![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() WTM en Verwimp: Effe kijken waar ze voor staan:
Citaat:
Past perfect in het kraampje van Filosoof! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet iedereen zwartblok zijn voor jou?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MvM is net zo rascistisch als de gemiddelde Imam. So quit the bullshit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Citaat:
3) Ik ben géén moslim, ik ben atheïst, maar ik kan verdragen dat de zon in 't water schijnt.. Jij duidelijk niet.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Gouverneur
|
![]() Filosoof, houd het gewoon kort en bekeer je tot de Islam. Practice what you preach.
![]() Voor mij is het alleszins duidelijk wat de "politiek correcten" en de Moslimfundamentalisten gemeenschappelijk hebben: een stelletje onaantastbare dogma's die nooit in vraag mogen worden gesteld en een diepzittende haat (in het geval van de PC's zelf-haat) van het Westen en zijn waarden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wens dit niet te proberen, omdat het inhoudt, dat je bepaalde problemen niet meer mag bespreken of oplossingen voor aandragen, zonder als rascist of onverdraagzame gebrandmerkt te worden. 2) Citaat:
Wanneer de Imam zegt dat Moslims niet mogen trouwen met ongelovigen (daarmee bedoelt hij atheisten) discrimineert hij even goed als MvM die zegt hoofddoek = geen hulp. Dit wil zeggen: Beide hanteren regels, die je kan volgen om voordelen te verkrijgen. Je kan, maar je moet niet, maar wees dan consequent en eis de voordelen niet op, die je wenst te verkrijgen zonder de regels te volgen. Hetzelfde geldt in mijn ogen voor het stemrecht en voor de maatschappij als geheel! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat Filosoof hier bedoelt dat die vrijwilligers van MvM het volledige recht hebben om zelf te beslissen aan we ze hun hulp wensen aan te bieden, net zoals de imams zelf beslissen aan wie ze hulp wensen aan te bieden.... (of lag het bij die imams eventjes anders? nou ok... volgens filo mogen die ook zelfs mensen VERBIEDEN om met iemand anders te huwen..: een beetje "eigen volk eerst" politiek zullen we maar zeggen. )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit wil zeggen: Beide hanteren regels, die je kan volgen om voordelen te verkrijgen. Je kan, maar je moet niet, maar wees dan consequent en eis de voordelen niet op, die je wenst te verkrijgen zonder de regels te volgen. Hetzelfde geldt in mijn ogen voor het stemrecht en voor de maatschappij als geheel![/quote] Citaat:
als jij er zélf vanuit gaat dat de oplossingen die je aanbrengt "racististisch" (ik gebruik liever het meer correcte oops juiste woord "xenofoob") of onverdraagzaam zijn, dan wéét je waar je redeneringsfout zit, maar je blijft liever uit de ruggegraat redeneren ipv uit de hersenen... maw je in een spiegel bekijken moet pijnlijk zijn voor jou...: sinds wanneer zijn onverdraagzaamheid en xenofobie deugden? Léér je d�*t aan je kinderen?Ik dus niet ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar wil je het gewoon niet horen, hé?
Als ik zeg dat bv. de Sociale Zekerheid enkel toegankelijk moet zijn voor hen die in dit land legaal zijn én ervoor afgedragen hebben, dan is dat niet POLITIEK-CORRECT. Hoewel er niks onverdraagzaams of xenofoob aan is. NU JIJ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat heb je in feite tegen correct zijn op politiek vlak?? Is dat echt zo moeilijk voor jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
den aan te verbinden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar! of dacht je dat ze een streefcijfer van 10 per week wilden halen? Echter elk babytje dat nog in een station of vuilbak wordt gevonden had beter in die schuif gelegen.... moesten ze het adres mogen publiceren zou dat misschien nog gelukt zijn ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee! inderdaad! geen reële behoeft! Ze blijven ze liever dumpen op vuilnisbelten Filosoof!
Want die schuif is een Vlaams Blok kenmerk natuurlijk, en d�*�*r ga je je kleine niet inleggen hé!
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan je af en toe eens een krant kopen?
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verwart twéé instellingen: Sociale Zekerheid is enkel toeganklijk voor wie er mee in regel is, behalve middenstanders...: die kunnen ervan genieten zonder in regel te zijn. groot voorbeeld: de pensioenen voor zelfstandigen. OCMW is géén sociale zekerheid en is voor iedereen toegankelijk die zich op het grondgebied bevindt. Vorige naam: Commissie van Openbare Onderstand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfstandigen dragen procentueel VEEL MEER af aan de Soc. Zekerheid, dan de werknemer. Als beloning krijgen ze een pensioentje ter grootte van het leefloon... OCMW valt wat mij betreft wel degelijk onder de sociale zekerheid in de zin dat de belastingbetaler ervoor opdraait. Dat OCMW zou NIET mogen gebruikt worden voor illegalen, of economische vluchtelingen. Maar ik mag hier verklaren wat ik, wil... Wat baten kaars en bril, als de UIL niet zien wil? |
|
![]() |
![]() |