Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2007, 08:31   #221
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

De vorige interventie legt precies uit waarom men NOOIT mag discrimineren: omdat het mensen pijn doet.
Prachtig betoog overigens.
BLokkers: schaam u!
Paus: lees de bergrede

Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 december 2007 om 08:33.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 10:32   #222
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De vorige interventie legt precies uit waarom men NOOIT mag discrimineren: omdat het mensen pijn doet.
Prachtig betoog overigens.
BLokkers: schaam u!
Paus: lees de bergrede
Waarom denk je dat zoveel mensen voor het belang stemmen ?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 12:22   #223
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alleen al door consequent wasmiddel X te kopen en wasmiddel Y links te laten liggen, discrimineer je. Je streeft dus een utopie na, eentje waar ik overigens nooit in zou willen leven.

Maar ik stel vast dat jij blijkbaar van mening bent dat het cordon mensen pijn doet, dat de negationismewet mensen pijn doet, dat het vreemdelingenstemrecht mensen pijn doet, ...

Misschien is er nog hoop voor jou?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 16:19   #224
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Terug naar het uitgangspunt: waarom "haat" ik het Vlaams Belang? Ik zou heel erg graag een burgerlijk huwelijk willen sluiten met mijn partner (omwille van de wettelijke bescherming die dit met zich mee neemt, de maatschappelijke erkenning van onze relatie en natuurlijk de romantische connotatie van het woord "huwelijk", als teken van liefde, ... omwille van dezelfde redensals heterokoppels dus). Ons ons huwelijksgeluk ontzeggen ervaren wij als een teken van gebrek aan inlevingsvermogen door die mensen die ons dat geluk wil ontzeggen (stel je voor dat ik het huwelijk zou willen verbieden voor Vlaams Belangers, dan zouden ze zich toch ook - terecht !- negatief bejegend voelen?). Omdat het Vlaams Belang (naast het Paus en de Islam) ons willen verbieden om burgerlijk te huwen heb ik negatieve gevoelens tegenover die partij (hetzelfde trouwens voor die andere instanties die holebi's willen verbieden te huwen).
Ik wil ook met mijn hond trouwen. Toch spijtig dat dat gemene Vlaams Belang ons ons huwelijksgeluk ontzegt. Discriminatie, dat is het!
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2007, 16:36   #225
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ik wil ook met mijn hond trouwen. Toch spijtig dat dat gemene Vlaams Belang ons ons huwelijksgeluk ontzegt. Discriminatie, dat is het!
Ben je daar wel zeker van?

Er bestaat immers zo een bepaalde mooie vlaamse affishe

Oud 13 december 2007, 16:38   #226
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht

Oud 13 december 2007, 16:38   #227
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht

Oud 18 december 2007, 01:02   #228
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Hoog tijd voor een studie naar het verband tussen "tegenstander zijn van het homohuwelijk" en "sex-met-dieren-obsessie", want alle tegenstanders van het homohuwelijk willen blijkbaar met hun hond / kat / kanarie trouwen.

Het burgerlijk huwelijk is een wettelijke verbintenis tussen 2 handelingsbekwame meerderjarige rechtspersonen, die alletwee uitdrukkelijk te wensen geven deze verbintenis aan te gaan.
De dag dat jouw hond een handelingsbekwame meerderjarige (er zijn maar weinig honden die 18 jaar worden, dus succes!) rechtspersoon wordt die "ja, ik wil" en "met deze ring neem ik Jeronimo tot mijn wettige echtgenoot" kan zeggen mogen jullie voor mijn part huwen

By the way, is die hond van jou een reu of een teef?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2007, 01:07   #229
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

Hoog tijd voor een studie naar het verband tussen "tegenstander zijn van het homohuwelijk" en "sex-met-dieren-obsessie", want alle tegenstanders van het homohuwelijk willen blijkbaar met hun hond / kat / kanarie trouwen.

Die zit !

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2007, 04:43   #230
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is nonsens.
Dat is nonsens.

back to you.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2007, 07:42   #231
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard Gaan we ons laten uitmaken voor "sale flamand" ?

het was even schrikken toen ik die afbeelding zag waarbij een jonge homofiel ons mooi Vlaams symbool in zijn aars ramt. Gelukkig is het één met rode klauwen ipv zwarte. We mogen nog altijd blij zijn geboren te zijn in het rijke Vlaanderen dan in pakweg rijstvelden in een arm chinees dorpje.
De Vlaamse beweging is van ons olé olé
Adem en predik Vlaams nationalisme!
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2007, 09:11   #232
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
het was even schrikken toen ik die afbeelding zag waarbij een jonge homofiel ons mooi Vlaams symbool in zijn aars ramt. Gelukkig is het één met rode klauwen ipv zwarte. We mogen nog altijd blij zijn geboren te zijn in het rijke Vlaanderen dan in pakweg rijstvelden in een arm chinees dorpje.
Schrikken? Pff, stoer hoor, zo'n fotoshop. Nu is België gered.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 18:35   #233
svenforum
Burger

