Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2007, 10:23   #221
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Dat is dezelfde foto als de voorgaande. Niets wijst erop dat dit het WTC is. Brandweermannen zijn wel vaker aanwezig bij grote afbraakwerken van gebouwen.
Het is het WTC.
Je vindt alles over die foto (en andere) op : http://www.debunking911.com/thermite.htm
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 10:35   #222
Dycore
Banneling

Standaard

Heb je trouwens al gelet op de pilaar rechts naast de aangeduide op de foto? Die is ook doorgebroken in een rechte lijn, maar dan horizontaal. Alle pilaren zijn doorgebroken onder het neerstortende gewicht. In verschillende richtingen me dunkt. Dat daar een breuk tussenzit die in dezelfde richting loopt als degenen die bij afbraakwerken worden aangetroffen, is geen kleine kans. Als er werkelijk sprake was van kwaad opzet, dan zou er aan dergelijke foto's absoluut geen gebrek kunnen zijn. Er zou een overvloed bewijs beschikbaar moeten zijn. Wel? Waar is dat bewijs? Op alle foto's en filmbeelden maar één aanwijzing gevonden?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 10:40   #223
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is het WTC.
Je vindt alles over die foto (en andere) op : http://www.debunking911.com/thermite.htm
Ik wil niet beweren dat ik het bij het rechte eind heb. Maar ik zie weer dezelfde foto met twee brandweermannen op. Hoe bewijst dit een weergave te zijn van het WTC?
Oud 20 augustus 2007, 11:20   #224
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil niet beweren dat ik het bij het rechte eind heb. Maar ik zie weer dezelfde foto met twee brandweermannen op. Hoe bewijst dit een weergave te zijn van het WTC?
Die foto komt uit een reeks foto's over de afbraakwerken van de WTC torens.
Die site (http://hereisnewyork.org/gallery/thu...D=5&picnum=73/) is helaas niet meer toegankelijk.

Verder zijn de brandweermannen van NYFD en lijken de colommen perfect op de colommen van de wtctorens.

Hier kan je trouwens éen videootje zien van de afbraakwerken :
http://www.youtube.com/watch?v=FfgSr2eBXls

Het is bijzonder onwaarschijnlijk dat de foto dus fake zou zijn.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 12:17   #225
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Die foto komt uit een reeks foto's over de afbraakwerken van de WTC torens.
Die site (http://hereisnewyork.org/gallery/thu...D=5&picnum=73/) is helaas niet meer toegankelijk.

Verder zijn de brandweermannen van NYFD en lijken de colommen perfect op de colommen van de wtctorens.

Hier kan je trouwens éen videootje zien van de afbraakwerken :
http://www.youtube.com/watch?v=FfgSr2eBXls

Het is bijzonder onwaarschijnlijk dat de foto dus fake zou zijn.
OK

Laatst gewijzigd door Dycore : 20 augustus 2007 om 12:17.
Oud 20 augustus 2007, 12:20   #226
Dycore
Banneling

Standaard

Andere vraag: wie heeft de explosieven in het WTC tot ontploffing gebracht? Was dat een mannetje dat constant op stand-by zat tot het moment dat de vliegtuigen in het WTC zouden crashen?
Oud 20 augustus 2007, 12:33   #227
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere vraag: wie heeft de explosieven in het WTC tot ontploffing gebracht? Was dat een mannetje dat constant op stand-by zat tot het moment dat de vliegtuigen in het WTC zouden crashen?
Het zou kunnen dat dit vanuit WTC7 is gedaan, dat later op de dag ook is "ingestort" en de grootste smoking gun is voor het gebruik van explosieven. WTC7 had een vloer met eigen luchttoevoer, versterkte ruiten om orkaanwinden te weerstaan en dergelijke meer. Guilliani heeft dit laten installeren niet veel voor 9/11.
Oud 20 augustus 2007, 12:38   #228
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het zou kunnen dat dit vanuit WTC7 is gedaan, dat later op de dag ook is "ingestort" en de grootste smoking gun is voor het gebruik van explosieven. WTC7 had een vloer met eigen luchttoevoer, versterkte ruiten om orkaanwinden te weerstaan en dergelijke meer. Guilliani heeft dit laten installeren niet veel voor 9/11.
Je snapt de vraag niet. Zat er dan iemand 24/24 daarop te wachten om de ontsteking te doen?
Oud 20 augustus 2007, 12:39   #229
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je snapt de vraag niet. Zat er dan iemand 24/24 daarop te wachten om de ontsteking te doen?
Dit hoeft toch niet? Als het een inside job is zullen ze ongetwijfeld alle aspecten georganiseerd hebben, zo ook het relatieve tijdstip van impact.
Oud 20 augustus 2007, 14:31   #230
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De diagonaal doorgesneden I-beam is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, gewoon doorgesneden met een Acetyleentoorts tijdens de opruimingswerken aan de WTC-torens.
Daar zijn foto's van, film's en getuigenissen.
Dat is hier allemaal al ettelijke keren getoond en toegelicht.
Wat wil je nog meer?
Laat ze dan nogmaals zien, jouw foto's, film's en getuigenissen want blijkbaar is dit gepost wanneer ik een tijdje afwezig was op P.be.

Hoe verklaar je dat de beams op verschillende manieren worden aangepakt (cfr foto)?

