![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wil me wel van tijd tot tijd eens amuseren met ksss! kss! te doen tegen zwartblokkers, maar je denkt toch niet dat ik hier op afspraak voor jullie ga komen? ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs indien ze verzekerd zijn is dat geen reden om ramkraken niet aan te pakken. Verzekeringen zijn geen melkkoe en moet winst maken, de premies moeten dus het risico dekken. Hoe hoger het risico hoe hoger de premie wordt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Moet ik ze voor de 3de keer neerzetten zodat je je kunt herrineren waar we gebleven waren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://geocities.com/ertanenali/[/quote] Heb eventjes naar dat heerschap z'n site gekeken. Conclusie: doodzwijgen, geen enkele reactie meer op geven zal wel het beste zijn... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Conclusie: doodzwijgen, geen enkele reactie meer op geven zal wel het beste zijn...[/quote] Citaat:
Eén der zwaarste zonden volgens de koran: moest er nog verder bewijs zijn dat het fake is? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je durft echt niet meer te antwoorden hé filo?! ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Uit beleefdheid zeg ik niet wat ik van je denk.... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een beleefd man antwoord op anderen hun vragen. Geef mij dan een reden waarom je niet op mijn vragen antwoord? Indien iemand anders de vraag stelt kan ik dit wel regelen hoor als je dan wel antwoord. Een laatste kans filo, men zal je niet straffen door te antwoorden hoor. 1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken? 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een laatste kans filo, men zal je niet straffen door te antwoorden hoor. 1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken? 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!?[/quote] Man, Ik weet al niet meer wat je vragen zijn! op deze post enkel dit: zo de gebruikte beveiliging écht voldoende was, zouden er geen overvallen zijn, zeker geen herhaalde malen bij dezelfde! (of zou de buit zo beperkt zijn dat ze daarvoor niet terugkomen): Wie haalt het in zijn hoofd een gewapende overval te plegen voor enkele 100-en € ![]() Citaat:
en nogmaals: de waarde van een zaak zit niet in het cashgeld (waarvan sowieso het grootste deel op een bankrekening thuishoort, niet in de kassa, maar in het handelsfonds=reputatie+cliënteel+voorraden en in het vastliggend(moeilijk mee te roven ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de niet-criminele vreemdelingen ligt dat weer anders: wie zich niet wil of kan aanpassen in een dergelijke mate dat ze de maatschappij waar ze binnen zijn gekomen storen, die moeten dan zelf kunnen inzien dat ze het beter elders zouden gaan zoeken. De mentaliteit van sommigen van "we zijn hier, en we blijven hier, en we zullen het wel naar onze hand zetten want mettertijd zijn we toch in de meerderheid enz": die ben ik eigenlijk ook liever kwijt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man,
Ik weet al niet meer wat je vragen zijn! op deze post enkel dit: zo de gebruikte beveiliging écht voldoende was, zouden er geen overvallen zijn, zeker geen herhaalde malen bij dezelfde! (of zou de buit zo beperkt zijn dat ze daarvoor niet terugkomen): Wie haalt het in zijn hoofd een gewapende overval te plegen voor enkele 100-en € ![]() Citaat:
en nogmaals: de waarde van een zaak zit niet in het cashgeld (waarvan sowieso het grootste deel op een bankrekening thuishoort, niet in de kassa, maar in het handelsfonds=reputatie+cliënteel+voorraden en in het vastliggend(moeilijk mee te roven ![]() Je weet goed genoeg dat het om deze 2 punten ging. ![]() 1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren? 2) En voor de 5 de keer antwoord je niet op deze vraag. Dus NOGMAALS. Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak! Indien je vind dat je gelijk hebt hoef je je toch geen zorgen te maken om effe mee te werken en gewoonweg simpel te antwoorden filo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zie je zélf niet in hoe [size=6]onredelijk[/size] dat is ![]() Eénvoudig: identieke strafmaat voor wie zich op het grondgebied bevindt, met eventueel de gebruikelijke verzachtende omstandigheden, door de rechter te beoordelen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() [quote="ErTaN"]Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."
De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde. Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje. Nochtans zie ik véél moslimmannen dagelijks hun driften bevredigen in de verscheidene Red Light Districten zoals de Wallen in Amsterdam of onze eigen Schipperskwartier in Antwerpen. Als u een echte goede moslim was had u pas sexuele betrekkingen na u huwelijk maar uiteraard vermoed ik dat u daarvoor er ook op losneukte met weliswaar Nederlandse vrouwen dus kom nu niet af met "zuivere islam" en "sex na het huwelijk" want je hebt je er hoogstwaarschijnlijk zelfs niets van aangetrokken..hypocriet!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet goed genoeg dat het om deze 2 punten ging. ![]() 1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren? 2) En voor de 5 de keer antwoord je niet op deze vraag. Dus NOGMAALS. Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak! Indien je vind dat je gelijk hebt hoef je je toch geen zorgen te maken om effe mee te werken en gewoonweg simpel te antwoorden filo.[/quote] Of ik nu zelfstandige ben, en overvallen wordt, en geld kwijt ben, of ik ben loontrekkende en koop bij een dergelijke zelfstandige een uurwerk dat het begeeft, twee weken na het verstrijken van de garantie, waarop die zelfstandige me niet meer wil kennen, ik ben mijn geld ook kwijt....en ik kan zelfs geen klacht indienen... of me tot de verzekering wenden. Als ik kabaal maak loop ik nog het risico dat hij me neerknalt: hij wordt toch vrijgesproken, dus vloek ik stilletjes en maak geen kabaal... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de garantie naar uw mening te kort is zou het verstandig zijn de koop niet af te sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=6]En alsof filo nog niet genoeg rond de pot draait en niet antwoord op vragen doet hij er nog een keer bovenop! ![]() Gewoon tegenwerken, niet te geloven![/size] Voor de 6de keer opnieuw! Je kunt het filo ik geloof in je. Lol. 1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren? 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak! Ps: ik weet niet wat voor werk jij gedaan hebt maar indien ze jou om peren vroegen kwam jij dan ook met kokosnoten af? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister
|
![]() Waar is Ertan gebleven, ik mis hem.
![]()
![]() |
#240 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon tegenwerken, niet te geloven![/size] Voor de 6de keer opnieuw! Je kunt het filo ik geloof in je. Lol. 1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren? 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak! Ps: ik weet niet wat voor werk jij gedaan hebt maar indien ze jou om peren vroegen kwam jij dan ook met kokosnoten af?[/quote] Man, Waar haal jij vandaan dat ik een verplichting tegenover jou zou hebben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |