Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2007, 01:33   #221
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Nee nee ..
als je deze 3 antwoorden leest dan weet je in eens dat beweren op niets trekt:
http://forum.politics.be/showpost.ph...46&postcount=1
http://forum.politics.be/showpost.ph...03&postcount=6
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=45

deze antwoorden zijn goie hulpmiddelen op de bek op te houden over iets dazt eigenlijk geen basis heeft!

dat is alles en daarom mag je dat hier niet plakken, omdat da gewoon een bewering zondr bewij is.

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 01:45.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 02:03   #222
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Nee nee ..
als je deze 3 antwoorden leest dan weet je in eens dat beweren op niets trekt:

deze antwoorden zijn goie hulpmiddelen op de bek op te houden over iets dazt eigenlijk geen basis heeft!

dat is alles en daarom mag je dat hier niet plakken, omdat da gewoon een bewering zondr bewij is.
Einde van de straat voor mij.
Als iemand anders iets duidelijker kan zijn, graag dan.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 02:46   #223
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
One important point we have to clarify here is that the Prophet, peace and blessings be upon him, when proposing to `Aisha, was not the first suitor, for, according to many historians, Jubair ibn Mut`am proposed to her before the Prophet, peace and blessings for him. This gives an indication that `Aisha, may Allah be pleased with her, was mature enough for marriage at that age.
Citaat:
Overgeleverd door ‘Aisha (radiallaahoe `anha) die zei: “Op de ‘ied, riep de Profeet (salallaahoe alayhie was sallem) mij terwijl de Ethiopiërs in de masjied aan het spelen waren met hun speren (dit betekent: zoals in een militaire training) en zei: “O kleine rode, zou je naar hen willen kijken?” En hij liet zijn schouders zakken zodat ik kon kijken. Ik liet mijn kin op zijn schouder zakken met mijn gezicht tegen zijn wang en keek vanaf zijn schouder. Hij bleef zeggen: “Heb je er nog geen genoeg van?” En ik bleef zeggen: “Nee”, teneinde zijn status met mij te testen zodat ik uiteindelijk genoeg had! ‘Aisha zei: “Eén van de dingen die ze zeiden die dag was: “Aboe al-Qoasim (salallaahoe alayhie was sallem) is goedhartig”.” In een andere overlevering zei zij: “Toen ik verveeld raakte van de vertoning zei hij tegen mij: “Heb je er genoeg van?” Ik zei: “Overhaast niet.” En dus bleef hij staan voor mij. Toen hij mij de tweede keer vroeg of ik genoeg had, zei ik hem opnieuw niet te
overhaasten. Ik zag hem van de ene voet op de andere voet overgaan van vermoeidheid. ‘Aisha zei: “Ik had werkelijk geen wens om naar hen te kijken, ik wenste alleen dat het nieuws waarop hij daar voor mij stond, de vrouwen bereikte en het aanzien dat hij voor mij had,
ofschoon ik nog een meisje was. Dus waardeer een meisje op jonge leeftijd en dol op genoegen en plezier.”
Elk levensbeschouwing of manier van denken die ertegen ga, mag in een vuilbak terecht komen.
Citaat:
Nog iets. De Profeet heeft Aïcha gekend toen zij 6 jaar was en heeft er slechts opgesprongen toen zij negen was. Denkt ge echt dat een pedofiel drie jaar zou gewacht hebben om zijn zaad te spuiten? Wat hebt ge daarop te zeggen?

Nog een laatste punt. Indien den Mo een pede was, dan zou de kleine Aïcha zich toch beklaagd hebben bij de flikken van zodra zij de kans had. En toch heeft zij het niet gedaan. Geen enkele Hadith vermeldt het en ook geen enkele islamitische historicus. Daar er duizenden hadiths zijn die ons inlichten over de minste gewoonten en daden van de Profeet, gaande van hoe hij zijn schoenen aantrekt tot hoe hij schijt, dan zou heel de islamwereld het geweten hebben indien hij de kleine Aïcha had gedwongen.
Is er iemand die nog gaat proberen om iets te vinden waarmee hij de Islam gaat aanvallen???

