![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
![]() ![]() ![]() |
50 | 60,24% |
Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
![]() ![]() ![]() |
33 | 39,76% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#223 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dat maar na. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is datgene wat jij van mij quoot in tegenspraak met wat ik steeds zeg? Gelijke misdaden, gelijke behandeling in de krant, voor de rechtbank, in de cel,........
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() Nee, Superstaaf, ik zit helemaal niet in het nauw. We zaten de hele tijd te debatteren over journalistiek en JIJ begon hier over rechtspraak. Jij bent hier degene die in het nauw zit en begint te verschuiven. Ik niet. Ik zag hier al dagenlang elke keer opnieuw hetzelfde en heb geen enkele reden om te verschuiven. Jij zit hier in het nauw.
Trotogen is een Oost-Vlaams woord. Ik dacht dat ze dat in Aalst ook zeiden. Weet geen vertaling in het Algemeen Nederlands. |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer nog eens in een vijftal lijnen je these neer te schrijven, zonder af te wijken. Eens zien of dat de lakmoestest doorstaat met wat je doorheen deze thread beweert, huppelend van het ene feitje naar het andere, switchend van afkomst, over geloof, naar opinie, fluctuerend tussen gratuit gescheld en pseudo-argumenten om je inconsistente opinie te verdoezelen.
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() Hier. 't Was wel tegen Superstaaf dat ik dat zei en niet tegen Dies. Dus, Dies, voor alle duidelijkheid, ik beweer nergens dat het Vlaams blok perfect is. Alleen lopen zei niet vol verrukking te dagdromen over de multiculturele samenleving. Dies, je sprak daarnet over die tegengestelde ontwikkeling. 't Is net d�*t dat ik ook had opgemerkt. D�*�*r had ik het over.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij blijkbaar niet en wel op basis van afkomst, opinie, religie,..... Dus blijft mijn these als eenhuis overeind: jij wenst te discrimineren.
![]() |
![]() |
#230 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#231 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#233 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#234 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schelden, en me voor soepoog, leugenaar, domoor en meer van dat fraais uitmaken, dat is eerder lasterlijk en tegen het forumreglement. Doch ik laat dergelijke bewizen van onmacht maar al te graag staan. Citaat:
Citaat:
Leg me dat nu eens uit. Maar pas op dat je jezelf niet opnieuw exposeert als discriminerend (wat overigens mag, maar dan moet je kunnen verdragen dat erop gewezen wordt) We blijven dus bij journalistieke behandeling van criminelen, om het simpel te houden en verschuiving van onderwerp tegen te gaan. Kan het?
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#236 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk: Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#238 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. Alsof de term "Jezusfreak" minder omstreden zou zijn als de term "multicul". Ik gebruikte die term omdat het korter is, alleen als afkorting, dus. Maar jij... |
|||
![]() |
![]() |
#239 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allerminst van wege forumdiscussies. Citaat:
Citaat:
Maar kom. Herhaal eens in 5 lijnen je these i.v.m. criminelen en het relaas van hun acties in de pers.
![]() |
![]() |
#240 |
Minister-President
|
![]() Voor alle duidelijkheid: Ik snap écht niet wat er verkeerd zou zijn aan een reportage over Christenfundamentalisten (dat is de juiste term geloof ik). Zoals bv. die aanslag op een abortuskliniek. Waarom zou dat niet mogen besproken worden? Zie ik echt geen graten in. Echt eigenaardig. Jij hebt nogal VREEMDE fantasieën over mij!
![]() |
![]() |