![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard heb ik het over de beroepen die 'knelpuntberoep' heten en dat te danken hebben aan de verwante lage lonen en/of slechte werkomstandigheden.. Hier een voorbeeldje. Illustreert dat de verpleging (=knelpuntberoep) dmv een betere cao en opleiding, stilaan uit die status geraakt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het normaal dat amper 6 maanden na een roofmoord een verdachte een vrijkaartje krijgt om naar de voetbal te gaan en familieuitstapjes mag maken, iet wat de ongelukkige Joe nooit meer zal kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pffff, sommigen slikken ook klakkeloos alles wat de media hen inlepelt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen kwestie van opblazen. Als ik jouw redenering volg moeten alle van moord verdachte personen familieuitstapjes kunnen maken, kwestie van al te beginnen met hun wederopvoeding tegen dat ze vrijkomen na hun straf uitgezeten te hebben. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 oktober 2006 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oke,geen enkel probleem dus voor u;als je al dan niet kinderen hebt nu of laters mss;ik ga bv uw 2-3 kinderen komen vermoorden,geen probleem voor u of toch wel?Ik vraag het maar zenne. Terwijl gij uw kind of kinderen kwijt bent terwijl ze al helemaal niets misdaan hebben en dan ziet en hoort ge nog geen 2-3weken nadien dat degene die je kind/kinderen vermoord heeft of ook al is het maar medeplichtig zijn geweest doodleuk plezier zit en mag maken?Gratis en voor niets dan nog op ons kosten dan nog naar een voetbalmatch mag gaan kijken en niet vergeten dat het om meer dan alleen maar een match gaat want men heeft ook ermee weesten bowlingen en dergelijke meer. Das blijkbaar de nieuwe mode;als je iemand vermoord deze zich volledig mag gaan uitleven en plezier maken op een bowlingbaan en voetbalmatch terwijl gij nog kapot zijt omdat uw kinderen op zeg maar gruwelijke wijze zonder enige goeie reden dan nog zijn vermoord. Met andere woorden;als ik dus uw kind/kinderen vermoord dan mag ik na 1-2 weken doodleuk mij gaan amuseren? ![]() ![]() Is dat de manier waarop men zo'n mensen terug wil loslaten ooit in de maatschappij?lol. Laatst gewijzigd door Marlboro : 28 oktober 2006 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
tis de simpele waarheid potverdorie.
![]() |
![]() |
#230 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
PPPffff en ik geloof zeker niet wat de media inlepelt. Maar dit is nu wel echt waar. En ik walg ervan.
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men de slachtoffers (familie dus) hun mening moet vragen zal het nooit goed zijn, zal zelfs eender wat nooit goed zijn. En dan heb je nog verschillen want sommigen zullen al eerder wat relativeren of vergeven dan de ander. Als ik sommigen zou mogen geloven zal men straks ofwel de rechter een applaus geven bij het uitspreken van de doodstraf, ofwel tomaten smijten bij een lagere straf. Straks worden rechters nog verkozen en willen ze zich populair maken door zware straffen te geven waar dat niet nodig is, gelijk een politieker. Of geven ze bepaalde bevolkingsgroepen zeer lichte straffen om ook hun stemmen te winnen. We weten nu allemaal hoe politiekers zich zulke zaken voor eigen gewin inspannen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 oktober 2006 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit is wraakroepend. Een degelijke straf en liefst in Polen en ook nog een verbod dit land binnen te komen. Desnoods zijn familieleden mee dan gaan ze er misschien wat beter op letten.
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Het waren roma zigeuners =dus geen echte polen.Ik heb helemaal niets tegen poolse mensen tenzij ze hier komen inbreken ;-(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik siteer nu een zinnetje van hun woordvoerder "Hitler was een goed mens,hij stak ons zonder blozen ineens in de gaskamers terwijl de Belgische staat juist het zefde doet maar niet eerlijk is" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Nee ik heb ook totaal niets tegen polen.
![]() |