![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Hij is anti-nationalistisch omdat hij met heidi niet in Tirol mocht spelen van papa Dolf. * Hij is pro-allochtoon omdat hij wel in de kont van fatima mocht zitten. * Hij is anti-katholiek omdat pater vermeulen niet met zijn dingeling wou inwijden. * Hij is anti-liberaal omdat zwoele zita niet op afbetaling wou werken. Maw, gefrustreerd vanwege zijn jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De naam van de partij doet er niet toe. Het gaat erom dat een partij met de loop der jaren evolueert en standpunten kan herzien, nuanceren, e.d.
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
![]() A tiger doesn't change his stripes!!!!! Maar u bent zo gefixeerd op het woord "racisme" ik voel het al gebruik gerust een eufemisme interesseert me niet maar dat ontkennen altijd pfff... Waarvoor is dat goed? Tegenover een rechter OK maar in discussies? VB politiekers verstoppen het niet hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
Maar dit deed het VB nooit: ze zegden herhaaldelijk dat er in feite niets veraanderd is, dat het zeventig puntenprogramma voorlopig is opgeborgen, dat ze "vuil" blijven. Ze doen geen afstand van hun rechtse verleden, ze doen dubbelzinnig over hun nasi-stichters en vieren rustig colaborateurs van het ergste soort... Ik zie enkel dat ze pogen om uit de gevangenis en uit de klauwen van het gerecht te blijven, maar anderzijds proberen ze nieuwe trucene uit om toch maar vreemdelingenhaat te blijven bedrijven, zij het in een grijze zone. Her herzien van hun corebussiness? ik geloof het niet hoor. Het zou inderdaad een grote poef geven. Geloof jij in Sint-Niklaas? Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 november 2006 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Racisme betekent volgens Van Dale het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde. En bij mijn weten doet Vlaams Belang dat niet. Als u echter bewijzen hebt die het tegendeel aantonen, geef ze dan i.p.v. enkel beschuldigingen te uiten. Wilt u trouwens beweren dat VB politici openlijk beweren dat hun partij racistisch is?
![]() |
![]() |