 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rekening houdend met de internationale context, kan er enkel nog werk gecreëerd wordt als de arbeidskost naar beneden gaat en de verstikking aan reglementen, vergunningen en papierbergen (waarmee je gans het ambtenarencorps moet bezig houdden, die overigens niets van toegevoegde waarde leveren en enkel kosten). En dat is net iets dat je van de PS en consoorten niet moet verwachten. Als binnenkort heel de industriële onderbouw vertrokken zal zijn naar China of Tjechië, vraag ik me af hoe de PS/Spa de SZ gaat financieren met wat rest uit sociale brijdragen uit het 'draagvlak' van KMO & kleine zelfstandigen. Dat draagvlak is een strooien dakje aan' t worden, dat ineen tuimelt als er te veel mensen gaan opstaan. Ik heb niets tegen een SZ-systeem. Alleen is het Belgisch systeem er eentje geworden dat één en al uitnodiging tot profitariaat is. Dat is onlangs geheel duidelijk geworden toen de eerste begeleidingstrajecten van langdurige 'jonge' werklozen werden opgestart. Van de 100 of 150 invités, kwam er 1 persoon op dagen, de rest stuurde zijn kat : die zitten toch gebeiteld in de werklozensteun, en met steun van vakbonden kan de zitperiode toch nog wel enkele maanden/jaren gerokken worden. Het zegt veel over de motivatie van die jonge sukkelaars. Verder vind ik dat dat de werkloosheidsuitkering in tijd moet beperkt worden. België is zowat het enige land ter wereld waar je levenslang kan doppen. De SZ moet er zijn voor mensen die pech hebben, die hun baan kwijtraken of door ziekte geveld worden, als noodoplossing, niet als ersatzsysteem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Natuurlijk... ![]()
![]() |
![]() |