Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2004, 01:59   #221
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Laat hem maar hij durft mijn punten toch niet meer te volgen precies, hij weet gewoon dat deze op een bepaald ogenblik zijn egoisme en ongelijk aantonen. Lol. Ik heb gezien dat hij al enkele keren online was maar hij reageert gewoon niet meer en filosoof kennende zou hij normaal zijn hele levensverhaal neerknallen om zijn gelijk te halen. (stook!!)
T'is gewoon een hypocriet, veel woorden zou men daar eigenlijk niet moeten aan vuil maken.
Welpje, Illwill,
ik wil me wel van tijd tot tijd eens amuseren met ksss! kss! te doen tegen zwartblokkers, maar je denkt toch niet dat ik hier op afspraak voor jullie ga komen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2004, 02:58   #222
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik geloof dat ge beter op de hoogte zijt van de buitenlandse toestanden dan van wat er zich in eigen land afspeelt.
Anders zou je weten dat sommige juweliers zowat in versterkte burchten leven en dat ze vaak geen verzekering meer kunnen krijgen wegens te hoog risico.
Ik kan mij amper inbeelden dat verzekeringsmaatschappijen een verzekering weigeren wegens een onveiligheidsgevoel.
Bobke,
Handelaars die hun verzekering onderschrijven via hun beroepsorganisatie hebben daar weinig problemen mee, maar naar belgische gewoonte zijn er heel wat die hun verzekering onderschrijven via hun oom, neef, schoonvader of kameraad, en die staan natuurlijk zwak tgo een verzekeringsmaatschappij.
Ik weet hoe goed sommige juweliers beveiligd zijn en hoe slecht andere (ik werkte een paar jaar in de diamantsector)
Ik ben helemaal geen verzekeringsexpert maar naar ik meen begrepen te hebben is het voor juweliers niet zo eenvoudig om een verzekering af te sluiten.
Maar zelfs indien ze verzekerd zijn is dat geen reden om ramkraken niet aan te pakken.
Verzekeringen zijn geen melkkoe en moet winst maken, de premies moeten dus het risico dekken. Hoe hoger het risico hoe hoger de premie wordt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2004, 12:37   #223
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
T'is gewoon een hypocriet, veel woorden zou men daar eigenlijk niet moeten aan vuil maken.
Welpje, Illwill,
ik wil me wel van tijd tot tijd eens amuseren met ksss! kss! te doen tegen zwartblokkers, maar je denkt toch niet dat ik hier op afspraak voor jullie ga komen?
Lach je nu jezelf maar uit. Waarom doe je dan niet verder met de 2 punten waarmee we begonnen waren? Durf je niet te antwoorden?

Moet ik ze voor de 3de keer neerzetten zodat je je kunt herrineren waar we gebleven waren?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2004, 16:37   #224
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herbert
Citaat:
Die man (Erdlan) meent toch niet wat hij zegt???? Want dan moet hij hier zo rap mogelijk buitengetrapt worden met zijn achterlijke en gevaarlijke redeneringen.
Die Erdlan is net zo min een moslim als jij of ik: gewoon een VB-er die wat komt "stoken": 't is niet de eerste en 't zal ook niet de laatste zijn...
De 'oorspronkelijke' site van Ertan
http://geocities.com/ertanenali/[/quote]

Heb eventjes naar dat heerschap z'n site gekeken.
Conclusie: doodzwijgen, geen enkele reactie meer op geven zal wel het beste zijn...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2004, 14:46   #225
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herbert
Die Erdlan is net zo min een moslim als jij of ik: gewoon een VB-er die wat komt "stoken": 't is niet de eerste en 't zal ook niet de laatste zijn...
http://geocities.com/ertanenali/
Conclusie: doodzwijgen, geen enkele reactie meer op geven zal wel het beste zijn...[/quote]
Citaat:
Lekker een schaap in de kont neuken, lees hier hoe!.
staat er als eerste regel op die site

Eén der zwaarste zonden volgens de koran: moest er nog verder bewijs zijn dat het fake is?
Oud 22 februari 2004, 14:51   #226
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

http://geocities.com/ertanenali/
Conclusie: doodzwijgen, geen enkele reactie meer op geven zal wel het beste zijn...
Citaat:
één der zwaarste zonden volgens de koran: moest er nog verder bewijs zijn dat het fake is?[/quote]

