![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS waar er het jaarlijks Te Deum is voor de uitvoerende macht, loopt dat nogal los met dat "gesecularizeerd zijn".... zeker als je weet dat 3/4 van de leerlingen hier naar godsdienstige scholen gaan, dat de Franse president erekannunnik is van St Jan van Lateranen, dat het Engelse staatshoofd ook het hoofd van de anglicaanse kerk is, dat men voor de vlag van de EU een Mariasymbool adopteerde etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Praat op lagere schoolniveau Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik mee akkoord Filosoof. Maar wat dan te doen met "anderen" die je hun levensvisie opdringen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 maart 2007 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En "wij" maar moeite doen om de milieuvervuiling in te perken.....
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wordt jij door hen verplicht, naar de moskee te gaan? Wordt jij door hen verplicht, 5 x daags te bidden? Wordt jij door hen verplicht of verboden, een bepaalde kledij al of niet te dragen? Verbieden ze je te eten wat je wil? Verplichten ze je iets te eten waar je van walgt? Hebben Zij actiegroepen die eisen, jouw kerk te sluiten? Wordt jij uitgesloten uit beroepen of scholen als je een bepaald extra kledingstuk (teveel in VuilB-ogen!) draagt? "Levensvisie opdringen", schreef je toch? Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wordt wèl verplicht om met mijn gezin op andere dagen te gaan zwemmen want ZIJ hebben besloten dat het voor moslima's-only is!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, momenteel is het maar een zachte dwang.
In de straat waar ik woon word je maar schuin aangekeken als je vrijdags niet in de moskee te vinden bent. Vrouwen in minder dan alles verhullende kledij worden vies bekeken, en soms grof beledigd door de jonge haantjes die hier patrouileren ( ik moet zeggen, de straatcriminaliteit hier is op een all time low) Mijn Macedonische buren, zeer vriendelijke mensen , laten het zelden commentaar te geven als er lege blikjes jupiler in "mijn" PMD zak zitten. Maar ze doen dat wel vriendelijk. (we krijgen de laatste tijd hun oud pittavlees om aan de katten te geven- want die zijn wel goedgekeurd door de profeet- toen we onze hond nog hadden " gaia hebbe haar speelse ziel" was dat een ander verhaal. Een grote stevige duitse herder was teveel van het goeie) Plezierig hoor, geen communicatie met je buren te kunnen hebben, tenzij ze iets nodig hebben van je. En dan heb je nog steeds het gevoel dat je belastingen betaald in natura.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 maart 2007 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kinderen-only ouderen-only sporters-only duikers-only reddersopleiding-only gehandicapten-only bejaarden-only homos-only naturisten-only* is: so what? Zo ik naakt wil zwemmen, moet ik ook een bepaald uur uitkiezen: wat mij betreft zou een zwemdok evengoed in zerokini-voor-iedereen kunnen, wat mij betreft...maar ik weet ook wel dat ik rekening moet houden met anderen. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet tijdens het weekend Filo.
Ik vraag me trouwens af waarom die thuisblijvende vrouwen persé tijdens het weekend hun apartheidsuurtje moeten hebben? Mogen ze misschien niet buiten zonder dat hun man hen kan "beschermen"? In mijn cultuur diende het weekend vroeger om gezinsactiviteiten uit te voeren. Maar blijkbaar is dat al afgeschaft ondertussen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik ben niet zo zeker als jij dat moslimas allemaal thuisblijvende vrouwen zijn-in Brussel alvast niet: kan het niet dat voor hen het weekend ook een beter moment is om te gaan zwemmen? Hun kinderen lopen ook school, en hun vrije dagen zullen ook in de weekend vallen) Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die "jonge haantjes", praat er misschien eens vriendelijk met hun vader over :"vaders-onder-mekaar".... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Communicatie komt uiteraard van beide kanten: met sommige hebben wij een goede communicatie, met andere dan weer niet: zeer persoonsgebonden, zulk begrip. "het gevoel dat je belastingen betaalt in natura." Als ik je goed lees (verbeter me, als ik me vergis), is er een impliciete ruil: eten voor de kat tegenover hulp bij de belastingbrief... Ik zie daar geen probleem. Véél communicatie berust op impliciete ruil. Mogelijk dat jij de ruilvoet te laag vindt. Wij hielden deze week ook een dagje een pasgeborene "van vreemde origine" bij (en 't was een meisje!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 15:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Hou er rekening mee dat het woord of begrip "dhimmie" ginds maar bitter weinig gebruikt wordt: als die oude term hier terug bekend werd, nu binnen een klein puliek van islambashers is het omdat Bat Yeor, (Miriam Kochan) die terug opviste voor haar polemische pamletten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees de koran en zie ook uitspraken van enige staatslieden.
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...immi&where=web http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Immigratie zal hen geen meerderheid bezorgen. De Koran ken jij waarschijnlijk beter dan de meeste moslims, die dikwijls maar menen te weten dat "iets" er in staat, "van horen zeggen", maar zeker niet de ganse turf lezen en kennen... Op basis van de eenmalige uitspraken van sommige VB-politiekers zou ook het VB over de grens gezet kunnen worden (onze westgrens dan? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houd er toch maar rekening mee dat door de 75% importpartners met in hun kielzog de rest van de verenigende gezinsleden, die immigratie weldegelijk een groot effect heeft. (Elk hier bestaand kinderaantal wordt middels importhuwelijken dus verhoogd met 75%). Bij 8 kinderen komen er dus 6 bij, wat op 14 komt, bij 4 kinderen komen er drie bij, wat op 7 komt! (en dat is dan nog zonder rekening te houden met de verdere verenigingsmigratie).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 maart 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"The life of Brian" en The holy grail vind ik hilarisch grappig, maar probeer eens een gelijkaardige parodie te maken over Mohammed...
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
links naar dhimmiwatch, een beruchte islambashersite een link naar een artikel in wikipedia, : -geen indicatie dat het begrip nog gehanteerd wordt, maar wel: -werkwoorden in de verleden tijd -"disputed" -en toch een klein zinnetje dat ik je niet wil onthouden: Citaat:
Ik sluit niet uit dat er nog (of opnieuw?) sommigen naar refereren in sommige landen, maar dat is/wordt dan toch een randverschijnsel en het dagelijks moslimbashen hier zet degenen die dat moslimbashen doen op hetzelfde niveau als het kleine % fundamentalisten: niets om fier op te zijn! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |||
Banneling
|
![]() Ben je daar weer met je 'vreemdelingenhaat'. Elk islamkritisch geluid noem jij vreemdelingenhaat. Zoek het begrip 'kritisch' zijn eens op. Als je als zelfverklaarde filosoof niet kan verdragen dat merkbare provocaties onder de loep worden genomen, dan hoor jij idd best thuis in een islamparadijs. Daar mogen ze namelijk ook hun mond niet opendoen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Wat haat betreft, is er trouwens niemand die aan jou kan tippen. Jouw agressie en haat tgo politiek andersdenkenden bulken zo uit al je kromredeneringen. En dan zwijgen we nog over je gebruikelijke haatterminologie tgo mensen die jou nog nooit wat misdaan hebben. |
|
![]() |
![]() |