![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niets persoonlijks, maar als links zegt 'jullie zijn racistisch tegen moslims', krijgen we steenvast te horen 'dat is geen ras'! En nu krijgen ze het gewoon terug op hun dak. Brilliant. ^^ Iemand haten om zijn huidskleur is idioot. Iemand haten om zijn gedachtegoed is perfect legitiem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat heet "het Tijl-Uilenspiegel-effect"; links heeft het er véél jaren zelf naar gemaakt en doet dat nog steeds, met "cordon" enzo.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 mei 2007 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 mei 2007 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 mei 2007 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of is het kanker of aids of ebola og nog iets anders ? PS mijn ex ging eens om sigaretten... die kwam ook niet terug ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
|
![]() Citaat:
Zie het zo: ik herinner me op de middelbare school die gasten die luid riepen dat ze tegen Vlaams Belang en tegen elke vorm van racisme waren. Maar diezelfde gasten stonden op de koer wel jongens te pesten omwille van hun uiterlijk (zware acné, een scheve neus enz...). Rare redenering houden dat soort mensen er op na.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 mei 2007 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vind dat je Raf niet nodeloos grof moet pesten; iedere geaardheid kent een eigen problematiek en het is niet aan mij/ons om te beoordelen welke de zwaarste is.
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() en daar heeft u groot gelijk in (niettemin, ik was onlangs in jouw buurt (te Heerlen) en, méns, wat een dialect hebben jullie daar.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
met dank aan the Piano: http://users.pandora.be/amarcord/selys/index02.html of: http://www.verzet.org (als 't niet van plaats veranderd is) Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2007 om 21:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Vanhuisuit ben ik Rotterdammer, emigreerde vanuit tussentijds bewoond Woerden (nabij Utrecht) in 1980 naar mijn huidige locatie, waar ik "overigens" niets verkeerd aan vind.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 mei 2007 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef haar eens ongelijk!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Wat bedoel je met "rossen"?
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Op zoiets discrimineren? Man, je weet niet wat je mist.
![]()