Je durft echt niet meer te antwoorden hé filo?! Geef het dan tenminste toe dat je helemaal fout zit met je denkwijze. Ik vraag toch niet dat je mij een toffe kerel vind ofzo , daar kan ik zelf wel op antwoorden, maar heb op zijn minst de moed om verder te gaan waar we mee begonnen waren of geef to dat je het mis hebt, simpel. 8)
Oud 22 februari 2004, 15:23   #227
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:
één der zwaarste zonden volgens de koran: moest er nog verder bewijs zijn dat het fake is?
Je durft echt niet meer te antwoorden hé filo?! Geef het dan tenminste toe dat je helemaal fout zit met je denkwijze. Ik vraag toch niet dat je mij een toffe kerel vind ofzo , daar kan ik zelf wel op antwoorden, maar heb op zijn minst de moed om verder te gaan waar we mee begonnen waren of geef to dat je het mis hebt, simpel. 8)[/quote]
Uit beleefdheid zeg ik niet wat ik van je denk....
Oud 22 februari 2004, 15:35   #228
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

één der zwaarste zonden volgens de koran: moest er nog verder bewijs zijn dat het fake is?
Je durft echt niet meer te antwoorden hé filo?! Geef het dan tenminste toe dat je helemaal fout zit met je denkwijze. Ik vraag toch niet dat je mij een toffe kerel vind ofzo , daar kan ik zelf wel op antwoorden, maar heb op zijn minst de moed om verder te gaan waar we mee begonnen waren of geef to dat je het mis hebt, simpel. 8)
Uit beleefdheid zeg ik niet wat ik van je denk.... [/quote]

Een beleefd man antwoord op anderen hun vragen. Geef mij dan een reden waarom je niet op mijn vragen antwoord? Indien iemand anders de vraag stelt kan ik dit wel regelen hoor als je dan wel antwoord.
Een laatste kans filo, men zal je niet straffen door te antwoorden hoor.

1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken?

2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!?
Oud 22 februari 2004, 15:41   #229
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
En dan moet je eens weten hoe men in bvb Saoudi-Arabië omspringt met "vreemdelingen" die bij hen komen!Ze hebben een komplete minachting voor armere vreemdelingen die bij hen als slaven worden behandeld in de mindere jobs: gewoon misselijk. Probeer daar maar eens binnen te komen en te blijven om op de kosten van de plaatselijke bevolking te leven! Van zodra je hen van geen nut meer bent kun je gaan.
Hebben onze ouders, grootouders en voorouders daarvoor gevochten? Om het cadeau te geven aan dat soort lieden?

Citaat:
dan moet je eens weten hoe men in bvb Saoudi-Arabië omspringt met "vreemdelingen" die bij hen komen!Ze hebben een komplete minachting voor armere vreemdelingen die bij hen als slaven worden behandeld in de mindere jobs: gewoon misselijk.
Ongeveer hetzelfde in mentaliteit als hier met migranten, (en in de US met Hispanos)

Ze worden ginds ook wel betaald, maar minder...
Zo het zwartblok zijn goesting kreeg zou het hier hetzelfde zijn als in Saoedi-Arabië....
Waarbij ik niet zozeer het " verschil in mentaliteit" voor ogen had, maar wel dat je daar niet zomaar aan de vetpot van sociale voorzieningen kunt gaan zitten (hebben ze niet eens) en dat je daar weer uit het land moet verdwijnen van zodra je hen van geen nut meer bent. Wat helemaal anders is dan wat we hier meemaken.
Oud 22 februari 2004, 15:56   #230
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ongeveer hetzelfde in mentaliteit als hier met migranten, (en in de US met Hispanos)

Ze worden ginds ook wel betaald, maar minder...
Zo het zwartblok zijn goesting kreeg zou het hier hetzelfde zijn als in Saoedi-Arabië....
Waarbij ik niet zozeer het " verschil in mentaliteit" voor ogen had, maar wel dat je daar niet zomaar aan de vetpot van sociale voorzieningen kunt gaan zitten (hebben ze niet eens) en dat je daar weer uit het land moet verdwijnen van zodra je hen van geen nut meer bent. Wat helemaal anders is dan wat we hier meemaken.
Omdat ze ginds beestig doen, wil jij dat hier ook
Oud 22 februari 2004, 16:03   #231
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Uit beleefdheid zeg ik niet wat ik van je denk....
Een beleefd man antwoord op anderen hun vragen. Geef mij dan een reden waarom je niet op mijn vragen antwoord? Indien iemand anders de vraag stelt kan ik dit wel regelen hoor als je dan wel antwoord.
Een laatste kans filo, men zal je niet straffen door te antwoorden hoor.

1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken?

2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!?[/quote]
Man,
Ik weet al niet meer wat je vragen zijn!
op deze post enkel dit: zo de gebruikte beveiliging écht voldoende was, zouden er geen overvallen zijn, zeker geen herhaalde malen bij dezelfde! (of zou de buit zo beperkt zijn dat ze daarvoor niet terugkomen):
Wie haalt het in zijn hoofd een gewapende overval te plegen voor enkele 100-en € (en wie haalt het in zijn hoofd, weerstand te bieden voor zulke bedragen?)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door je
komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken?
Waarom ?

en nogmaals: de waarde van een zaak zit niet in het cashgeld (waarvan sowieso het grootste deel op een bankrekening thuishoort, niet in de kassa, maar in het handelsfonds=reputatie+cliënteel+voorraden en in het vastliggend(moeilijk mee te roven )
Oud 22 februari 2004, 16:20   #232
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mag ik er eventjes aan herinneren dat ik het (nog steeds) heb over criminele vreemdelingen (dus niet alleen moslims). Lieden die hier al 5,10 en meer keren voor het gerecht zijn moeten komen, eventueel na een paar maand of jaar weer op straat staan om verder te doen met wat ze bezig waren (gewoon gaan werken, ook als ze werk zouden kunnen vinden, ligt beneden hun waardigheid) tot er slachtoffers vallen en/of ze weer eens opgepakt worden enz. Over hoeveel lieden zouden we het hebben ? 2.000 �* 3.000? Gooi die mensen uit onze maatschappij, of ze al zogezegd "Belg" zijn of niet: ten voordele van de andere tien miljoen Belgen en korrekte vreemdelingen die hier wonen. Voor mijn part naar de maan indien ze niet zouden weten naar welk land.
Voor de niet-criminele vreemdelingen ligt dat weer anders: wie zich niet wil of kan aanpassen in een dergelijke mate dat ze de maatschappij waar ze binnen zijn gekomen storen, die moeten dan zelf kunnen inzien dat ze het beter elders zouden gaan zoeken. De mentaliteit van sommigen van "we zijn hier, en we blijven hier, en we zullen het wel naar onze hand zetten want mettertijd zijn we toch in de meerderheid enz": die ben ik eigenlijk ook liever kwijt!
Oud 22 februari 2004, 16:23   #233
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Man,
op deze post enkel dit: zo de gebruikte beveiliging écht voldoende was, zouden er geen overvallen zijn, zeker geen herhaalde malen bij dezelfde! (of zou de buit zo beperkt zijn dat ze daarvoor niet terugkomen):
Wie haalt het in zijn hoofd een gewapende overval te plegen voor enkele 100-en € (en wie haalt het in zijn hoofd, weerstand te bieden voor zulke bedragen?)

Citaat:
Waarom ?

en nogmaals: de waarde van een zaak zit niet in het cashgeld (waarvan sowieso het grootste deel op een bankrekening thuishoort, niet in de kassa, maar in het handelsfonds=reputatie+cliënteel+voorraden en in het vastliggend(moeilijk mee te roven )[/quote]

Je weet goed genoeg dat het om deze 2 punten ging.

1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren?

2) En voor de 5 de keer antwoord je niet op deze vraag. Dus NOGMAALS.
Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!
Indien je vind dat je gelijk hebt hoef je je toch geen zorgen te maken om effe mee te werken en gewoonweg simpel te antwoorden filo.
Oud 22 februari 2004, 16:32   #234
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mag ik er eventjes aan herinneren dat ik het (nog steeds) heb over criminele vreemdelingen (dus niet alleen moslims). Lieden die hier al 5,10 en meer keren voor het gerecht zijn moeten komen, eventueel na een paar maand of jaar weer op straat staan om verder te doen met wat ze bezig waren (gewoon gaan werken, ook als ze werk zouden kunnen vinden, ligt beneden hun waardigheid) tot er slachtoffers vallen en/of ze weer eens opgepakt worden enz. Over hoeveel lieden zouden we het hebben ? 2.000 �* 3.000? Gooi die mensen uit onze maatschappij, of ze al zogezegd "Belg" zijn of niet: ten voordele van de andere tien miljoen Belgen en korrekte vreemdelingen die hier wonen. Voor mijn part naar de maan indien ze niet zouden weten naar welk land.
Jij wil dus een verschillende strafmaat toepassen voor vreemdelingen als voor autochtonen, en je wil zelfs geen rekening houden met de nationaliteit: een ex-allochtoon die de belgische nationaliteit heeft omdat hij zich in regel stelde met democratisch gestemde wetten zou je ook anders behandeld willen zien: tot in de hoeveelste generatie? de 1°?, de 2°?, de 4°?, de 8°?, de 16°?, de 32°?, de 64°?, de 128°? de 264°?, de 512°?"Vervloekt zal hij zijn tot in zijn nageslacht
Zie je zélf niet in hoe [size=6]onredelijk[/size] dat is
Eénvoudig: identieke strafmaat voor wie zich op het grondgebied bevindt, met eventueel de gebruikelijke verzachtende omstandigheden, door de rechter te beoordelen
Oud 22 februari 2004, 17:12   #235
Woutertje
Banneling

Standaard

[quote="ErTaN"]Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften."

De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde.

Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje.

Nochtans zie ik véél moslimmannen dagelijks hun driften bevredigen in de verscheidene Red Light Districten zoals de Wallen in Amsterdam of onze eigen Schipperskwartier in Antwerpen. Als u een echte goede moslim was had u pas sexuele betrekkingen na u huwelijk maar uiteraard vermoed ik dat u daarvoor er ook op losneukte met weliswaar Nederlandse vrouwen dus kom nu niet af met "zuivere islam" en "sex na het huwelijk" want je hebt je er hoogstwaarschijnlijk zelfs niets van aangetrokken..hypocriet!!!
Woutertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2004, 20:16   #236
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Man,

Citaat:
Waarom ?

en nogmaals: de waarde van een zaak zit niet in het cashgeld (waarvan sowieso het grootste deel op een bankrekening thuishoort, niet in de kassa, maar in het handelsfonds=reputatie+cliënteel+voorraden en in het vastliggend(moeilijk mee te roven )

1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren?

Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!
Indien je vind dat je gelijk hebt hoef je je toch geen zorgen te maken om effe mee te werken en gewoonweg simpel te antwoorden filo.[/quote]

Of ik nu zelfstandige ben, en overvallen wordt, en geld kwijt ben, of ik ben loontrekkende en koop bij een dergelijke zelfstandige een uurwerk dat het begeeft, twee weken na het verstrijken van de garantie, waarop die zelfstandige me niet meer wil kennen, ik ben mijn geld ook kwijt....en ik kan zelfs geen klacht indienen... of me tot de verzekering wenden. Als ik kabaal maak loop ik nog het risico dat hij me neerknalt: hij wordt toch vrijgesproken, dus vloek ik stilletjes en maak geen kabaal...
Oud 22 februari 2004, 22:04   #237
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Als de garantie naar uw mening te kort is zou het verstandig zijn de koop niet af te sluiten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2004, 22:22   #238
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Man,

Waarom ?

Indien je vind dat je gelijk hebt hoef je je toch geen zorgen te maken om effe mee te werken en gewoonweg simpel te antwoorden filo.
Of ik nu zelfstandige ben, en overvallen wordt, en geld kwijt ben, of ik ben loontrekkende en koop bij een dergelijke zelfstandige een uurwerk dat het begeeft, twee weken na het verstrijken van de garantie, waarop die zelfstandige me niet meer wil kennen, ik ben mijn geld ook kwijt....en ik kan zelfs geen klacht indienen... of me tot de verzekering wenden. Als ik kabaal maak loop ik nog het risico dat hij me neerknalt: hij wordt toch vrijgesproken, dus vloek ik stilletjes en maak geen kabaal...[/quote]

[size=6]En alsof filo nog niet genoeg rond de pot draait en niet antwoord op vragen doet hij er nog een keer bovenop!
Gewoon tegenwerken, niet te geloven![/size]

Voor de 6de keer opnieuw! Je kunt het filo ik geloof in je. Lol.

2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!

Ps: ik weet niet wat voor werk jij gedaan hebt maar indien ze jou om peren vroegen kwam jij dan ook met kokosnoten af?
Oud 22 februari 2004, 22:36   #239
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Waar is Ertan gebleven, ik mis hem.
Oud 22 februari 2004, 22:39   #240
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Of ik nu zelfstandige ben, en overvallen wordt, en geld kwijt ben, of ik ben loontrekkende en koop bij een dergelijke zelfstandige een uurwerk dat het begeeft, twee weken na het verstrijken van de garantie, waarop die zelfstandige me niet meer wil kennen, ik ben mijn geld ook kwijt....en ik kan zelfs geen klacht indienen... of me tot de verzekering wenden. Als ik kabaal maak loop ik nog het risico dat hij me neerknalt: hij wordt toch vrijgesproken, dus vloek ik stilletjes en maak geen kabaal...
[size=6]En alsof filo nog niet genoeg rond de pot draait en niet antwoord op vragen doet hij er nog een keer bovenop!
Gewoon tegenwerken, niet te geloven![/size]

Voor de 6de keer opnieuw! Je kunt het filo ik geloof in je. Lol.

2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!

Ps: ik weet niet wat voor werk jij gedaan hebt maar indien ze jou om peren vroegen kwam jij dan ook met kokosnoten af?[/quote]
Man,
Waar haal jij vandaan dat ik een verplichting tegenover jou zou hebben Je hebt antwoord gekregen, het antwoord bevalt je niet. Et alors
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be