Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 17 oktober 2006, 13:51   #221
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Die Coemans is veruit de grootste tegenstander van VB bij het CGKR en zou dus één van uw beste kameraden kunnen zijn.
Als ik zie op welke planeet u blijkbaar leeft, verwondert het mij niet dat u Antwerpen een vrijwel incidentloze stad vindt.
Oud 17 oktober 2006, 13:55   #222
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoezo? welke "strijd om de sjerp"? Het waren toch geen rechtstreekse burgemeesterverkiezingen?
U hebt volkomen gelijk. En toch was Flippo's dochter in blijde verwachting van een papa-burgemeester...
drosophila is offline  
Oud 17 oktober 2006, 14:19   #223
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ja?
denk het niet hoor...dan is er volgende keer geen sprake meer van VLD en CD&V...enkel nog sos en VB...laat maar komen zeg ik dan...
Als de sos dan nog bestaat, want die partij zal worden opgeslorpt door de allochtonen.
Oud 17 oktober 2006, 14:32   #224
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als je het zo bekijkt zou het nog wel eens kunnen dat het DANKZIJ de moslims (spallochtonen) zal zijn dat België eindelijk gesplitst wordt.

Een hallucinante mogelijkheid.
Dat zal ook zo zijn, tenminste zij zullen de splitsing bespoedigen.
Oud 17 oktober 2006, 14:37   #225
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Als de sos dan nog bestaat, want die partij zal worden opgeslorpt door de allochtonen.

Tina is offline  
Oud 17 oktober 2006, 14:47   #226
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Tuurlijk,de dag zal er komen dat de moslims meer en meer op hun eigen mensen zal gaan stemmen en het zover zal komen dat we op tal van plaatsen allochtone burgemeesters krijgen met alle gevolgen vandien natuurlijk.Men kan nu lachen met hetgeen ik zeg,laat ze maar doen.Ik heb heel veel zaken voorspeld 10tal jaar geleden en ik heb nu in 2006 meer dan ooit mijn gelijk gekregen dit terwijl mensen als sp-a en groen stemmers ermee zaten te lachen,zo zie je maar.
Marlboro is offline  
Oud 17 oktober 2006, 14:48   #227
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Tuurlijk,de dag zal er komen dat de moslims meer en meer op hun eigen mensen zal gaan stemmen en het zover zal komen dat we op tal van plaatsen allochtone burgemeesters krijgen
En? ALs de meerderheid daarop stemt, wat is dan het probleem?

Citaat:
met alle gevolgen vandien natuurlijk.
En welke gevolgen zouden dat zijn?

Citaat:
Men kan nu lachen met hetgeen ik zeg,laat ze maar doen.
IK vind het zielig wat je zegt.

Citaat:
Ik heb heel veel zaken voorspeld 10tal jaar geleden en ik heb nu in 2006 meer dan ooit mijn gelijk gekregen dit terwijl mensen als sp-a en groen stemmers ermee zaten te lachen,zo zie je maar.
Zoals?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 14:55   #228
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
En? ALs de meerderheid daarop stemt, wat is dan het probleem?

En welke gevolgen zouden dat zijn?

IK vind het zielig wat je zegt.

Zoals?
Uw eerste uitleg getuigd al van pure domheid en waar ik zelfs geen woorden aan vuil maak.

Welke gevolgen?Denk je nu echt dat moslims een beetje de autochtone kant zal kiezen,lol.Integendeel,meer dan ooit zullen moslims overal hun zin krijgen,nog meer mogen en ga zo maar door.

Laat die mensen hier aan de macht en wat zullen we dan krijgen;voorbeeldje;vandelanotte wil bedrijven VERPLICHTEN 10% allochtonen aan te nemen.Laat moslims aan de macht en dan zullen ze er 50% van maken.

Ik heb 10j geleden al gezegd dat doordat er meer en meer allochtonen,illegalen en vreemdelingen bijkomen + we weten dat het geboortecijfer bij moslims een pak hoger liggen het ooit zover zou komen zoals in brogerhout is gebeurd.
Zoals in schaarbeek waar het vroeger leefbaarder was en waar er nog veel blanken waren maar door de komst van vele allochtonen of zeg maar vooral moslims de mensen er zijn weggetrokken.

Dit is slechts 1 voorbeeldje.
Marlboro is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:03   #229
k9

Standaard

Citaat:
Uw eerste uitleg getuigd al van pure domheid en waar ik zelfs geen woorden aan vuil maak.
Wat de democratische rechtprinciepes van belgie? dat kan ik idd geloven dat je die dom vind.

Citaat:
Welke gevolgen?Denk je nu echt dat moslims een beetje de autochtone kant zal kiezen,lol.Integendeel,meer dan ooit zullen moslims overal hun zin krijgen,nog meer mogen en ga zo maar door.
Onzin, ach ja jij stelt je natuurlijk situaties voor als in afghanistan, precies alsof zo'n mensen hier in de politiek zitten en verkozen worden. Kijk eens naar de kanidaten die verkozen zijn en klap dan nog eens . Dan zie je dat die NIKS verschillen mat de meeste autochtonen.

Citaat:
Laat die mensen hier aan de macht en wat zullen we dan krijgen;voorbeeldje;vandelanotte wil bedrijven VERPLICHTEN 10% allochtonen aan te nemen.Laat moslims aan de macht en dan zullen ze er 50% van maken.
Op gemeentelijk niveau kan je zoiets niet doen en ik wist niet dat vandelanotte een moslim was.

Citaat:
Ik heb 10j geleden al gezegd dat doordat er meer en meer allochtonen,illegalen en vreemdelingen bijkomen + we weten dat het geboortecijfer bij moslims een pak hoger liggen het ooit zover zou komen zoals in brogerhout is gebeurd.
Wat is er dan in borgerhout gebeurd?

Citaat:
Zoals in schaarbeek waar het vroeger leefbaarder was en waar er nog veel blanken waren maar door de komst van vele allochtonen of zeg maar vooral moslims de mensen er zijn weggetrokken.

Dit is slechts 1 voorbeeldje.
2 eigenlijk, en ik heb jaren in schaarbeek gewoond, van 99 tot 2003 en nooit problemen gehad hoor, heb jij in schaarbeek gewoond?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:14   #230
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

1)Onzin, ach ja jij stelt je natuurlijk situaties voor als in afghanistan, precies alsof zo'n mensen hier in de politiek zitten en verkozen worden. Kijk eens naar de kanidaten die verkozen zijn en klap dan nog eens . Dan zie je dat die NIKS verschillen mat de meeste autochtonen.

2)Op gemeentelijk niveau kan je zoiets niet doen en ik wist niet dat vandelanotte een moslim was.

3)Wat is er dan in borgerhout gebeurd?

4)2 eigenlijk, en ik heb jaren in schaarbeek gewoond, van 99 tot 2003 en nooit problemen gehad hoor, heb jij in schaarbeek gewoond?

1)Onzin,jaja,zoals ik net heb gezegd,dat zegden ze mij 10 jaar geleden ook en zie nu.lol.
Die kocak bijvoorbeeld;die heeft gezegd dat hij meer zou doen voor de vlamingen,uiteraard doet deze dat al om stemmen te winnen van de vlaamse bevolking maar wat is er gebeurd;juist,z'n eigen achterban hebben zich tegen hen gekeerd en waarom;juist,omdat ze alleen maar aan hun eigen denken,nogmaals bewijzen dat onze manier van leven ze het maar niets vinden en noem maar op.

2)Ik heb nergens gezegd dat vandelanotte een moslim zou zijn,nu niet dom gaan doen,alhoewel ja,zo zijt ge al de hele tijd bezig.
En jaja,mijnen kleinen teen weet ook wel dat je zoiets niet op gemeentelijk niveau kan doen.

3)Wat is er in borgerhout gebeurd,lol?Bewijst nog maar eens hoe slecht je op de hoogte bent.
Er zijn ook daar al zeer veel vlamingen weggetrokken en in de plaats zijn er meer dan ooit allochtonen in de plaats gekomen.
Opeens gaat het vb daar fors achteruit,rararara en sp-a opeens als een pijl naar omhoog uit het niets.

4)Een typisch antwoord voor mensen zoals u en steeds wie het ook moge zijn krijg je identiek dezelfde uitleg;ik ben nog nooit iets tegen gekomen blablabla.
Het zou al zeer erg zijn mocht iedereen die bv in schaarbeek woont al overvallen zijn geweest,lol.
Waarom denk je dat o zovele vlamingen zijn vertrokken uit schaarbeek en borgerhout?
Achja,tis juist,al die vlamingen die er zijn vertrokken,het zijn allemaal racisten niewaar?
Marlboro is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:19   #231
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
eigenlijk, en ik heb jaren in schaarbeek gewoond, van 99 tot 2003 en nooit problemen gehad hoor, heb jij in schaarbeek gewoond?
blijkbaar woon je er nu dan toch niet meer. Verhuisd naar Borgerokko of zo?
circe is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:20   #232
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar waar de moslimvrienden thuis zijn en zich thuis voelen,ga er maar eens naar de markt,
Marlboro is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:24   #233
k9

Standaard

Citaat:
1)Onzin,jaja,zoals ik net heb gezegd,dat zegden ze mij 10 jaar geleden ook en zie nu.lol.
En? Ik weet nog steeds niet wat je voordspeld had buiten dat allochtonen kinderen krijgen en er nog migratie is. Wel dat kan ik ook, over 20, nee 30 jaar is dat zo ook , wedden?

Citaat:
Die kocak bijvoorbeeld;die heeft gezegd dat hij meer zou doen voor de vlamingen,uiteraard doet deze dat al om stemmen te winnen van de vlaamse bevolking maar wat is er gebeurd;juist,z'n eigen achterban hebben zich tegen hen gekeerd en waarom;juist,omdat ze alleen maar aan hun eigen denken,nogmaals bewijzen dat onze manier van leven ze het maar niets vinden en noem maar op.
Dus jij weet wie voor hem gesteld heeft? mai en ik die dacht dat stemmen geheim was, je doelt natuurlijk op de reportage van de vrt?

En dit is juist het tegenovergestelde van wat jij zegt, die allochtonen zegde dat hij niet genoeg aandacht aan hen besteede en dus ze niet op hem gingen stemmen, wat aantoont dat ze net zoals alle andere belgen stemmen.

Citaat:
2)Ik heb nergens gezegd dat vandelanotte een moslim zou zijn,nu niet dom gaan doen,alhoewel ja,zo zijt ge al de hele tijd bezig.
En jaja,mijnen kleinen teen weet ook wel dat je zoiets niet op gemeentelijk niveau kan doen.
Waarom doe je dan alsof vandelanotte een moslim is door hem als vegrelijking te gebruiken?

Waarom zeg je het dan? Of bedoelde je een moslims eerste minister en een heel moslims parlement?

Citaat:
3)Wat is er in borgerhout gebeurd,lol?Bewijst nog maar eens hoe slecht je op de hoogte bent.
Er zijn ook daar al zeer veel vlamingen weggetrokken en in de plaats zijn er meer dan ooit allochtonen in de plaats gekomen.
Opeens gaat het vb daar fors achteruit,rararara en sp-a opeens als een pijl naar omhoog uit het niets.
En? Hoeveel vlamingen zijn er weggetrokken (ik veronderstel dat je dan autochtonen bedoeld) en wie heeft hun plaats ingenomen?

Ik vind de reflex trouwens wel grappig: VB gaat achteruit: "tedju die allochtonen"

Citaat:
4)Een typisch antwoord voor mensen zoals u en steeds wie het ook moge zijn krijg je identiek dezelfde uitleg;ik ben nog nooit iets tegen gekomen blablabla.
Het zou al zeer erg zijn mocht iedereen die bv in schaarbeek woont al overvallen zijn geweest,lol.
Ik herhaal de vraag heb jij ooit daar gewoond. Het is toch wel grappig dat er zoveel experts over schaarbeek zijn die daar nog nooit ene voet gezet hebben?

Citaat:
Waarom denk je dat o zovele vlamingen zijn vertrokken uit schaarbeek en borgerhout?
Om dezelfde reden als ik? We wilde een huis met een tuin in een buurt met weinig verkeer en met goede scholen niet te ver van ons werk?

Citaat:
Achja,tis juist,al die vlamingen die er zijn vertrokken,het zijn allemaal racisten niewaar?
Ziende dat ik er zelf weggetrokken ben ... Maar zie je weet nuw aarom enkele weggetrokken zijn en dat had niks te maken met allochtonen of moslims.

k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:25   #234
k9

Standaard

Citaat:
Jette , nog zo'n buurt vol verderfelijke moslims waar je als goedgegaarde vlaming geen stap buiten kan zetten zonder bespuwd en overvallen kan worden

k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:27   #235
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Waar woont gij eig, circe?
Tina is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:40   #236
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
En? Ik weet nog steeds niet wat je voordspeld had buiten dat allochtonen kinderen krijgen en er nog migratie is. Wel dat kan ik ook, over 20, nee 30 jaar is dat zo ook , wedden?

