![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een alternatief heeft het VB zeker, maar of jij en ik met alles eens zijn, dat is nog iets anders. En vergeet niet, zij krijgen van de andere partijen ook niet de kans om regeringsverantwoordelijkheid te dragen, hetgeen van de andere kant ook hun rol vergemakkelijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Logischer zou zijn dat de multicullers samen met de moslims op een eiland gaan wonen. Iedereen gelukkig, niet toch? Jullie kunnen gezellig genieten van de zegeningen van de Islam en de VB'ers zitten ver van jullie af. Ik zou een dergerlijk voorstel onmiddelijk steunen en als u enigszins consequent bent u ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben zo Belgisch (of Vlaams als jullie dat graag horen) als maar zijn kan en ik heb toch ook niet om al dat gezaag van jullie of islamfundamentalisten gevraagd. Ik vind andere culturen persoonlijk een verrijking, maar verwacht wel van hen dat zij ook openstaan voor onze cultuur en zich niet er net zo voor afsluiten als jullie voor die van hen. Telt die mening ook, of moeten jullie niet zo weten van Vlamingen die jullie visie niet toegedaan zijn.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 2 maart 2007 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Burger
|
![]() Als u refereert aan toeristische landen. Die cultuur is altijd aangepast aan die van Westerse toeristen hoor, die dringen geen cultuur op...
![]() |
#227 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Burger
|
![]() Mogen er nog cencerten voor een bepaald ideaal gegeven worden ja? Had Live Aid ook niet mogen plaatsvinden omdat het een aanklacht tegen de falende Ethipoische gezondheidszorg zou zijn. En over het cordon, eerst schelden en daarna zagen dat ze niet willesn samenwerken. Ik snap dat niet, als ik iemand uitscheld verwacht ik niet daar ooit mee samen te kunnen werken...
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of die van de FDF in 1985:Brüssel Vlaams jamais. Geschreven in de gotische letters van de gehate Duitse bezetters? Of die van Roger Nols die ongestoord een foto van een migrantenbetoging -met een ayatolla op een pamflet in het midden- gebruikt met daaronder de woorden: L'immigration d'hier ne doit pas devenir l'invasion de demain Geen enkel Franstalige partij keurde dit af! Nog een 'positieve' campanje 'die niemand viseert' is die van de PCS in 1987. Er staat niet anders op de affiche dan een grote, opgestoken hand in hitlergroethouding met de boodschap: Parler aux flamands d'égal �* egal. Wallonië werd daarmee één grote oppositiepartij. Niet tegen de regering maar tegen Vlaanderen! In 1981 schold de PVV er ongegeneerd op los met de woorden: Niet U, maar de staat leeft boven zijn stand. Anderen zwart maken maar geen alternatieven geven, zei je? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen een beetje hypocriet om te beweren dat ze voor iets waren. En wat het cordon betreft, ik hoorde over het cordon nog voor ik over de partij kende die er achter gestopt was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En dat je over dat cordon eerder hoorde dan over de partij, tof dat je met je gebrek aan politieke kennisdwil te koop lopen, maar ik heb er weinig boodschap aan.
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Burger
|
![]() Omdat ze wat concerten geven? Ik zal niet ontkennen dat die natuurlijk impliceerden dat men niet voor het VB was. Maar ik heb daar toch echt niet zo'n hatelijke taal gehoord als op de gemiddelde VB meeting. Nog maar eens probeerde het VB mensen iets te verwijten waar ze zelf nog veel erger in zijn.
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel hoor ik de andere partijen bezig op tv en dat is meestal bijlange niet positief. De haat druipt er soms af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, jezelf meer en juist informeren, zodat je ogen alsnog tijdig opengaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |