![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Vind u dat met dit gebaar Israël een belangrijke stap tot vrede zet? | |||
Ja, want van Palestijnse zijde is er nog geen eenzelfde intiatief op komst |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Ja, maar er is nog veel werk aan de winkel |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Neen, Israël en de Joden moeten vernietigd worden, sieg heil |
![]() ![]() ![]() |
29 | 54,72% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Das is goed voor mijn WAB-imago. ![]() U bent een liberale Moslim, zie ik. Die zijn daar heel welkom, wegens gebrek aan zulke mensen die het vanuit een ander perspectief kunnen presenteren. Laatst gewijzigd door migrantenjong : 5 september 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O ja, pas op voor Officer of Engineers. Hij is de officiele China-expert van het Canadees leger, en soms bijt hij. Laatst gewijzigd door migrantenjong : 5 september 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Oh , er zit niets achter ,persoonlijk zocht ik naar een symbool voor mijn sig maar heb niets gevonden buiten de religieuse textjes, doordat het verboden is om "religieuse" commentaren te geven of in het minste een blijk uit die richting te geven dacht ik dat dat ook voor de symbolen gelden, daarom zocht ik naar het dichtsbijzijnde symbool die mijn personaliteit weerkaatst, en dat was inderdaad maar ook helaas (natuurlijk) "de swastika" !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 september 2007 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Zonder mijn religie dan denk ik dat ik een gevaarlijk persoon zou kunnen zijn , maar gelukkig leerde ik doorgaans mijn religie veel dingen die ik niet ken, en dat een metaal niet enkel gebruikt kan worden voor oorlogs-materiaal maar ook gebruikt kan worden voor goede doeleinden die zeer liefdadig en nuttig uitkomen voor de mensen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 september 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gevaarlijk persoon? Verklaar u nader. Wij verschillen misschien sterk op veel standpunten, maar het feit dat u een liberale Moslim met hersenen om alles nuchter te zien is voldoende voor mij om u te respecteren. Laatst gewijzigd door migrantenjong : 5 september 2007 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Als je iemand in de gevangenis steekt of in een donkere kamer en wordt daarbovenop ontmenselijkt door allerlei vernederingen en martelingen dan maak je van een mens een monster,. Niet dat ik gevangen werd maar in iedere "ik" bestaat het negatieve "ik", en als die negatieve "ik" onbeheersbaar wordt door de moraliteit (waarden en normen) te ontnemen dan wordt deze "ik" gewoon een lopende bom in de maatschappij ! Thx, nice to meet u. ![]() Off-topic, alhoewel...
![]() |
![]() |
#231 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Vazallen, leenheren, temporele godsdienstbeoeffenaars, we zijn het allemaal geweest.. Een bedenking: en wat maakt het dan nog uit? 'We' zijn door 'hen' onderworpen geweest, hebben eronder geleden, maar er ook vruchten van geplukt. Wat maakt het verschil dan wel uit? Misschien is 'onze' locale collectieve geest er ontwikkelder door geworden.. Wat naar mijn mening echt telt, is wat _nu_ (aan het) gebeur(en)t (is).. En dat binnen het kader van het globale vazal-dom.. En wat de impact ervan is op de 'kleine' Belg/Vlaming, en op de ''anders gelocaliseerde'' globale mensheid.. Beste Groeten Laatst gewijzigd door blabylonia : 6 september 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Mijn excuses maar voor mij blijft het puur rascisme.
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog iets. Volgens mij en alle woordenboeken ter wereld is er maar sprake van racisme, wanneer men bij het beoordelen van zijn medemens, diens ras als criterium laat meetellen. Ik weet niet welke betekenis jij aan racisme geeft, maar ik raad je aan om deze te toetsen aan de werkelijkheid. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is te belachelijk voor woorden, Paulus:
1. Er is geen enkel bewijs dat de huidige Israëli's afstammelingen zijn van de Joden van 2000 jaar geleden. Met name voor de Ashkenazen kunnen we er zeker van zijn dat er geen enkele band bestaat. En ook de Sefarden zullen wel sterk "gemengd" geraakt zijn. 2. Zelfs al waren de huidige Israëli's directe afstammelingen van het volk dat 2000 jaar geleden, overigens uit eigen beweging, in de diaspora vertrok, dan nog is het absurd om gebieden te claimen die men 2000 jaar geleden verlaten heeft. 3. Zelfs al zou men de Israëli's een "recht van terugkeer" toekennen, dan nog zou hen niet het recht te geven om Palestijnen te vermoorden, hun huizen te vernietigen, hen uit hun huizen te verdrijven, hun olijfbomen te vermoorden, enzovoort.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist de trots van de gemeenschap dat zij zich niet onder ander volken mengen. Je argument slaat nergens op. Citaat:
Citaat:
Bovendien, hebben de Arabieren nergens in het Midden-Oosten zoveel rechten als zij hebben als burger van Israël. Wat de Palestijnen aangaat, is het duidelijk dat zij Israël van de kaart willen vegen. Tjah? Wat doe je dan hé?! Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
De clan die niet geemigreerd was en die bleven zijn de canaanieten zelf en de clan die emigreerde omwille van de handel enz,... zijn de hebreeuwen, abraham zelf was een emigrant uit "Or" nabij de eufraat !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 september 2007 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar het om gaat is dat de Joden daar de staat Israël gesticht hebben, waar voordien geen staat was. En dat geeft hen het recht om het land te claimen. Dat zorgde ervoor dat zij niet langer tot de nomaden behoorden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |