![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() En dat komt uit het boek Zwart op Wit, dak moet leren voor Criminografie. Dus ik geef de Ponsaers gelijk, en niet de gazetten.
http://home.scarlet.be/cyniccenter/ Laatst gewijzigd door Cynical Ice : 2 november 2006 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu denkde wss: nog méér blauw op straat (hoe gothic
![]() Conformistische gothics zijn geen echte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En ik denk niet: 'meer blauw op straat', ik denk: straffen die correct uitgevoerd worden, niet zomaar iedereen in dit rotland regulariseren en bovenal: meer sociale controle die NIET uitgaat van het blauw op straat. Beetje recht in eigen handen nemen zou niet misstaan in de maatschappij van vandaag en een beetje normen en waarden bijbrengen aan het gespuis (autochtoon of allochtoon) al zeker niet.
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() Normen en waarden zijn uiterst on-gothic. En ja dat speelt een rol. Gothic is niet zomaar wat gedichtjes en clichéprentjes en wat pseudo-heidens geouwehoer met in de wind wapperende gewaden. Recht in eigen handen nemen, DAT is wel gothic. Bravo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben gewoon wie ik ben. Conventionele normen en waarden betekenen nog iets voor mij, naast veel van mijn eigen waarden. Toevallig ben ik ook goth. Als dat een contradictio in terminis is... Tjah, so be it... maar ik moet mij toch ni gaan verantwoorden tegenover u voor wie of wat ik ben?
![]() |
#226 |
|
![]() Nee dat moet niet. Zou niet gothic zijn. Wel merkwaardig (doch niet verassend) dat ge dat dacht.
Maar ik wil u gewoon ergens op wijzen. Het is alsof een flik een hanekam laat scheren, of iemand die naar het leger gaat ook naar punk luistert. Meer dan "ewel en dan" komt er uit zo'n mensen ni uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() Idd, uw gedichtjes... Ik was ze effe vergeten. Sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik schrijf geen gedichtjes. Ik hou mij ni bezig mee da esotherisch gezeik. Ik schrijf vandeneeste keer boeken
![]()
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Integratie is hier het toverwoord, en als ge het mij vraagt belemmerd religie de integratie (ongeacht of deze nu katholiek of islamitisch is) zeker als ze de anderen nodig hebben om uit hun sociaal economische achterstand te geraken (zo kunnen de joden het zich permiteren om niet te integreren, omdat ze de anderen niet nodig hebben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We blijven wel lustig rondtoeren. Laatst gewijzigd door Bob : 2 november 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Idd, vanaf het niet zo duidelijk is wanneer een bepaalde groep achter staat, is het meteen hun eigen fout. Ze zouden beter hun bek houden over dingen waarmee ze geen ervaring of voeling mee hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit het verschil tussen de Turken en Marokanen bvb. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, als ze alle moeite ter wereld doen, om naar hier te komen en sociaal-economisch achtergesteld te worden, mag toch wel verondersteld worden, dat ze zelf een beetje moeite doen om hieruit te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik wat wagens ga affakkelen en men komt me vertellen dat het mijn schuld niet is maar dat ik gediscrimineerd en achtergesteld ben, dan ga ik dat ook normaal vinden weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |