![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet?
![]()
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lach me dood met het feit dat een prominent lid van de grootste pratij van België, en doodgeverfd toekomstig eerste minister, eens goed aan den lijve ondervindt wat het is om boven én onder de gordel geviseerd te worden door een welbepaalde pers.
Ik weet dat de kans gelijk is aan nul...maar het zou goed zijn dat Leterme nu eens contact opneemt met die andere geviseerden...en tot de conclusie komt dat hij in Vlaanderen (zowel gemeentelijk, gewestelijk én federaal) nu tot een absolute meerderheid behoort... Stel je eens voor, ik weet dat dit een utopische mijmering is maar toch, dat hij plotseling een Vlaamse vuist laat zien en de wereld eens kond doet van het feit dat er in Vlaanderen een enorme electorale meerderheid bestaat die door een Belgiscistisch establishment, via oa door en door verpolitiseerde media, beroofd wordt van haar recht op politieke vertegenwoordiging...
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nietwaar, Adrian? ![]()
![]() |
![]() |
#224 |
Minister
|
![]() Allez we zullen maar al gewoon worden aan het gebrekkig nederlands van toekomstig premier Reynders in dat geval. Dat zou wel de domste blunder van Leterme ooit zijn.
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen nog wel zien tot wat de nijdigheid van het journaille leidt. Dat het belgicistische zooi liever een premier heeft die van financiën een zooi maakte en slecht Nederlands spreekt is duidelijk genoeg. Nu van heel Belgique nog een veel grotere zooi maken en alles is naar de zin van de nijdigaards.
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 23 juli 2007 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het evenwel niet kunnen dat iemand tijdens een liturgische plechtigheid telefoneert, ongeacht om welke dienst het nu ook zou mogen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zei Fieseler ook al. Nu nog afwachten of Leterme gewoon vrede gaat nemen met dat 'zoeken' of dat het in zijn mouw gaat blijven zitten... tot aan de volgende zoekpartijtjes....
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij was het een Franstalige journalist van de RTBF die hem in opdracht van Di Rupo opbelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Gaat er mij niet om wie opbelde, maar wel dat hij opname en een telefoongesprek hield. Me dunkt dat zoiets niet hoort tijdens een liturgische dienst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik wil niet reageren op die flauwekul. Ik ben met belangrijker dingen bezig. ... Ik denk dat ze mij schade willen berokkenen en wie mij schade wil toebrengen zal de gevolgen vandaag of morgen wel voelen!"Het was een vrij korte maar nogal dreigende reactie. Naast een gevoel voor humor zit er blijkbaar toch ook een portie kloten aan de grijze mus. bron: http://www.vtm.be/asx/index.php?/agility/20070722_hn13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leterme is niet de kontenkruiper van de Franstaligen die Verhofstadt wél was en daarom door hen opgejaagd wild. Belgique staat op springen en ze wéten het. Evengoed als ze weten dat ook Reynders de zaak niet meer zal kunnen redden. Er komt me een beeld voor ogen van een hele nest ratten die wild naar lucht happend tegen de wanden van de fuik beuken waarin ze door hun gulzigheid gevangen geraakten, en die voelen dat ze er in zullen verzuipen.
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vond ik iets minder. Eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder de reactie van een olifant in porseleinenkast die het porselein de schuld heeft dat het breekbaar is. De man heeft heeft zichzelf en België internationaal belachelijk gemaakt en zegt nu dat anderen hem schade willen toebrengen. Tja als je de Marseillaise begint te zingen op de nationale feestdag waarvan heel de wereld weet dat het Frans volkslied is dan kom je niet echt intelligent/ernstig over. http://news.google.be/news?hl=en&ned...ncl=1118449937 Reuters heeft een bericht uitgestuurd en het staat reeds op Youtube. Way to go Leterme. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 23 juli 2007 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is brute pech voor de eersten en doodgewone lol voor de anderen.
![]() |
![]() |
#236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 juli 2007 om 00:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt me een beeld voor ogen van een toekomstig premier die een flater heeft begaan en dit niet wil toegeven. Een kemel is geen koe omdat hij boe zegt in de richting van een aantal Franstaligen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zichzelf en Belgique internationaal belachelijk maakt zullen we de volgende dagen wel horen op CNN. Volgens mij hebben een heleboel anderen datgene dat het belgicistische zooi Leterme in de schoenen schuift al op duizend-en-één manieren gedaan. Daar kan niemand nog iets aan verbeteren. Marc Eyskens wist het al. Belgique is een apenland, en het zal altijd een apenland blijven.
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|