![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doet mij ook weer aan fucken denken. Al die geile katers hier tegenwoordig...
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge vergeet die katinnen nog...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 18 juni 2007 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 18 juni 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En eigenlijk was het zo simpel: de richtingscoëfficiënt was tan 30°, alleen had ik dat niet gezien. En dan was het gewoon 'n kwestie van sin 30° hier en cos 30° ginder en huppakee. Maar ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb je gecondoleerd ivm het overlijden van je grootmoeder. Dat wat volgens jou de context is kon iedereen die de discussie meevolgde lezen via de link die je hier zelf plaatste, je hebt het daar heel letterlijk neergeschreven. Het lijkt me logisch dat je op zo'n moment geen zin hebt in een discussie. (Ik heb dat sowieso nooit en toen dus ook absoluut niet, zoals ik duidelijk heb aangegeven.) Daarom denk ik dat het beter is om in het vervolg niet meer bitsig op iets te reageren omdat je je slecht voelt door iets wat er zich in je privéleven heeft afgespeeld. Als je het toch niet laten kan om je op die manier af te reageren, blijf je dan op zo'n moment beter van een forum denk ik. Dat je nadien alles stak op wat je overkomen was ... dat noem ik het feit gebruiken om medelijden op te wekken en het goed te praten, wat ik verwerpelijk vind. (Ik noemde het dus geen medelijdenopwekkend verhaal zoals je schreef. Moest dat toch zo overgekomen zijn, dan spijt me dat en heb je te snel gelezen of heb ik van verbouwereerdheid te snel op de 'sent' knop geklikt.) Dat is mijn mening. Ik heb me in de laatste pb voor mijn mening (over je opmerking die ik spiegelde en waardoor je op de kast sprong) verontschuldigd, maar het blijft wel mijn mening. Iets later kon ik 'you have been banned from this forum, please contact the administrator' lezen... Uit de vele keren dat ik in de pb's gemeld heb er verder geen woorden meer aan willen vuil te maken en aangebracht heb dat de discussie echt niet bij mijn leeftijd past moge blijken dat ik zelf ook absoluut geen zin had in enig begin of verderzetting van zulk een discussie die te onzel is voor woorden. Ik hoop dat je dat inziet. (Mijn excuses aan anderen voor dit tafereel trouwens, maar het was dus de enige manier om mijn ban aan te kaarten.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 juni 2007 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien , ofwel de spons erover , ofwel iedereen op de "ignore"knop drukken ... Off-topic .... Wat past er bij je leeftijd ??? ![]()
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#233 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat bij de jouwe? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 juni 2007 om 20:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe ...Erop toezien da m'n kinderen studeren...
![]() (had eerder iets verwacht over antwoorden op vervelende posters of zo... ![]()
![]() |
#235 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Klagen over onrechtvaardige modjes/admins? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Wanneer mogen we daar eigenlijk een einde aan verwachten? (Niks persoonlijk, ik ben gewoon nieuwsgierig.)
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 juni 2007 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar het is Ingenious die de banknop in handen heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bestaat deze draad nu nog???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Schepen
|
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |