![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee nee ..
als je deze 3 antwoorden leest dan weet je in eens dat beweren op niets trekt: http://forum.politics.be/showpost.ph...46&postcount=1 http://forum.politics.be/showpost.ph...03&postcount=6 http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=45 deze antwoorden zijn goie hulpmiddelen op de bek op te houden over iets dazt eigenlijk geen basis heeft! dat is alles en daarom mag je dat hier niet plakken, omdat da gewoon een bewering zondr bewij is.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 01:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als iemand anders iets duidelijker kan zijn, graag dan.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...46&postcount=1
Citaat:
Citaat:
Citaat:
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 03:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Alle wat zou daar nu nog aan toegevoegd moeten worden ? Ik weet dat jij je geroepen voelt om pedofilie goed te praten. Maar het blijft pedofilie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je komt hier nog maar eens met datzelfde vers af. Iemand anders heeft toch nog al gezegd hoe je het ook kan interpreteren ? Vroeger mocht niemand in de buurt komen van een menstruerende vrouw. Dat was vies. Die mocht je niet aanraken. Mohammed zei dat dat niet nodig was. Als dat via het (toen sociaal aanvaarde) beeld van zijn kindvrouw Aïsha gebeurt, het zij zo. Wat maakt dat nu uit ? Het gaat erom dat het om zijn vrouw gaat. Trouwens, Tom... Als je zo zeker bent van die leeftijd, die 100% zeker vast staat, en 100% zeker zes jaar is, hoe verklaar je dan die menstruatie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit dat stukje tekst valt niet af te leiden of er seksuele activiteit plaatsvond. Je kan hier dus onmogelijk over pedofilie spreken, tenzij het natuurlijk je bedoeling is om hier een beetje aan stemmingmakerij te doen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je aanhaalt is schandalig. Is het minder schandalig als die persoon in kwestie zich gesteund voelt door zijn religie, laten we gewoon even stellen dat hij er �* l'islamite mee gehuwd was?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Gouverneur
|
![]() Nee, dat is niet minder schandalig, circe, en dat heb ik je al heel vaak gezegd. Maar het is niet omdat sommigen de Koran gebruiken om iets goed te praten dat de islam daarom slecht is. En wat doet die �* l'islamite daar ? Ken jij veel moslims die getrouwd zijn met kinderen van drie maanden ? Of zijn het weer insinuaties waarop je discours drijft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Ten eerste gebruiken ze de hadith, niet de koran. Maarja correcte feiten is nooit het sterke punt van "de tolerantie" geweest.
Deze twee definieren de islam samen. En uiteraard is het wel zo dat de islam slecht is. En er komt regelmatig nieuws binnen van minderjarige moslima's die tegen hun wil getrouwd worden. Maar geen nood. Alle moslims zijn het oneens met het commando om te moorden, net zoals ze oneens zijn met het commando om kinderen te verkrachten, ze vinden dat dat soort dingen niet kan. Daarom dat we vanavond in brussel een betoging gaan vinden die de palestijnse zelfmoordaanslag van gisteren veroordelen. Juist toch ? Kom jij ook kijken ? Laatst gewijzigd door tomcpp : 30 januari 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb even gepolst bij mijn man of het in Syrië normaal is om met kinderen te trouwen: niet dus. Ken jij moslims die getrouwd zijn met kinderen? Ik niet. Tom heeft 100% gelijk moesten die dingen nu nog gebeuren maar dat is niet zo. Ik ga niet ontkennen dat sommige bruiden bij moslims heel jong zijn, 15 is geen uitzondering maar hoeveel 'verkeren' er bij ons op hun 15de? What's the difference? Hoeveel mannen volgen Mo zijn voorbeeld? Ik ga zeker niet ontkennen dat pedo moslims bestaan, maar er bestaan OVERAL pedo mannen. Tom is selectief en zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Omdat jij uiteraard nog steeds het verkrachten van 9-jarige meisjes aan het verdedigen bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die mensen die betogen, weten die allemaal dat jij ze gebruikt om de islam als een verwerpelijke godsdienst te bestempelen ? Misschien lopen die wel mee om te protesteren tegen zelfmoordaanslagen, en niet tegen de islam ? En protesteren ze tegelijkertijd ook tegen de "talloze" kinderverkrachtingen door moslims ? Kom op, Tom. Waar blijven de argumenten ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||
Banneling
|
![]() Dit komt dus, dames en heren, van "moslims geloven niet in de koran" Ozymandias.
Citaat:
Citaat:
Ik heb geteld ... 0 gematigde moslims. Citaat:
![]() Hoe weet ik dat die niet tegen zelfmoordaanslagen zijn ? Je maakt hopelijk toch wel een grapje he, ozymandias ? Laatst gewijzigd door tomcpp : 30 januari 2007 om 13:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk 9-jarig meisje werd verkracht door wie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De moslims in mijn straat doen dit niet omdat christenen dat niet doen ? Dat moet je mij toch eens uitleggen. Of bedoel je dat je niet tegen alle geloof bent, omdat christenen geen kindbruidjes kennen ? Dat heb ik ook al weerlegd. Of was er nog een verborgen betekenis ? Citaat:
Dus... ? Citaat:
En de mensen die protesteren in Brussel, protesteren tegen zelfmoordaanslagen, niet tegen de islam, Tom. Zoals ik zei. Maar jij moest het over het laatste zinnetje hebben in mijn betoog. Ik begin me af te vragen of het je wel lukt om meerdere zinnen achter elkaar te lezen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Mohamed verkrachtte de 9-jarige aisha tegen haar wil. Zie haar ouderdom en wat ze deden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is uiteraard niet hetzelfde als het als authoratief voorbeeld geven van het verkrachten van meisjes, zoals de islam doet. Maarja. Je gaat toch weer het tegendeel beweren. Citaat:
Dus wat zit jij hier nu eigenlijk nog dingen te zeggen over moslims ? Citaat:
Citaat:
Maar alle afwezige moslims waren natuurlijk akkoord met jou zeker ? Is dat is het punt dat je weeral wilt maken ? Het blijft even dom, ook de 5000ste keer hoor. |
|||||
![]() |
![]() |