Citaat:
Gun, een schande dat je ZO weinig weet over de WTC-conspiracy theorien dat je die foto nog durft gebruiken.
Shame on you.
Weet je dan écht niet wat we daar al over verteld hebben?
Of 'vergeet' je gewoon bewijsmateriaal dat niet in je selectieve wereldbeeld past?
Indien ja, dan ben jij niet de man die hier anderen moet terechtwijzen imo.
Zoals reeds gemeld, dat is mij ontgaan, mijn excuses hiervoor, maar wanneer je nogmaals jouw foto's, film's en getuigenissen post zal ik er niet meer op terug komen.

Hoe verklaar je dat de beams op verschilledne manieren worden aangepakt (cfr foto)?

Een schande zowaar beste Parcifal?
Citaat:
En ik herhaal nog eens mijn vraag Gun :
Wat is het met Zeitgeist, dat jou heeft overtuigd om de film op dergelijke wijze te promoten?
Ik beantwoord jou deze vraag vast en zeker, maar nu is het nog een beetje te vroeg daarvoor
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  termitep.jpg‎
Bekeken: 135
Grootte:  80,0 KB
ID: 24443  

Laatst gewijzigd door Gun : 20 augustus 2007 om 14:31.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 14:35   #231
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je trouwens al gelet op de pilaar rechts naast de aangeduide op de foto? Die is ook doorgebroken in een rechte lijn, maar dan horizontaal. Alle pilaren zijn doorgebroken onder het neerstortende gewicht. In verschillende richtingen me dunkt. Dat daar een breuk tussenzit die in dezelfde richting loopt als degenen die bij afbraakwerken worden aangetroffen, is geen kleine kans. Als er werkelijk sprake was van kwaad opzet, dan zou er aan dergelijke foto's absoluut geen gebrek kunnen zijn. Er zou een overvloed bewijs beschikbaar moeten zijn. Wel? Waar is dat bewijs? Op alle foto's en filmbeelden maar één aanwijzing gevonden?
Wel gek hé Dycore, de ene pillaar snijden ze diagonaal door met een katalysator, de ander recht zonder katalysator. Waarom denk jij?

Ff terug jouw post gelezen: Dus die schuin afgesneden pillaar is zowaar een breuk volgens Dycore?? Ontdekken we hier een nieuwe Einstein?
Oud 20 augustus 2007, 14:40   #232
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja waarschijnlijk wel, 7 dagen op 7, 24 op 24 zat daar iemand te wachten tot er eindelijk een vliegtuig zou invliegen in het WTC complex en hip hip hoera, het waren er onmiddellijk 2! Van geluk gesproken.

Nu moesten ze geen miljoenen dollar uitgeven om in het niet renderend kantoorgebouw de asbest-isolatie te saneren, en die verzekering tegen terreuraanslagen bleek plots ook een super idee.

Laatst gewijzigd door Gun : 20 augustus 2007 om 14:45.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 15:16   #233
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoelt u hier de explosieven die de torens zouden hebben doen instorten? Want de torens zijn niet ingestort bij de impact van de vliegtuigen...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 15:26   #234
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit hoeft toch niet? Als het een inside job is zullen ze ongetwijfeld alle aspecten georganiseerd hebben, zo ook het relatieve tijdstip van impact.
Laat me niet lachen
Oud 20 augustus 2007, 15:28   #235
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Wel gek hé Dycore, de ene pillaar snijden ze diagonaal door met een katalysator, de ander recht zonder katalysator. Waarom denk jij?

Ff terug jouw post gelezen: Dus die schuin afgesneden pillaar is zowaar een breuk volgens Dycore?? Ontdekken we hier een nieuwe Einstein?
Waarom zou het geen breuk zijn? Een breuk is meestal schuin.
Oud 20 augustus 2007, 15:29   #236
Dycore
Banneling

Standaard

Nog een vraag? Waarom hebben ze WTC 7 neergehaald? Wat is de impact daarvan? Ze moesten toch weten dat daar moeilijk een vliegtuig kon invliegen?
Oud 20 augustus 2007, 16:04   #237
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat me niet lachen
Dit meen jij?
Oud 20 augustus 2007, 16:07   #238
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer die schuin afgesneden pillaar een breuk is dan ben ik Napoleon.
Oud 20 augustus 2007, 16:19   #239
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Laat me niet lachen
Jij denkt dus dat ze explosieven zouden planten in de torens om dan af te wachten tot terroristen er in vliegen?

En wij mogen U niet laten lachen?

Citaat:
Staal dat breekt? Zonder te vervormen? Straf, maar soit we hebben al vuurballen die kelders doen ontploffen, 220 verdiepingen toren die zomaar verdwijnen en 4 vliegtuigen die 2 uur lang zonder problemen van hun koers kunnen afwijken in het zogenaamd best beveiligde luchtruim van de wereld. Een mirakel meer of minder maakt niet uit zolang je je visie maar niet hoeft aan te passen hé?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:25   #240
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Wanneer die schuin afgesneden pillaar een breuk is dan ben ik Napoleon.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Jij denkt dus dat ze explosieven zouden planten in de torens om dan af te wachten tot terroristen er in vliegen?

En wij mogen U niet laten lachen?

Staal dat breekt? Zonder te vervormen? Straf, maar soit we hebben al vuurballen die kelders doen ontploffen, 220 verdiepingen toren die zomaar verdwijnen en 4 vliegtuigen die 2 uur lang zonder problemen van hun koers kunnen afwijken in het zogenaamd best beveiligde luchtruim van de wereld. Een mirakel meer of minder maakt niet uit zolang je je visie maar niet hoeft aan te passen hé?

Ik vrees dat ik de moderatie moet vragen om mijn nick te veranderen, Napoleon it will be!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be