Nogmaals;ze kweken als konijnen en als het zo blijft duren dan zullen ze binnen de 1O j ong met meer zijn bv in antwerpen.Ik vind dit een teken aan de wand.

Dus jij weet wie voor hem gesteld heeft? mai en ik die dacht dat stemmen geheim was, je doelt natuurlijk op de reportage van de vrt?

En dit is juist het tegenovergestelde van wat jij zegt, die allochtonen zegde dat hij niet genoeg aandacht aan hen besteede en dus ze niet op hem gingen stemmen, wat aantoont dat ze net zoals alle andere belgen stemmen.

Neen,er is meer dan één reportage geweest,meer dan dat ene intervieuw enz....Kocak heeft gezegd dat hij meer wilde doen voor de autochtonen en zijn moslimvriendjes waren in hun gat gestekt en een deel hebben zich tegen hem gekeerd,niet meer en niet minder dan dat.
Ja,er zijn idd ook een kleine groep mensen bij die vinden dat kocak te weinig doet maarja?Je kan nooit alle mensen content stellen.

Waarom doe je dan alsof vandelanotte een moslim is door hem als vegrelijking te gebruiken?

Waarom zeg je het dan? Of bedoelde je een moslims eerste minister en een heel moslims parlement?

Ik heb een voorbeeldje gegeven door te zeggen dat vandelanotte al af kwam van die 10% allochtonen.Daarmee dat ik zeg dat als moslims het hier voor het zeggen zouden hebben ze de lat nog een stukske hoger zouden leggen en ja,sowieso meer doen dan ooit voor hun eigen volk=de moslims.
De autochtone mensen zullen daardoor meer dan ooit achteruit worden gestoken.

En? Hoeveel vlamingen zijn er weggetrokken (ik veronderstel dat je dan autochtonen bedoeld) en wie heeft hun plaats ingenomen?

Ik vind de reflex trouwens wel grappig: VB gaat achteruit: "tedju die allochtonen"

Hoeveel?Ik kan dat wel nagaan maar zal effe duren.Tja,wie neemt er hun plaats in denk je?Juist,allochtonen.
En het vb is weldegelijk zo zwaar achteruit gegaan doordat er niet al te veel vlamingen meer wonen in borgerhout en de meeste allochtonen hebben er op sp-a gestemd.

Ik herhaal de vraag heb jij ooit daar gewoond. Het is toch wel grappig dat er zoveel experts over schaarbeek zijn die daar nog nooit ene voet gezet hebben?

Ik heb er nooit gewoond maar ik leg mijn oor wel te luister die objectief zijn en zelfs helemaal geen vb'ers zijn.
De meeste mensen zijn er vertrokken omdat er vooral 's nachts niet plezant meer is,het er ook niet zo veilig is als vroeger enz......Ook een reportage die ze getoond hadden op telefacts een aantal jaar geleden waar ze een beeld toonden van 10j ervoor toonden en 10j later en de verschillen waren enorm.
Dat pleintje die er is/was;er liep vroeger nauwelijks een zwarte om het zo te zeggen.Nu 10j later geen enkele blanke kinderen meer en men probeerde een blank meiske van 12j ong naar daar te gaan en ze werd meteen tegen gehouden door allochtone jongeren en ze zegden;je hebt 1 minuut de tijd om te vertrekken anders krijgt ge een pak slaag,dit is ons terrein.Autochtone mensen worden er geweerd en mogen er van de moslimjongeren die er duidelijk baas over zijn niet meer spelen.

Om dezelfde reden als ik? We wilde een huis met een tuin in een buurt met weinig verkeer en met goede scholen niet te ver van ons werk?

Ziende dat ik er zelf weggetrokken ben ... Maar zie je weet nuw aarom enkele weggetrokken zijn en dat had niks te maken met allochtonen of moslims.
Zie ook tussen uw tekst hierboven waar ik uitleg onder heb gezet.

Ik zal niet ontkennen dat er een kleine groep mensen bij zijn die ook om die redenen er vertrokken zijn.Iedere mense en/of gezin heeft wel zijn redenen waarom ze ergens anders gaan wonen allee is het enorm als je schaarbeek en borgerhout bergelijkt en sinds de komst van de vele allochtonen het er erger is op geworden dan vroeger.

Ook de undercover mensen van het laatste nieuws die in molenbeek zijn verbleven hebben daar heel wat teweten gekomen en dat heeft ook in het laatste nieuws gestaan.

Voorbeeldje;
In deel 6 van ‘dossier islam’, meteen ook het laatste deel, ging Gazet van Antwerpen zaterdag dieper in op het begrip integratie. Over dat begrip bestaat nogal wat verwarring. Voor de enen betekent het assimilatie, voor de anderen volstaat het al om een mondje Nederlands te spreken. En zelfs dát vindt niet iedereen nodig.

“Amper één jonge moslim op de twee vindt dat hij of zij zich moet integreren in de Vlaamse maatschappij. Eén op de vier vindt het niet nodig om Nederlands te kennen om in Vlaanderen te wonen. Amper 7% vindt dat enkel de kennis van het Nederlands niet volstaat om geïntegreerd te worden in de Vlaamse samenleving”, schrijft Luc Rademakers verrast in Gazet van Antwerpen. Er meteen aan toevoegend: “Dat Nederlands beheersen zou volstaan om geïntegreerd te zijn, is natuurlijk niet waar. (…) Het Nederlands begrijpen en het spreken is wel een noodzakelijke voorwaarde om de regels van de samenleving te begrijpen. Of het nu gaat om huisvuilophaling of verkeersregels: zonder kennis van het Nederlands kan je in Vlaanderen niet behoorlijk functioneren.”

En over het Franstalige verzet tegen het voorstel om de toekenning van een sociale woning te koppelen aan de taalkennis: “De hele heisa die francofone randbewoners van Brussel meenden te moeten creëren rond de maatregelen van minister Keulen is dan ook hemeltergend. (…) Wie geen Nederlands wil leren, geeft aan zelfs niet te willen beginnen aan een proces van integratie.”

“Moslimmeisjes- en jongens tussen 15 en 25 in Vlaanderen zijn ofwel traditioneel moslim of zeer traditioneel moslim. Een derde is het eerste, twee derde het tweede. De eerste inpassen in de Vlaamse samenleving is lastig, de tweede plaatsen zich buiten de Vlaamse samenleving. Zij kiezen voor het conflictmodel”, stelt Rademakers vast.

In een reactie noemt Marino Keulen de resultaten van de peiling “niet opbeurend voor de integratiegedachte”. Dat noemen ze dan een schoolvoorbeeld van een ‘understatement’…

Dat visie van Mohammed Chakkar, coördinator van de Federatie van Marokkaanse Verenigingen, geeft ook al weinig reden tot optimisme. Volgens Chakkar is integratie “achterhaald”: “Mensen van een andere origine of een andere geaardheid moeten worden geaccepteerd zoals ze zijn. De huidige samenleving is nu eenmaal divers.” Dat is ook het standpunt van Jozef De Witte, opvolger van pater Leman. Hij eist “ondubbelzinnig respect voor de culturele diversiteit”. Dyab Abou Jahjah: “Een maatschappij moet zich aanpassen aan diversiteit. De verantwoordelijkheid ligt voor 20% bij het individu en voor 80% bij de maatschappij.” Alstublieft, zo simpel is dat.

Abied Alsulaiman daarentegen wijst de allochtonen op hun eigen verantwoordelijkheid. “Het merendeel van de (allochtone) verenigingen bestaat bij de gratie van subsidies. (…) Ze moeten de gemeenschap sensibiliseren en het debat durven voeren om taboes en contraproductieve fenomenen voor de gemeenschap (bv. criminaliteit of gedwongen huwelijken) te doorbreken.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 17 oktober 2006 om 15:41.
Marlboro is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:42   #237
Marlboro
Banneling

Standaard

Ook niet vergeten dat moslimeiskes die met een vlaame jongen tesamen zijn door hun eigen mensen word uitgescholden van hoer en noem maar op,ze verstoten,bedreigen enz.....
Dit zijn niet mijn woorden maar hetgeen al meerdere jonge moslimmeiskes hebben gezegd die met een vlaamse jongen tesamen zijn.
Marlboro is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:52   #238
k9

Standaard

Citaat:
Zie ook tussen uw tekst hierboven waar ik uitleg onder heb gezet.
Ik heb er nooit gewoond maar ik leg mijn oor wel te luister die objectief zijn en zelfs helemaal geen vb'ers zijn.
De meeste mensen zijn er vertrokken omdat er vooral 's nachts niet plezant meer is,het er ook niet zo veilig is als vroeger enz......Ook een reportage die ze getoond hadden op telefacts een aantal jaar geleden waar ze een beeld toonden van 10j ervoor toonden en 10j later en de verschillen waren enorm.
Hoeveel mensen ken je die effectief vertrokken zijn om die reden?