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 03:12.
Oud 30 januari 2007, 09:08   #224
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Is er iemand die nog gaat proberen om iets te vinden waarmee hij de Islam gaat aanvallen???
Om hier even uw argumenten samen te vatten ... Een prentje zegt meer dan 1000 woorden :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heilige tekst
Narrated 'Aisha: The Prophet and I used to take a bath from a single pot while we were Junub. During the menses, he used to order me to put on an Izar (dress worn below the waist) and used to fondle me. While in Itikaf, he used to bring his head near me and I would wash it while I used to be in my periods (menses).
(Sahih Bukhari 1:6:298)

Alle wat zou daar nu nog aan toegevoegd moeten worden ? Ik weet dat jij je geroepen voelt om pedofilie goed te praten. Maar het blijft pedofilie.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 09:52   #225
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Om hier even uw argumenten samen te vatten ... Een prentje zegt meer dan 1000 woorden :

(Sahih Bukhari 1:6:298)

Alle wat zou daar nu nog aan toegevoegd moeten worden ? Ik weet dat jij je geroepen voelt om pedofilie goed te praten. Maar het blijft pedofilie.
Een prentje zegt inderdaad meer dan 1000 woorden... Het toont je blinde aanvallen aan tegen de islam, onwillig om enige nuance te lezen in die boeken.

Je komt hier nog maar eens met datzelfde vers af. Iemand anders heeft toch nog al gezegd hoe je het ook kan interpreteren ? Vroeger mocht niemand in de buurt komen van een menstruerende vrouw. Dat was vies. Die mocht je niet aanraken. Mohammed zei dat dat niet nodig was. Als dat via het (toen sociaal aanvaarde) beeld van zijn kindvrouw Aïsha gebeurt, het zij zo. Wat maakt dat nu uit ? Het gaat erom dat het om zijn vrouw gaat.

Trouwens, Tom... Als je zo zeker bent van die leeftijd, die 100% zeker vast staat, en 100% zeker zes jaar is, hoe verklaar je dan die menstruatie ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 09:57   #226
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit dat stukje tekst valt niet af te leiden of er seksuele activiteit plaatsvond. Je kan hier dus onmogelijk over pedofilie spreken, tenzij het natuurlijk je bedoeling is om hier een beetje aan stemmingmakerij te doen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 11:07   #227
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Uit dat stukje tekst valt niet af te leiden of er seksuele activiteit plaatsvond. Je kan hier dus onmogelijk over pedofilie spreken, tenzij het natuurlijk je bedoeling is om hier een beetje aan stemmingmakerij te doen...
Nu ga je onmiddelijk de dhimmie-status worden opgeplakt...watch out!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 11:18   #228
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
@ Tomcpp
Volgende bericht van op de site van De Standaard, of ben je nu ineens selectief blind? Er staat niet bij welke nationaliteit de daders hebben maar zijn het moslims denk je? Je hoopt heel diep in je binnenste van wel en zoniet dan doe je alsof je niets hebt gezien. Jij komt af met feiten van 1400 jaar geleden, toen de dingen die je aanhaalt als ik me niet vergis schering en inslag waren, kijk om je heen naar de dingen die NU gebeuren, bij je EIGEN volk, jaja, ook het mijne.
ANTWERPEN - De raadkamer in Antwerpen heeft een man uit Deurne naar de correctionele rechtbank verwezen voor de aanranding van zijn twee dochters en de verkrachting van tien onthaalkinderen. Die kinderen, die tussen enkele maanden en drie jaar oud waren, werden opgevangen door de echtgenote van de man, die onthaalmoeder was. Ook zij werd naar de strafrechter verwezen, wegens schuldig verzuim en het toebrengen van opzettelijke slagen en verwondingen.

Nog steeds wens je geen verschil te kennen/weten tussen MISDRIJVEN en toegestane religieuze ethiek.

Wat je aanhaalt is schandalig.

Is het minder schandalig als die persoon in kwestie zich gesteund voelt door zijn religie, laten we gewoon even stellen dat hij er �* l'islamite mee gehuwd was?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 11:23   #229
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
@ Tomcpp
Volgende bericht van op de site van De Standaard, of ben je nu ineens selectief blind? Er staat niet bij welke nationaliteit de daders hebben maar zijn het moslims denk je? Je hoopt heel diep in je binnenste van wel en zoniet dan doe je alsof je niets hebt gezien. Jij komt af met feiten van 1400 jaar geleden, toen de dingen die je aanhaalt als ik me niet vergis schering en inslag waren, kijk om je heen naar de dingen die NU gebeuren, bij je EIGEN volk, jaja, ook het mijne.
ANTWERPEN - De raadkamer in Antwerpen heeft een man uit Deurne naar de correctionele rechtbank verwezen voor de aanranding van zijn twee dochters en de verkrachting van tien onthaalkinderen. Die kinderen, die tussen enkele maanden en drie jaar oud waren, werden opgevangen door de echtgenote van de man, die onthaalmoeder was. Ook zij werd naar de strafrechter verwezen, wegens schuldig verzuim en het toebrengen van opzettelijke slagen en verwondingen.

Ik wacht nog steeds op je reactie tom... toch selectief blind? Heb je ergens een cartoontje dat hierbij past? Daar ben je toch zo goed in he, in die dingen bij elkaar zoeken in je Bijbel 'Het Net' en je hebt daar meer tijd voor dan ik.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 11:23   #230
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is het minder schandalig als die persoon in kwestie zich gesteund voelt door zijn religie, laten we gewoon even stellen dat hij er �* l'islamite mee gehuwd was?
Nee, dat is niet minder schandalig, circe, en dat heb ik je al heel vaak gezegd. Maar het is niet omdat sommigen de Koran gebruiken om iets goed te praten dat de islam daarom slecht is. En wat doet die �* l'islamite daar ? Ken jij veel moslims die getrouwd zijn met kinderen van drie maanden ? Of zijn het weer insinuaties waarop je discours drijft?
Oud 30 januari 2007, 11:27   #231
tomcpp
Banneling

Standaard

Ten eerste gebruiken ze de hadith, niet de koran. Maarja correcte feiten is nooit het sterke punt van "de tolerantie" geweest.

Deze twee definieren de islam samen.

En uiteraard is het wel zo dat de islam slecht is. En er komt regelmatig nieuws binnen van minderjarige moslima's die tegen hun wil getrouwd worden.

Maar geen nood. Alle moslims zijn het oneens met het commando om te moorden, net zoals ze oneens zijn met het commando om kinderen te verkrachten, ze vinden dat dat soort dingen niet kan. Daarom dat we vanavond in brussel een betoging gaan vinden die de palestijnse zelfmoordaanslag van gisteren veroordelen. Juist toch ? Kom jij ook kijken ?

Laatst gewijzigd door tomcpp : 30 januari 2007 om 11:29.
Oud 30 januari 2007, 11:38   #232
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Nog steeds wens je geen verschil te kennen/weten tussen MISDRIJVEN en toegestane religieuze ethiek.

Wat je aanhaalt is schandalig.

Je leest vanalles en nogwat over Aïsha, honderden verschillende interpretaties maw NIEMAND weet wat toen echt is gebeurd en daar maar constant over doorbomen. Hoe zat het hier bij ons toendertijd?
Ik heb even gepolst bij mijn man of het in Syrië normaal is om met kinderen te trouwen: niet dus. Ken jij moslims die getrouwd zijn met kinderen? Ik niet. Tom heeft 100% gelijk moesten die dingen nu nog gebeuren maar dat is niet zo. Ik ga niet ontkennen dat sommige bruiden bij moslims heel jong zijn, 15 is geen uitzondering maar hoeveel 'verkeren' er bij ons op hun 15de? What's the difference? Hoeveel mannen volgen Mo zijn voorbeeld?
Ik ga zeker niet ontkennen dat pedo moslims bestaan, maar er bestaan OVERAL pedo mannen. Tom is selectief en zielig.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 11:45   #233
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom geen subjectieve reactie in plaats van domme prentjes??
Oud 30 januari 2007, 13:33   #234
tomcpp
Banneling

Standaard

Omdat jij uiteraard nog steeds het verkrachten van 9-jarige meisjes aan het verdedigen bent.
Oud 30 januari 2007, 13:42   #235
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ten eerste gebruiken ze de hadith, niet de koran. Maarja correcte feiten is nooit het sterke punt van "de tolerantie" geweest.

Deze twee definieren de islam samen.
Tom, semantische discussies gaan je niet goed af.

Citaat:
En uiteraard is het wel zo dat de islam slecht is. En er komt regelmatig nieuws binnen van minderjarige moslima's die tegen hun wil getrouwd worden.
Juist. Onweerlegbaar bewijs dat de islam een slecht geloof is... Dus je bent tegen alle geloven, want in alle geloven worden/werden vrouwen uitgehuwelijkt. En dat is dan aangenomen dat het juist is dat er regelmatig nieuws is van kindbruidjes. Want zo wonen er geen in mijn straat, hoor. En toch wonen er hier moslims.

Citaat:
Maar geen nood. Alle moslims zijn het oneens met het commando om te moorden, net zoals ze oneens zijn met het commando om kinderen te verkrachten, ze vinden dat dat soort dingen niet kan. Daarom dat we vanavond in brussel een betoging gaan vinden die de palestijnse zelfmoordaanslag van gisteren veroordelen. Juist toch ? Kom jij ook kijken ?
Niet alle moslims zijn het oneens met het commando om te moorden. Maar de meeste moslims wel, ja. Voor jou kan het enkel ja of nee zijn, hè ? Niet iets ertussenin.
Die mensen die betogen, weten die allemaal dat jij ze gebruikt om de islam als een verwerpelijke godsdienst te bestempelen ? Misschien lopen die wel mee om te protesteren tegen zelfmoordaanslagen, en niet tegen de islam ? En protesteren ze tegelijkertijd ook tegen de "talloze" kinderverkrachtingen door moslims ? Kom op, Tom. Waar blijven de argumenten ?
Oud 30 januari 2007, 13:47   #236
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Tom, semantische discussies gaan je niet goed af.
Dit komt dus, dames en heren, van "moslims geloven niet in de koran" Ozymandias.

Citaat:
Juist. Onweerlegbaar bewijs dat de islam een slecht geloof is... Dus je bent tegen alle geloven, want in alle geloven worden/werden vrouwen uitgehuwelijkt. En dat is dan aangenomen dat het juist is dat er regelmatig nieuws is van kindbruidjes. Want zo wonen er geen in mijn straat, hoor. En toch wonen er hier moslims.
Uiteraard niet. Christenen doen dit niet.

Citaat:
Niet alle moslims zijn het oneens met het commando om te moorden. Maar de meeste moslims wel, ja. Voor jou kan het enkel ja of nee zijn, hè ? Niet iets ertussenin.
Ah ja waren dat die moslims die nooit gezien waren ? Maar geen nood. Gisteren was er een aanslag op Joden in Eilat. Ik ben op de wetstraat in Brussel de gematigde moslims gaan tellen, in de betoging van gematigde moslims tegen zelfmoordaanslagen.

Ik heb geteld ... 0 gematigde moslims.

Citaat:
Die mensen die betogen, weten die allemaal dat jij ze gebruikt om de islam als een verwerpelijke godsdienst te bestempelen ? Misschien lopen die wel mee om te protesteren tegen zelfmoordaanslagen, en niet tegen de islam ? En protesteren ze tegelijkertijd ook tegen de "talloze" kinderverkrachtingen door moslims ? Kom op, Tom. Waar blijven de argumenten ?
Uiteraard. Laat ons nog even een fotootje van zo'n betoging opduiken :

Hoe weet ik dat die niet tegen zelfmoordaanslagen zijn ? Je maakt hopelijk toch wel een grapje he, ozymandias ?

Laatst gewijzigd door tomcpp : 30 januari 2007 om 13:48.
Oud 30 januari 2007, 13:54   #237
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat jij uiteraard nog steeds het verkrachten van 9-jarige meisjes aan het verdedigen bent.
Welk 9-jarig meisje werd verkracht door wie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 14:00   #238
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit komt dus, dames en heren, van "moslims geloven niet in de koran" Ozymandias.
Nee, Tom. Dat heb ik nooit gezegd. Doe niet zo flauw. Dit heb ik al zo vaak moeten weerleggen van jou. Moslims geloven wel in de Koran. Sommigen geloven er letterlijk in, anderen halen er levenslessen uit.

Citaat:
Uiteraard niet. Christenen doen dit niet.
De moslims in mijn straat doen dit niet omdat christenen dat niet doen ? Dat moet je mij toch eens uitleggen. Of bedoel je dat je niet tegen alle geloof bent, omdat christenen geen kindbruidjes kennen ? Dat heb ik ook al weerlegd. Of was er nog een verborgen betekenis ?

Citaat:
Ah ja waren dat die moslims die nooit gezien waren ? Maar geen nood. Gisteren was er een aanslag op Joden in Eilat. Ik ben op de wetstraat in Brussel de gematigde moslims gaan tellen, in de betoging van gematigde moslims tegen zelfmoordaanslagen.
Nee, dat zijn die die niet zo vaak op het nieuws komen als die fundamentalisten. Als je dat echt raar vindt, scheelt er iets met je visie op de media. Je legt me dingen in de mond die jij makkelijk kan weerleggen, of belachelijk maken. Maar dat heb ik nooit gezegd.

Citaat:
Ik heb geteld ... 0 gematigde moslims.
Dus... ?

Citaat:
Uiteraard. Laat ons nog even een fotootje van zo'n betoging opduiken :

Hoe weet ik dat die niet tegen zelfmoordaanslagen zijn ? Je maakt hopelijk toch wel een grapje he, ozymandias ?
Ja, proficiat. Je hebt voor de zoveelste keer bewezen dat moslimfundamentalisme (of gewoon fundamentalisme) tot geweld leidt, en dat er moslimfundamentalisme bestaat...
En de mensen die protesteren in Brussel, protesteren tegen zelfmoordaanslagen, niet tegen de islam, Tom. Zoals ik zei. Maar jij moest het over het laatste zinnetje hebben in mijn betoog. Ik begin me af te vragen of het je wel lukt om meerdere zinnen achter elkaar te lezen...
Oud 30 januari 2007, 14:00   #239
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Welk 9-jarig meisje werd verkracht door wie?
Mohamed verkrachtte de 9-jarige aisha tegen haar wil. Zie haar ouderdom en wat ze deden.
Oud 30 januari 2007, 14:06   #240
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, Tom. Dat heb ik nooit gezegd. Doe niet zo flauw. Dit heb ik al zo vaak moeten weerleggen van jou. Moslims geloven wel in de Koran. Sommigen geloven er letterlijk in, anderen halen er levenslessen uit.
Dus nu ben je weer van mening veranderd ? Ga je nu weer gaan beweren dat 9:5 geen oproep om te moorden is ? Want sommigen geloven letterlijk zoals je hier zegt.

Citaat:
De moslims in mijn straat doen dit niet omdat christenen dat niet doen ? Dat moet je mij toch eens uitleggen. Of bedoel je dat je niet tegen alle geloof bent, omdat christenen geen kindbruidjes kennen ? Dat heb ik ook al weerlegd. Of was er nog een verborgen betekenis ?
Fijn dat je denkt dat je dat al eens weerlegd hebt. Je gaf 1 voorbeeld van duizend jaar geleden dat door niemand als authoratief wordt aanvaard. Dat heb je gedaan.

Dat is uiteraard niet hetzelfde als het als authoratief voorbeeld geven van het verkrachten van meisjes, zoals de islam doet. Maarja. Je gaat toch weer het tegendeel beweren.

Citaat:
Nee, dat zijn die die niet zo vaak op het nieuws komen als die fundamentalisten. Als je dat echt raar vindt, scheelt er iets met je visie op de media. Je legt me dingen in de mond die jij makkelijk kan weerleggen, of belachelijk maken. Maar dat heb ik nooit gezegd.
Jij hebt al gezegd dat jouw visie op moslims niet op de koran en niet op de hadith en niet op het nieuws gebaseerd is, en ook niet op moslims.

Dus wat zit jij hier nu eigenlijk nog dingen te zeggen over moslims ?

Citaat:
Ja, proficiat. Je hebt voor de zoveelste keer bewezen dat moslimfundamentalisme (of gewoon fundamentalisme) tot geweld leidt, en dat er moslimfundamentalisme bestaat...
En jij hebt voor de zoveelste keer bewezen dat er geen gematigde moslims zijn, behalve die die niet in de koran geloven. Zo ongeveer alle moslims op dit eigenste forum zijn fundamentalistische moslims. Yahya, Uh-Huh, lincoln, geloven allemaal letterlijk.

Citaat:
En de mensen die protesteren in Brussel, protesteren tegen zelfmoordaanslagen, niet tegen de islam, Tom. Zoals ik zei. Maar jij moest het over het laatste zinnetje hebben in mijn betoog. Ik begin me af te vragen of het je wel lukt om meerdere zinnen achter elkaar te lezen...
Er waren NUL moslims aan het protesteren tegen zelfmoordaanslagen. Uiteraard. Want die zijn VOOR zelfmoordaanslagen.

Maar alle afwezige moslims waren natuurlijk akkoord met jou zeker ? Is dat is het punt dat je weeral wilt maken ? Het blijft even dom, ook de 5000ste keer hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be