Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2007, 19:34   #221
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bijter Bekijk bericht
Ook opgemerkt. Maar daar volgt niet automatisch uit dat het fake is. 't Zou wel het apathische van de jongens kunnen verklaren.....'t Zou natuurlijk ook kunnen dat de filmer zelf even moest wegkijken....

Peis ook Fake, Bij het eerste lijk was er maar weinig bloed op de grond te zien toen ze zijn hoof op het lichaam plaatste en lichaam zelf zag er gezwollen uit zoals een oplaasbare pop met kleren aan.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 19:45   #222
Graaf van Vlaanderen
Partijlid

Graaf van Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Peis ook Fake, Bij het eerste lijk was er maar weinig bloed op de grond te zien toen ze zijn hoof op het lichaam plaatste en lichaam zelf zag er gezwollen uit zoals een oplaasbare pop met kleren aan.
de expert
Oud 18 augustus 2007, 19:54   #223
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ja, we kennen ze die gematigde moslims die massaal dergelijke gruwelen afkeuren.
Dagelijks houden ze massabetogingen in Europa om deze barbaarsheden gepleegd in naam van hun gematigde koran (die tevens als handleiding gebruikt wordt door hun extremistische broeders) af te wijzen.
Die gaan afkomen naar de SIOE-betoging van 11-09 hé.
Echt.
Die gaan daar echt samen betogen met Wilders, die de Koran gelijkstelt aan Merin Kampf. Echt een tof iemand voor moslim om daarmee samen te betogen.
En met Filip Dewinter uiteraard, die stelt dat iedereen met een hoofddoek automatisch een terugkeercontract tekent. De doorsnee moslima zal zich hierdoor zeker op haar gemak voelen, als ze hoofdoekgewijs FDW ziet opdoemen.
Komt Filip Deman naar de betoging? Hopelijk wel. Dat zal dé publiekstrekker bij uitstek zijn, hij die beweert dat een moslim onmogelijk een democraat kan zijn.
Uiteraard moet het voor de doorsnee moslim ook een geruststellende gedachte zijn dat On line er zal zijn. Kan hij onmiddellijk door de alwetende On line laten uitmaken -once and for all- of hij een goede moslim is. Als ze On line niet treffen dan zal smiley wel even de oordeelkudige van dienst zijn. Echt uitnodigend om te horen dat je onmogelijk een goede mens en een goede moslim tegelijkertijd kan zijn. Dat zet echt aan om mee op te stappen op 11-09.

Nog iemand die zo uitnodigend is: Collargo. Die systematische het woord islam laat volgen met het predikaat fascisme.
etc etc, ik zou hier het quasi volledige Politics-bestiarium kunnen opnoemen, maar mijn punt is duidelijk.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 19:57   #224
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Vraagje: toen al die Westerlingen in Irak onthoofd werden, smeerde de pers heel hun biografie met naam en toenaam uit. Wanneer wordt de identiteit van deze slachtoffers bekend? En waarom komt dit niet in het nieuws?
om sympathie met die Westerse slachtoffers op te brengen, de dutskes als echt grote slachtoffers te presenteren. De twee mannen hier krijgen nauwelijks meer aandacht dan een gekeeld schaap.
Oud 18 augustus 2007, 19:59   #225
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
om sympathie met die Westerse slachtoffers op te brengen, de dutskes als echt grote slachtoffers te presenteren. De twee mannen hier krijgen nauwelijks meer aandacht dan een gekeeld schaap.
Het is nochtans eergisteren in het nieuws geweest. Ze hebben zelfs een deel van dat filmpje laten zien. Die neonazis in Rusland komen trouwens geregeld in het nieuws. Het zou mij verwonderen indien dit niet het geval was.

Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 20:00.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 20:00   #226
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
Waar maak je je dan druk over?
Laat ze dan maar slechte moslims zijn in uw ogen.
Oud 18 augustus 2007, 20:03   #227
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Waar maak je je dan druk over?
Laat ze dan maar slechte moslims zijn in uw ogen.
Hoezo waar maak je je dan druk om ????????????????????????? Er zijn veel goede moslims en de slechte moslims gaan ze niet tegenhouden, net zomin als de politiek correcten die elke kritiek verstommen en zelfs een betoging tegen deze gang van zaken verbieden uit schrik dat de goede moslims naar het voorbeeld van hun misdadiger van een profeet terreur gaan zaaien en zoals in Parijs auto's in de fik gaan steken. Zij bepalen nu reeds wat mag en niet mag in onze steden. Er is volgens de pocos natuurlijk niks aan de hand.

Bukhari:V4B52N220 "Allah's Apostle said, ‘I have been made victorious with terror cast in the hearts of the enemy

"De islam is een geloof en een wetgeving, zowel de godsdienst als de staat."

Hieronder een voorbeeldje van een goede moslim.

Ali E.
Merksem
@Mohamed Al Khitabi: ik heb nooit een grotere hypocriet als jij bezig gezien, tenzij je natuurlijk onwetend bent over je (mag ik dat zeggen) eigen religie. je roept tegelijk dat de islam de tand des tijds zal doorstaan en blabla, nadien zeg je dat de (mensgemaakte, democratische) wet hoger staat dan die van Allah. die uitspraak kan je buiten de islaam zetten. ben jij zelf wel moslim en ken jij je geloof of probeer je alleen in de gunst te komen van de democraten (veelgodenaanbidders)?

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...=1&p_page_nr=2

Brussels demonstration Sept. 11 2007

Onderteken de petitie
http://www.petitiononline.com/ulfkotte/petition.html

Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 20:18.
Oud 18 augustus 2007, 20:25   #228
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hoezo waar maak je je dan druk om ????????????????????????? Er zijn veel goede moslims en de slechte moslims gaan ze niet tegenhouden, net zomin als de politiek correcten die elke kritiek verstommen en zelfs een betoging tegen deze gang van zaken verbieden uit schrik dat de goede moslims naar het voorbeeld van hun misdadiger van een profeet terreur gaan zaaien en zoals in Parijs auto's in de fik gaan steken. Zij bepalen nu reeds wat mag en niet mag in onze steden. Er is volgens de pocos natuurlijk niks aan de hand.

Bukhari:V4B52N220 "Allah's Apostle said, ‘I have been made victorious with terror cast in the hearts of the enemy

Hieronder een voorbeeldje van een goede moslim.

Ali E.
Merksem
@Mohamed Al Khitabi: ik heb nooit een grotere hypocriet als jij bezig gezien, tenzij je natuurlijk onwetend bent over je (mag ik dat zeggen) eigen religie. je roept tegelijk dat de islam de tand des tijds zal doorstaan en blabla, nadien zeg je dat de (mensgemaakte, democratische) wet hoger staat dan die van Allah. die uitspraak kan je buiten de islaam zetten. ben jij zelf wel moslim en ken jij je geloof of probeer je alleen in de gunst te komen van de democraten (veelgodenaanbidders)?

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...=1&p_page_nr=2

Brussels demonstration Sept. 11 2007

Onderteken de petitie
http://www.petitiononline.com/ulfkotte/petition.html

Bewijs wat je zegt en het is goed.
Verder ga ik deze discussie hier niet meer aan ik zie het nut niet om het over moslims te hebben in een topic die gaat over neo-nazis die iemands hoofd afsnijden.
Oud 18 augustus 2007, 20:25   #229
driewerf

Standaard

Echt.
Die gaan daar echt samen betogen met Wilders, die de Koran gelijkstelt aan Merin Kampf. Echt een tof iemand voor moslim om daarmee samen te betogen.
En met Filip Dewinter uiteraard, die stelt dat iedereen met een hoofddoek automatisch een terugkeercontract tekent. De doorsnee moslima zal zich hierdoor zeker op haar gemak voelen, als ze hoofdoekgewijs FDW ziet opdoemen.
Komt Filip Deman naar de betoging? Hopelijk wel. Dat zal dé publiekstrekker bij uitstek zijn, hij die beweert dat een moslim onmogelijk een democraat kan zijn.
Uiteraard moet het voor de doorsnee moslim ook een geruststellende gedachte zijn dat On line er zal zijn. Kan hij onmiddellijk door de alwetende On line laten uitmaken -once and for all- of hij een goede moslim is. Als ze On line niet treffen dan zal smiley wel even de oordeelkudige van dienst zijn. Echt uitnodigend om te horen dat je onmogelijk een goede mens en een goede moslim tegelijkertijd kan zijn. Dat zet echt aan om mee op te stappen op 11-09.

Nog iemand die zo uitnodigend is: Collargo. Die systematische het woord islam laat volgen met het predikaat fascisme.

En wil iemand als eddy B wel dat de gematigde moslim mee komt betogen, moslim die door eddy B reeds als bezettings macht, groter dan de Duiste bezetter tijdens WO II wordt genoemd?

etc etc, ik zou hier het quasi volledige Politics-bestiarium kunnen opnoemen, maar mijn punt is duidelijk.
Oud 18 augustus 2007, 20:31   #230
smiley

Standaard

Citaat:
Bewijs wat je zegt en het is goed.
Verder ga ik deze discussie hier niet meer aan ik zie het nut niet om het over moslims te hebben in een topic die gaat over neo-nazis die iemands hoofd afsnijden.
Nogmaals het heeft er juist alles mee te maken. Je hebt blijkbaar niet graag dat men het over goede moslims heeft.
Oud 18 augustus 2007, 20:36   #231
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nogmaals het heeft er juist alles mee te maken.
Voor mij niet, jouw uitleg is zever in mijn ogen en ik heb het recht om dat te vinden.

Citaat:
Je hebt blijkbaar niet graag dat men het over goede moslims heeft.
Ik weet hoe mijn moslimvrienden erover denken en ben blij dat ze een andere mening toegedaan zijn over wat een goede moslim is.
Oud 18 augustus 2007, 20:37   #232
smiley

Standaard

Citaat:
Echt.

En wil iemand als eddy B wel dat de gematigde moslim mee komt betogen, moslim die door eddy B reeds als bezettings macht, groter dan de Duiste bezetter tijdens WO II wordt genoemd?

De organisatoren hebben uitdrukkelijk gezegd niks met politiek te maken te hebben of te willen hebben omdat zij goed weten dat zij direct door de pocos als racisten en fascos zullen worden afgeschilderd. Kritiek op de islam of de islamisering is volgens de pocos immers not done. Iedereen die onze vrije seculiere democratische samenleving genegen is zou in deze betoging moeten meestappen. Net zoals de Turken begin dit jaar op straat kwamen uit vrees voor de verdere islamisering (politieke machtsgreep van de islam) te protesteren.

"De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert"

Koenraad Elst

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Nog een voorbeeld van een goede (echte) moslim

jan met de pet jan
mechelen
Diegenen die gewelddadig tegen cartoons betogen en rondlopen met borden in de hand waarop o.a. geschreven staat 'kill those who slender islam' en 'annihilate those who slender islam' dat zijn geen gematigede moslims maar echte moslims met een religie moet je niet spotten en elke gelovige zou zo reageren

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...on=dossierArt7

Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 21:05.
Oud 18 augustus 2007, 20:46   #233
smiley

Standaard

Citaat:
Voor mij niet, jouw uitleg is zever in mijn ogen en ik heb het recht om dat te vinden.
U mag dat natuurlijk vinden ook al hebt u ongelijk.

Citaat:
Ik weet hoe mijn moslimvrienden erover denken en ben blij dat ze een andere mening toegedaan zijn over wat een goede moslim is.
Misdadiger en slecht mens 'Profeet' Mohammed was een zeer goede moslim. Zelfs uw vrienden die een geidealiseerd beeld van 'profeet' mohammed ophangen zullen dit beamen. Zij weten immers niet beter.

Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 20:50.
Oud 18 augustus 2007, 20:54   #234
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Doe eens een 'klapke' met de mensen.
Jij hebt er geen idee van (èn zou mij niet geloven) met hoeveel mensen ik spreek en hoe ik weet te luisteren.

Er is in "die kringen" overwegend BEGRIP voor rituele misdaden op koranieke basis, de enige "afkeuring" ligt gewoonlijk daarin dat men vindt dat de daders zich moeten intomen zolang hier nog de islam niet de overhand heeft, want het is onbeleefd om je gastheer aan te vallen en het kan bovendien de werkers hier schaden in hun kansen op de arbeidsmarkt.

In Nederland dansten in bepaalde wijken grote groepen op straat toen het 9/11-nieuws op TV vernomen was en echt niet alleen kinderen (erg genoeg trouwens, dat kinderen al zo geïndoctrineerd zijn).
Oud 18 augustus 2007, 21:13   #235
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
...........

Ik denk dat jij dat helemaal niet weet want alleen al deze opmerking toont aan dat ze je niet echt hun gedachten vertellen, cq het gesprek verloopt technisch afhoudend-beleefd.

Vriendschap met andersdenkenden is sowieso tegen de koran (makkelijke vindplaats: 5:51 maar het wordt op veel plaatsen herhaald). De techniek die jij ondergaat heet "taq�*ya", te bedrijven in een niet-moslim omgeving cq bij onvoldoende overmacht, met het doel de ongelovigen zand in de ogen te strooien teneinde de sfeer rustig te houden, zoals in summiere regels geadviseerd in het hoofdstukje 109: ZEG tegen de ongelovigen ...; wat (bij voldoende macht) te DOEN is met de ongelovigen staat in véél meer regels en woorden beschreven in het langere hoofdstuk No. 9.

Maar de wereld en vooral de reeds door moslims geoccupeerde delen daarvan alsmede die in staat van "overgang", is/zijn iets groter dan onze (nog) redelijk gezellige landjes; blijf vooral de andere kant uitkijken, dat deed ook heel Europa tot op de laatste dag voor WO2.
Oud 18 augustus 2007, 21:16   #236
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik denk dat jij dat helemaal niet weet want alleen al deze opmerking toont aan dat ze je niet echt hun gedachten vertellen, cq het gesprek verloopt technisch afhoudend-beleefd.

Vriendschap met andersdenkenden is sowieso tegen de koran (makkelijke vindplaats: 5:51 maar het wordt op veel plaatsen herhaald). De techniek die jij ondergaat heet "taq�*ya", te bedrijven in een niet-moslim omgeving cq bij onvoldoende overmacht, met het doel de ongelovigen zand in de ogen te strooien teneinde de sfeer rustig te houden, zoals in summiere regels geadviseerd in het hoofdstukje 109: ZEG tegen de ongelovigen ...; wat (bij voldoende macht) te DOEN is met de ongelovigen staat in véél meer regels en woorden beschreven in het langere hoofdstuk No. 9.

Maar de wereld en vooral de reeds door moslims geoccupeerde delen daarvan alsmede die in staat van "overgang", is/zijn iets groter dan onze (nog) redelijk gezellige landjes; blijf vooral de andere kant uitkijken, dat deed ook heel Europa tot op de laatste dag voor WO2.
Niet iedere moslim denkt zoals jij denkt dat hij zou moeten denken.

Maar zoals ik al zei ga ik het niet langer hebben over wat moslims 'verkeerd' doen over een topic over extreem rechtsen die mensen de keel oversnijden.
Oud 18 augustus 2007, 21:17   #237
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Echt.

Verscheidene VOORAANSTAANDE moslims spreken herhaaldelijk uit dat democratie en islam NIET samengaan en o.a dat democratie een uiterst verderfelijk Westers bedenksel is.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 augustus 2007 om 21:17.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 21:23   #238
smiley

Standaard

Citaat:
Niet iedere moslim denkt zoals jij denkt dat hij zou moeten denken.

Maar zoals ik al zei ga ik het niet langer hebben over wat moslims 'verkeerd' doen over een topic over extreem rechtsen die mensen de keel oversnijden.
Als de goede moslims het hen niet reeds meerdere malen hadden voorgedaan dan hadden deze neonazis die man niet het hoofd afgesneden. Het ene is het gevolg van het andere. Je kan het ene niet los zien van het andere.
Oud 18 augustus 2007, 21:34   #239
willem1940NLD

Standaard

Theo van Gogh kan helaas geen commentaar meer leveren.
Oud 18 augustus 2007, 21:46   #240
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Met de niet onbelangrijke nuance dat de niet-mohammedaanse wereld dergelijke en andere wandaden afkeuren, terwijl in de mohammedaanse wereld ze als heldendaden worden gezien.

Ook in het Rusland van vandaag worden de daders opgespoord en vervolgd. In de mohammedaanse wereld worden dergelijke helden in bescherming genomen.
In Rusland worden misdaden inderdaad veroordeeld, maar zwaar worden neonazis toch nooit gepakt. (zie: veroordeeld voor hooliganisme voor de moord op een 6-jarig meisje)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be