Citaat:
Dat pleintje die er is/was;er liep vroeger nauwelijks een zwarte om het zo te zeggen.Nu 10j later geen enkele blanke kinderen meer en men probeerde een blank meiske van 12j ong naar daar te gaan en ze werd meteen tegen gehouden door allochtone jongeren en ze zegden;je hebt 1 minuut de tijd om te vertrekken anders krijgt ge een pak slaag,dit is ons terrein.Autochtone mensen worden er geweerd en mogen er van de moslimjongeren die er duidelijk baas over zijn niet meer spelen.
Ik ken geen enkel plein zo in brussel, waar zou dit dan wel zijn?

En het is niet omdat het zwarten op straat lopen dat het onveilig is he?

Citaat:
Ik zal niet ontkennen dat er een kleine groep mensen bij zijn die ook om die redenen er vertrokken zijn.Iedere mense en/of gezin heeft wel zijn redenen waarom ze ergens anders gaan wonen allee is het enorm als je schaarbeek en borgerhout bergelijkt en sinds de komst van de vele allochtonen het er erger is op geworden dan vroeger.
Het is ook erger gesworden in wijken waar er amper allochtonen wonen .Stadverloedering is al aan de gang van voor er veel allochtonen waren.

[qoute]
Ook de undercover mensen van het laatste nieuws die in molenbeek zijn verbleven hebben daar heel wat teweten gekomen en dat heeft ook in het laatste nieuws gestaan.

Voorbeeldje;
In deel 6 van ‘dossier islam’, meteen ook het laatste deel, ging Gazet van Antwerpen zaterdag dieper in op het begrip integratie. Over dat begrip bestaat nogal wat verwarring. Voor de enen betekent het assimilatie, voor de anderen volstaat het al om een mondje Nederlands te spreken. En zelfs dát vindt niet iedereen nodig.

“Amper één jonge moslim op de twee vindt dat hij of zij zich moet integreren in de Vlaamse maatschappij. Eén op de vier vindt het niet nodig om Nederlands te kennen om in Vlaanderen te wonen. Amper 7% vindt dat enkel de kennis van het Nederlands niet volstaat om geïntegreerd te worden in de Vlaamse samenleving”, schrijft Luc Rademakers verrast in Gazet van Antwerpen. Er meteen aan toevoegend: “Dat Nederlands beheersen zou volstaan om geïntegreerd te zijn, is natuurlijk niet waar. (…) Het Nederlands begrijpen en het spreken is wel een noodzakelijke voorwaarde om de regels van de samenleving te begrijpen. Of het nu gaat om huisvuilophaling of verkeersregels: zonder kennis van het Nederlands kan je in Vlaanderen niet behoorlijk functioneren.”[/quote]

En? Dan moet je die sensibiliseren, maar het is niet omdat je slecht nedraldsn kan dat je crimineel bent he? En daar ging het over.

Citaat:
“Moslimmeisjes- en jongens tussen 15 en 25 in Vlaanderen zijn ofwel traditioneel moslim of zeer traditioneel moslim. Een derde is het eerste, twee derde het tweede. De eerste inpassen in de Vlaamse samenleving is lastig, de tweede plaatsen zich buiten de Vlaamse samenleving. Zij kiezen voor het conflictmodel”, stelt Rademakers vast.
Of sommige zijn gewoon westers, zo ken ik er genoeg die dragen dus geen hoofddoek spreken nederlands,... Ik vraag me af war deze persoon dat haalt.

k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 16:26   #239
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is er mis met trouwen met een allochtoon? Mag dat dan niet? En die kan net zo goed belg zijn, dus ik zie geen probleem, of waarom je een statstiek daaran apart moet hebben.
Het probleem is wel de import van laaggeschoolde, nederlandsonkundige allochtonen.
Wat baat het immigratie te beperken, als daar de kraan ver open staat.
En of gedwongen huwelijken en schijnhuwelijken nog veel met het huwelijk te maken hebben, vraag ik mij toch ook wel af.
Bob is offline  
Oud 17 oktober 2006, 17:05   #240
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het probleem is wel de import van laaggeschoolde, nederlandsonkundige allochtonen.
Wat baat het immigratie te beperken, als daar de kraan ver open staat.
En of gedwongen huwelijken en schijnhuwelijken nog veel met het huwelijk te maken hebben, vraag ik mij toch ook wel af.

Het "Eigen Volk Eerst"-principe zonder inmenging van het VB én per definitie dus een politiek correcte beslissing.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be