Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2008, 00:01   #221
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocelot[NL] Bekijk bericht
Maar in deze moderne tijd kunnen wij die natuurlijke factoren stoppen of in bedwang houden, en het heft in eigen handen nemen. Bijvoorbeeld zoals de Chinezen proberen te doen. Al zal een het 'één kind per gezin' beleid op de lange duur dramatisch uitpakken, want zo laat je je volk uitsterven.
In China probeert men een één kind beleid te bereiken door fnancieel te straffen wanneer er meerdere kinderen geboren worden,
in Belgie wordt je fiscaal beloond voor meerdere kinderen door middel van kindergeld. Het chinese systeem is dus min of meer actief in Belgie.

Scholing zorgt ervoor dat vrouwen geen vijf kinderen meer willen krijgen. Dat kan geen kwaad, vrouwen willen gemiddeld iets van een 2,1 kinderen hebben. Dat is juist genoeg om een bevolking constant te houden. De economische situatie laat hen dit echter niet toe. Hierdoor krijgen ze minder kinderen. Als je wilt dat vrouwen meer kinderen krijgen, dan zal je de welkvaart drastisch moeten verhogen. Rijkere mensen krijgen immers meer kinderen. Eis dus hogere lonen, meer sociale zekerheid, enz.
Oud 27 juni 2008, 00:13   #222
Ocelot[NL]
Burger

Ocelot[NL]'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
In China probeert men een één kind beleid te bereiken door fnancieel te straffen wanneer er meerdere kinderen geboren worden,
in Belgie wordt je fiscaal beloond voor meerdere kinderen door middel van kindergeld. Het chinese systeem is dus min of meer actief in Belgie.

Scholing zorgt ervoor dat vrouwen geen vijf kinderen meer willen krijgen. Dat kan geen kwaad, vrouwen willen gemiddeld iets van een 2,1 kinderen hebben. Dat is juist genoeg om een bevolking constant te houden. De economische situatie laat hen dit echter niet toe. Hierdoor krijgen ze minder kinderen. Als je wilt dat vrouwen meer kinderen krijgen, dan zal je de welkvaart drastisch moeten verhogen. Rijkere mensen krijgen immers meer kinderen. Eis dus hogere lonen, meer sociale zekerheid, enz.
Als onze regeringen eens wat minder geld naar het buitenland zouden sluizen, zou er meer overblijven voor gezinnen die het nodig hebben om hun kinderen goed op te voeden.

En leg eens uit hoe jij hier (Mooi dan krijg je gemengde huwelijken en relaties,
daar zit erg veel toekomst in.
) op komt.
Oud 30 juni 2008, 19:37   #223
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als onze regeringen eens wat minder geld naar het buitenland zouden sluizen, zou er meer overblijven voor gezinnen die het nodig hebben om hun kinderen goed op te voeden.

En leg eens uit hoe jij hier (Mooi dan krijg je gemengde huwelijken en relaties,
daar zit erg veel toekomst in.
) op komt.
Als de Belgjes op zijn, dan zullen de overschietende Belgjes met niet-Belgjes moeten kweken.
Oud 30 juni 2008, 21:07   #224
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Als de Belgjes op zijn, dan zullen de overschietende Belgjes met niet-Belgjes moeten kweken.
Dat zullen de 'Belgjes' toch wat beter hun best moeten doen in bed... Met andere 'Belgjes' natuurlijk.
Oud 1 juli 2008, 00:58   #225
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat zullen de 'Belgjes' toch wat beter hun best moeten doen in bed... Met andere 'Belgjes' natuurlijk.
Dan hebben de Belgjes pech,
want dat de Belgjes minder kweken heeft met twee zaken te maken:
1 het scholingsniveau van de vrouwen is gestegen (wat alleen maar valt toe te juichen)
2 Onze Belgjes krijgen van het werkgevers niet genoeg geld om veel kindjes te onderhouden.

Gelukkig hebben onze Belgjes ook geluk,
naast Belgjes hebben zij nog de hele wereldbevolking waarmee zij gezellig kunnen vrijen en kindjes maken.
Oud 2 juli 2008, 20:55   #226
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Maar er moet wel minstens een gemiddelde van twee kinderen per gezin zijn om ons volk en maatschappij te laten bestaan. Op dit moment is het idd niet handig om een vijftal kinderen ter wereld te zetten, maar als het gemiddelde van twee kinderen per gezin niet gehaald wordt (zoals nu in veel Europese landen), dan zit er voor Nederland en Europa geen toekomst meer in.
Inderdaad, dan zal onze huidige maatschappij niet meer lang bestaan... Maar ik wil helemaal niet dat onze maatschappij blijft bestaan! Dan heeft een slechte maatschappij zoals deze geen toekomst inderdaad... Maar ik wil heleamaal niet dat de maatschappij blijft zoals die nu is!!!
Oud 2 juli 2008, 22:37   #227
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Dan hebben de Belgjes pech,
1 het scholingsniveau van de vrouwen is gestegen (wat alleen maar valt toe te juichen)
2 Onze Belgjes krijgen van het werkgevers niet genoeg geld om veel kindjes te onderhouden.

naast Belgjes hebben zij nog de hele wereldbevolking waarmee zij gezellig kunnen vrijen en kindjes maken.
Ik zie punt 1 niet alleen maar om toe te juichen, nu zullen vrouwen misschien eerder voor hun carriëre dan voor hun gezin kiezen (als ze überhaupt al een gezin willen). Als vrouwen carriëre willen maken vind ik dat geen probleem, maar dan wel als de kinderen op een leeftijd zijn waar zichzelf grotendeels kunnen verzorgen.

Punt 2 ligt iets anders, daar kun je als overheid tegenover de werkgevers niet echt veel aan doen als je een gunstig economisch klimaat wilt houden. Al kan een beloning in de vorm van geld van de overheid aan moeders met 2 of meer kinderen gunstig uitpakken. Dat geld zal eerst wel vrijgemaakt moeten worden, dus er kan flink gesneden worden in de buitenlandse uitgaven (ontwikkelingshulp e.d.). Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland betalen burgers zich blauw aan de EU, ontwikkelingshulp, en andere zaken waar de Nederlander nooit iets van terug ziet.

En wat vind jij zo 'gezellig' aan paren van verschillende culturen, rassen, enz.?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Inderdaad, dan zal onze huidige maatschappij niet meer lang bestaan... Maar ik wil helemaal niet dat onze maatschappij blijft bestaan! Dan heeft een slechte maatschappij zoals deze geen toekomst inderdaad... Maar ik wil heleamaal niet dat de maatschappij blijft zoals die nu is!!!
Wat zijn daarvoor jouw redenen?
Oud 2 juli 2008, 22:43   #228
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Bart Debie is geen homo...
So what - homo of niet, hij blijft een ultra-nazistische rechtse zak...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 22:51   #229
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik zie punt 1 niet alleen maar om toe te juichen, nu zullen vrouwen misschien eerder voor hun carriëre dan voor hun gezin kiezen (als ze überhaupt al een gezin willen). Als vrouwen carriëre willen maken vind ik dat geen probleem, maar dan wel als de kinderen op een leeftijd zijn waar zichzelf grotendeels kunnen verzorgen.

Punt 2 ligt iets anders, daar kun je als overheid tegenover de werkgevers niet echt veel aan doen als je een gunstig economisch klimaat wilt houden. Al kan een beloning in de vorm van geld van de overheid aan moeders met 2 of meer kinderen gunstig uitpakken. Dat geld zal eerst wel vrijgemaakt moeten worden, dus er kan flink gesneden worden in de buitenlandse uitgaven (ontwikkelingshulp e.d.). Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland betalen burgers zich blauw aan de EU, ontwikkelingshulp, en andere zaken waar de Nederlander nooit iets van terug ziet.

En wat vind jij zo 'gezellig' aan paren van verschillende culturen, rassen, enz.?

Wat zijn daarvoor jouw redenen?
Moeten er redenen zijn? De ideale maatschappij is o.a. de Caraïbische (of zelfs Zuid-Amerikaanse (waar we toch zo graag op vakantie gaan nietwaar): van pikzwart tot helder wit, met alle mogelijke chocolade-kleuren er tussen door: dat is de maatschappij van de toekomst - en dat zal ook in Vlaanderen zo worden - met nog een streepje geel ertussen (want die hebben het geld)-> zo zal Vlaanderen eruit zien - is onmogelijk tegen te houden...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 23:02   #230
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Moeten er redenen zijn? De ideale maatschappij is o.a. de Caraïbische (of zelfs Zuid-Amerikaanse (waar we toch zo graag op vakantie gaan nietwaar): van pikzwart tot helder wit, met alle mogelijke chocolade-kleuren er tussen door: dat is de maatschappij van de toekomst - en dat zal ook in Vlaanderen zo worden - met nog een streepje geel ertussen (want die hebben het geld)-> zo zal Vlaanderen eruit zien - is onmogelijk tegen te houden...
Dat hoop ik niet voor Vlaanderen, Nederland, en welk Europees land dan ook. Europa moet grotendeels blank blijven. Het is geen probleem als er kleine minderheden van andere rassen aanwezig is, mits deze minderheden 100% aangepast zijn.
Oud 2 juli 2008, 23:09   #231
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Ge prefereert de islamitische maatschappij, of wat?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 23:23   #232
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
3 het zaad is steeds van slechtere kwaliteit...
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 04:44   #233
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Dat meen je toch niet?

Als morgen elke Vlaming met een Afrikaan gaat kweken, dan is ons volk vernietigd. Ik zal nooit begrijpen waarom linksen steeds opnieuw rassenvermenging lopen te promoten. De HAAT richting het blanke volk moet echt wel héél groot zijn om zulke genocide aan te moedigen.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2008, 20:55   #234
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

1 Waarom zou die keuze niet bij de vrouwen zelf mogen liggen?

2 Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie ontloopt men gigantische bedragen omwille van financiele fraude van werkgevers. Werkgevers krijgen toplonen en werknemers krijgen overschotjes. De kapitaalsbelasting is zo goed als niets. Er worden Europese boete sopgelopen omdat Belgie zich niet aan de minimae vakbondsvereisten voldoet, enz.

In Belgie zijn het nog steeds de werkgevers die profiteren. Buitelandse hulp is een verwaarloosbaar bedrag in vergelijking.
Oud 4 juli 2008, 21:01   #235
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Dat meen je toch niet?

Als morgen elke Vlaming met een Afrikaan gaat kweken, dan is ons volk vernietigd. Ik zal nooit begrijpen waarom linksen steeds opnieuw rassenvermenging lopen te promoten. De HAAT richting het blanke volk moet echt wel héél groot zijn om zulke genocide aan te moedigen.
Ik zie niet in aan wat er erg zou zijn moesten er gemengde huwelijken bestaan als dat uit liefde is. Geen enkel probleem moesten er dan kinderen ontstaan uit gemengde huwelijeken. mensenrassen bestaan wetenschappelijk niet. Volkeren lijkt me in uw geval een synoniem voor het onbestaande ras te zijn. Bij vrijwillige gemengde huwelijken wordt er niemand vermoord. Je moet al een fameuze zot zijn om relaties de gebaseerd zijn op liefde, door een staat te willen laten verbieden.
Oud 5 juli 2008, 00:56   #236
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
1 Waarom zou die keuze niet bij de vrouwen zelf mogen liggen?
Als de keuze van de vrouwen het belang van de staat ondermijnt, dan mag die keuze niet bij de betreffende vrouwen liggen. Maar er niets mis mee om als vrouw een carrière te willen, mits ze haar taak als moeder heeft volbracht.

Citaat:
2 Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Belgie ontloopt men gigantische bedragen omwille van financiele fraude van werkgevers. Werkgevers krijgen toplonen en werknemers krijgen overschotjes. De kapitaalsbelasting is zo goed als niets. Er worden Europese boete sopgelopen omdat Belgie zich niet aan de minimae vakbondsvereisten voldoet, enz.

In Belgie zijn het nog steeds de werkgevers die profiteren. Buitelandse hulp is een verwaarloosbaar bedrag in vergelijking.
Ik weet dan ook niet hoe het in België zit, maar ik weet wel dat hier in Nederland veel te veel geld naar het buitenland gaat. Ik weet het, sommige buitenlandse uitgaven zijn nodig, maar in veel gevallen schiet Nederland er zelf niets mee op.

Citaat:
Ik zie niet in aan wat er erg zou zijn moesten er gemengde huwelijken bestaan als dat uit liefde is. Geen enkel probleem moesten er dan kinderen ontstaan uit gemengde huwelijeken. mensenrassen bestaan wetenschappelijk niet. Volkeren lijkt me in uw geval een synoniem voor het onbestaande ras te zijn. Bij vrijwillige gemengde huwelijken wordt er niemand vermoord. Je moet al een fameuze zot zijn om relaties de gebaseerd zijn op liefde, door een staat te willen laten verbieden.
Om Europa te houden zoals het is, zal de keuze voor het eigen ras noodzakelijk zijn. En wetenschappelijk bestaan mensenrassen, en dan met name de verschillen ertussen, wel degelijk.
Oud 7 juli 2008, 04:08   #237
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb heb geredeneerd dat homoseksuelen weinig maatschappelijke waarde hebben, omdat ze geen nageslacht kunnen 'produceren'. Maar dat betekent niet dat er geen andere factoren meespelen, een dokter (ik vind de monnik een beetje raar als voorbeeld, aangezien het aantal monniken in Nederland in België nogal laag is) zonder kinderen is in mijn ogen bijvoorbeeld veel meer waard dan een tienermoeder die met twee kinderen staat de tippelen op de wallen. Want de dokter vervult een belangrijkere rol.
Mijn dokter is homo, en nu gij!
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 04:13   #238
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zij vervullen een belangrijke taak, dat zeker, maar op de lange duur dragen ze niets bij. Om een samenleving bestaande te houden zal er nageslacht moeten zijn, homostellen 'produceren' geen kinderen, dus ze doen er niets aan om de samenleving bestaande te houden.
Die homodokters houden wel de hetero's en hun kinderen in leven, dus dragen ze zeker bij aan de instandhouding van de soort, ook op lange duur.
By the way, het zijn wel de hetero's die de zogenaamde nutteloze homo's verwekken, hé... Een beetje respect voor de gevoelens van de ouders met holebi-kinderen zou je niet misstaan.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 7 juli 2008, 04:17   #239
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Die homodokters houden wel de hetero's en hun kinderen in leven, dus dragen ze zeker bij aan de instandhouding van de soort, ook op lange duur.
By the way, het zijn wel de hetero's die de zogenaamde nutteloze homo's verwekken, hé... Een beetje respect voor de gevoelens van de ouders met holebi-kinderen zou je niet misstaan.
Ocharme ik als theadstarter begin bijna te wenen
Oud 7 juli 2008, 04:20   #240
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ocharme ik als theadstarter begin bijna te wenen
Homo!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be