svenforum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ik denk dat vooral media en opvoeding er veel mee te maken heeft. [..]
Citaat:
SP-A multicultuur en tolerantie is mooi [..]
Vertelt zeer veel over uw opvoeding
Citaat:
[..] tot een hechte vrouwelijke kennis van je een multiculturele groepsverkrachting heeft ondergaan,
Als het waar is, kan ik je aversie voor "vreemden" begrijpen.
Indien het onwaar is, dus volledig verzonnen, dan bestaan er jammergenoeg geen woorden voor om je hiervoor uit te kafferen, zo verregaand is zo'n citaat.
Hoe het ook zij, de daad van enkele mannen uitbreiden naar een volledige bevolkingsgroep is volkomen onrechtvaardig.
Citaat:
jezelf ergens wel slaag hebt gekregen van een beer van een neger[..]
Ik veronderstel dat je niets hebt uitgelokt, bvb. eerste slaan.
Citaat:
of je uw werk verliest omdat het bedrijf quota's doorvoerd, en dus x % blanken moeten verdwijnen,
Quota's? Dikke zever, werkt enkel bij aanwervingen, men vloeit er niemand voor af. Ook kansarme blanken zitten in dit percentage inbegrepen.
Doorvoerd schrijf je met een t.
Citaat:
of uw ambities als flik nooit zullen waarworden omdat ze nu voorrang geven aan allochtonen
Selectieprocedures zijn gelijk voor iedereen. Als je het niet haalt, dan haal je het niet, omdat je niet voldoet. Punt uit. Trouwens, hier in brussel ben ik nog geen enkele "vreemde" flik tegengekomen.
Citaat:
of je niet binnenmocht op't zwembad omdat het arab ladies only was
Waar?
Citaat:
( )
Die knipoog, in eenzelfde post waar je de groepsverkrachting, het pak slaag, het verlies van een job en het niet kunnen waarmaken van een droom in vermeld, laat voor mij slechts twee opties open.
Of je bent de grootste leugenaar van heel dit forum en kletst uit je nek om allochtonen zwart te maken.
Of je spreekt de volle waarheid, maar alle tegenslagen in je leven vind je een lachertje, ook die verkrachting van een kennis ...

" The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear!
Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!"
- Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead

Laatst gewijzigd door svenforum : 19 december 2007 om 18:58.
svenforum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 18:44   #234
svenforum
Burger

svenforum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Spandel Bekijk bericht
Ik denk dat het VB in twee aparte groepen valt te verdelen.

1) De groep die het 'goed' meent, het 'belang' van Vlaanderen beoogt, en bereid is overleg te plegen met andere meningen.
Deze groep kan je niet haten, maar moet je vergelijken met een partij zoals de andere partijen. Hiertegen zou geen cordon sanitaire mogen opgetrokken worden.
Mocht je het nog niet weten, er bestaat een manier rond het cordon: LDD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Spandel Bekijk bericht
2) De groep die rondloopt met oogkleppen die tot over hun schouders hangen, zichzelf continu opjut tegen alles wat in hun ogen vreemd is of een ander kleurtje heeft, en die het eigen Vlaamse volk aanvalt, kwetst en vernederd als dit niet akkoord gaat met hun extreem gedachtengoed.
Het is de groep die aanzet tot haat en geweld tegen de sociaal zwakke medemens en die zelf onschuldige kinderen en vrouwen de dood wil injagen uit 'eigenbelang'.
Dergelijke crapuul-mentaliteit mag je haten en MOET via een cordon sanitaire op afstand worden gehouden!
Houdt het cordon dus maar, en kies voor LDD als je minder extreem bent. Nog niet zo stom van Dedecker om dat gat in te vullen. Of is het georchestreerd? Hm ... complottheorie in de maak.

" The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear!
Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!"
- Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead
svenforum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 12:32   #235
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Waarom denk je dat er zoveel mensen anti-belang zijn?
de media, linkse politici, de franstaligen, cordon sanitair, het stigmatiseren van de politici en de kiezers van het Vlaams Belang

de haatcampgnes tegen het Vlaams Blok Belang
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 12:36   #236
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Omdat het Vlaams Blok-Belang niet opgeeft, die niet toegeeft, die volhoudt !

De radicalisering bij de Vlaamse publieke opinie heeft veel te maken met het feit dat het Vlaams Belang is blijven kloppen op dezelfde nagel : nooit het heeft opgegeven en altijd is blijven pleiten voor Vlaamse onafhankelijkheid, voor veiligheid en tegen criminalitiet in een Vlaamse rechtsstaat !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 21 december 2007 om 12:37.
Oud 21 december 2007, 12:38   #237
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Niemand kan Vlaamser zijn dan het Vlaams Belang
Oud 21 december 2007, 22:33   #238
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Toch wel.

Niks is makkelijker.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 21 december 2007 om 22:34.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 13:02   #239
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Idd,de enige partij die voor vlaanderen opkomt zoals het moet is het vb.
Al de rest;laten we vlaanderen maar lekker kapot maken,onze waarden en normen,ochtja,die stellen toch niets meer en laat onze vrienden de walen amar 12miljard euro per jaar krijgen en het geld van de flitsboetes en laat onze moslimvrienden alles toe,geen probleem,wat maakt het uit dat er een opmars is en dat moslims hier de plak zullen zwaaien?
Dat is de denkwijze van alle andere hier die zo anti-vb zijn,getuigd puur van dommigheid en geen respect voor de vlamingen die voor hetgeen we nu hebben gevochten en hard gewerkt hebben.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2007, 14:09   #240
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Dit meen je niet,
zelf een cartoon van mohammed op je afbeelding hebben staan,
maar schrikken van die mooie afbeelding waarbij een komiek in het hol van de vlaamse leeuw duikt. Blijkbaar weet je niet waar die affishe voor diende...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be