![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat doe je als je kind homoseksueel blijkt te zijn? | |||
je zet hem/haar buiten. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,90% |
je (probeert te) aanvaard(en) dat het zo is. |
![]() ![]() ![]() |
74 | 88,10% |
Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OOK geen probleem.
Wat nu? Ga je nu afkomen met het kind dat een vriendje van een andere planeet heeft of zo? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
No, it's a glove. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij homo is, of zij lesbisch, dat ze groen lief hebben met roze antennekes op hun hoofd, tot daar aan toe... vind'k allemaal prima !!
Maar in godsnaam, gene linkiewinkie !!! ARGH *hapt naar adem, zoekt hulp, wordt onmiddellijk grijs, etc* |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhu, zo zalig !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() It was an accident!
You nearly kill me and you call it an accident?! Ok, let's call it a mistake! Ik ben te laat geboren. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 20 juni 2007 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn. Ik heb heel vaak over politiek gesproken met mijn vader. Hij is mei 68'er maar wel van de "Leuven Vlaams" generatie die rond die tijd studeerde in Leuven. Dus het Vlaams-nationalisme delen we, maar hij zou nooit VB stemmen... daarvoor is ie te 68
![]() Maar ook hier geldt dat je kan praten. Die vorige opmerking over een relnicht blijft hier overeind eigenlijk. Als je kind (en ik reken de puberteit niet mee) halsstarrig gaat doen, dan kan je eventueel eens vragen waar hij of zij mee bezig is en of ze niet moeten overwegen om een eigen inkomen te vinden. Maar jouw stelling van die linkiewinkie is erg breed natuurlijk. Je kan daar zoveel scenario's rond bouwen dat je door het bos de bomen niet meer ziet. 1. Je kind is een linkiewinkie. Hij/zij is ook anarchist. Je steekt geld in hogere studies maar er wordt uit principe geen klop gedaan. Na het eerste jaar van falen zou ik spreken met mijn kind en horen hoe het zit... wil die studeren of niet? Kiddie kan onderdak krijgen totdat ie een job of werkloosheidsvergoeding heeft. Daarna moet kiddie opdraaien voor de eigen keuze. 2. Kiddie is linkiewinkie maar heeft grote ambities. Ik financier het wel en zal de link openhouden en blijven praten over politiek. Als ik merk dat mijn kind hard werkt voor de studies dan blijf ik mijn kind steunen. en in momenten van vrije tijd kunnen we altijd eens wisselen van ideeën. Mijn vader is linkser dan ikzelf trouwens. Hij heeft me enorme steun gegeven tijdens mijn studies. 3. Kiddie is een linkiewinkie die in een kraakpand gaat hangen. Die stel ik voor de keuze: vang wat aan met je leven of blijf daar rondhangen. Aan homo of lesbo zijn kan je niets doen (al zijn er sommigen die tussen hetero en holebi twijfelen natuurlijk) en daar kan ik me ook geen baas van maken. Je idee dat je in kraakpanden moet hangen is voor mij geen excuus. Een echte dakloze die onderdak vindt in een kraakpand, dat is een ander paar mouwen. Maar iemand die geld vindt om zijn of haar groen geverfd te houden is voor mij geen dakloze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(btw... ik ga hier nog een paar topics aflopen en dan naar bed) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik volg u, wel naar een ander bed. ![]() Slaaplekker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik zie u ook graag. Binnen 36 maanden moet er eens een forummeeting zijn waar we elkaar zien. Die twee met minachting bekeken mensen die in het zwart gekleed zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag het hopen. Nu niet dat ik negatief tegenover het idee sta, maar stel dat ik het licht in mijn slaapkamer aandoe en je ligt daar ineens en roept "BOE" op het moment dat het licht aangaat, dan vlieg ik tegen het plafond.
|
![]() |
![]() |