![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een zeer effectief en haalbaar plan. Zoals je ziet op de foto wordt Vlaanderen er ook bij betrokken. Zo blijft het uitzicht behouden, en is onze kust toch uitstekend beschermd. Laatst gewijzigd door Spinoza : 22 augustus 2007 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Staatssecretaris
|
![]() kan je een link geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Awel ja, krak dezelfde quatch. Hier moet je nog wel zo een lettercode bij ingeven. Gaat iets minder snel dan bij HLN, maar evenzeer 100% onbetrouwbaar. Ik vrees dat de Grootnederlandse waanzinsgedachte slechts zal kunnen gevoed worden door dit soort onbetrouwbare polls. Nogmaals. Als een telefonische pijling al niet als betrouwbaar wordt bevonden, wat moet men dan denken van een pijling die 0% betrouwbaar is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Staatssecretaris
|
![]() Merci voor de link trouwens
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kijk vooral uit naar de dag dat die nieuwssites eens alle ip's van de poll'kiezers naasteen leggen. De dag dat dat gebeurt denk ik dat er zo geen polls meer gaan bestaan (bij nieuwssites). Eigenlijk is het onverantwoord dat een zichzelf respecterende nieuwssite zich met zo'n zaken bezig houdt. Maar ja dat kan je natuurlijk wel van meer zeggen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hangt er vanaf welke groep die geneigd zal zijn om zich daarmee bezig te houden. Al zijn het de 2 kanten, neemt dat niet weg dat de de poll niet betrouwbaar is, en dan bedoel ik in de zin van totaal niet. Dus, theoretisch gezien, zou je kunnen zeggen dat in het echt, mogelijk 95% voor toetreding bij Nederland is... Voor de pessimisten ![]() Laatst gewijzigd door Starkan : 22 augustus 2007 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Naar mijnoordeel is die peiling (indien juist) zeer gunstig voor samenwerking Vl + Nl Meestal zijn mensen tegen elke verandering. Dus zou men een overweldigende meerderheid hebben tegen fusie met Nl. Ik ben verbaasd te zien dat een vrij hoog % toch voor onmiddellijke fusie kiest. We moeten eerst Vl onafhankelijk maken, en daarna samenwerken met Nl voor gemeenschappelijke belangen. En verder zien we wel. En ook samenwerking met Wallonië uiteraard. Als gelijken Laatst gewijzigd door luc broes : 22 augustus 2007 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kom jij naar de Groot-Belgische denktank trouwens, volgende week? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn dat eeuwig getouwtrek beu. Wij zij het beu steeds door onze eigen staat tegengewerkt te worden voor onze normale ontplooing en onze elemantaire rechten. Wij zijn de miskenning van onze taal en ons grondgebied beu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
|
![]() Citaat:
Komaan dudes, wij hebben toch gewoon niks met Nederland? Ik geloof niet in artificiële natiestaten. Dat leidt altijd tot genocide. En ik wil mij niet verantwoordelijk voelen voor het massaal afslachten van die brave humorloze Hollanders. Ik ben namelijk een pacifist.
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar dan vind ik het wel hypocriet om de kaart van de Nederlanders te trekken, want het cultureel sociaal-econimisch verschil ligt nog veel verder van hen verwijderd dan onder Vlamingen en Walen. Btw, cultuur is meer dan taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Akkoord, samenwerken wel hé, zoals wij met alle buurlanden samenwerken. Maar fuseren in één staat zou absurd zijn.
Anderzijds, België heeft wel een grote absurdistische traditie hé - panamarenko enzo, we hebben ze hier al vernoemd. Misschien als artistiek experiment en voor de lol kunnen we dat dus wel eens doen. Maar dan alleen als Eddy Wally president voor het leven mag worden. En zoals u weet: Eddy lives forever. ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 22 augustus 2007 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Kijk, zo boertig zouden wij nooit uit de hoek komen. Ge geeft uzelf hier zo verloren, man. Jammer voor u.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is een van de rijkste gewesten van Europa met het beste onderwijs met meertalige bevolking. Wallonië is een van de armste, met slecht onderwijs en meestal ééntalig; en Charleroi is europees kampioen van de corruptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft hier meer banwaarschuwingen gehad, u of ik? U laat geen moment in uw betoog merken dat u ook maar over enige intellectuele capaciteiten beschikt. Of dat nou is als u alle Nederlanders over een kant scheert, als dat nou is als u Stalin weer eens vereert en diens oorlogsmisdaden ontkent zoals een kind ontkent een ijsje gestolen te hebben, terwijl de kringen nog op diens gezicht staan, of als u zegt dat Polen maar niet moet bestaan.
|
![]() |
![]() |