Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2007, 16:06   #221
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Maakt dat iets uit waarvoor het gedaan wordt?

'k vind het even barbaars als iemand geslagen wordt omdat hij een hand vast houdt of als hij een diefstal pleegt.

Islam in aktie. Het afhakken van handen en voeten.

Niet voor gevoelige zielen.

Islam in action:
Video of Cutting of Hands and Feet

Warning! This is a sick and disgusting punishment, and thus watching this video can make you weak or possibly give you nausea and shock for several days. Please do not watch if you are weak-hearted.

http://www.apostatesofislam.com/media/video/handcutting_video_islam_200kbps.wmv

Bron: http://apostatesofislam.com/media/handcutting.htm#video

Introduction
Cutting of Hands and Feet is a cruel insane Islamic punishment given to people who steal. This punishment was ordered by the "merciful" Allah and practiced by the "Holy" Prophet.

Besides Quran 5:33 and 5:38, many hadiths including Sahih Bukhari and Sahih Muslim give proof that cutting of hands was ordered by Mohammed, for example:

Book 38, Number 4396:
Narrated Jabir ibn Abdullah:

A thief was brought to the Prophet (peace_be_upon_him). He said: Kill him. The people said: He has committed theft, Apostle of Allah! Then he said: Cut off his hand. So his (right) hand was cut off.

More historical references exist in Bukhari Volume 8, Book 81: Number 774, 779, 780, 791 and Sunan Abu-Dawud, Book 38, Number 4356, 4357, 4367 etc.
Oud 6 september 2007, 16:08   #222
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Snooty Bekijk bericht
Een poster (niet ik) afblaffen omdat hij zich enrom stoorde aan een vrouw die in volle burka-uitrusting Walibi bezocht IS VOOR MIJ STAVING GENOEG OK ! *knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.
Weer insinuaties die op NIETS gestaafd zijn. Je maakt jezelf ongeloofwaardig en belachelijk

Laatst gewijzigd door Akira : 6 september 2007 om 23:12.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 16:09   #223
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
U mean "fear" ? "irhaab" kan niet letterlijk geinterpreteerd worden tot "terror" aangezien het woord meer dimensies heeft, "illa llahi raahiboun" terug naar allah terug keren, zou dan terugkeren de betekenis van de hier door u vermelde woordje "terror" betekenen, het antwoord is; nullus nihilus...

Bukhari 4:52:220 Allah's Apostle said "I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy)".

Nu mag jij er angst van maken. Is nl. hetzelfde. Het is door terreur/angst te zaaien in de harten van de nog te onderwerpen tegenstanders dat hij overwon. En zijn kritikasters (theo van gogh) eigenhandig de keel over te snijden zodra hij sterk genoeg geworden was (zijn aanhangers voldoende groot in aantal waren geworden). Ook vandaag zien wij niks anders gebeuren. En dit kan men zien van Thailand, Somalie tot in de straten van Europa.

Glenn Beck: Muslim Violence Destroys France and England
http://www.youtube.com/watch?v=EEeRY_07EzY&mode=related&search=

Laatst gewijzigd door smiley : 6 september 2007 om 16:15.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 16:15   #224
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Snooty Bekijk bericht
Want een opluchting dat er toch nog mensen hier aanwezig zijn met een greintje verstand. Je moet de thread : "Bent U die multiculturele maatschappij ook BEU ?" eens bekijken. Een zeker Laya bepleit daar het vrij dragen van een burka !! Eerst is ze 100% Vlaming en Christelijk en als je haar dan uit haar schulp lokt is ze gehuwd met een moslim (die haar wel vraagt op het VB te stemmen....).
Dit postte ik in de andere draad:
Een burka is maar een kledingstuk, we weten niets van de achtergrond van die vrouw dus waarom oordelen? Ze komt naar Walibi, dat is voor mij een klein stukje 'meedraaien in onze maatschappij'. Of iemand wenst halfnaakt of helemaal bedekt rond te lopen, who cares?? Zolang ze ons maar geen beperkingen/regels opleggen of 'tegen de schenen schoppen' doen ze toch wat ze willen? Ik zie helemaal geen reden om op die vrouw haar kap te gaan zitten.
Of liep ze daar met een bordje 'dit is hoe het moet en jullie zijn hoeren'? Daar heb ik dan blijkbaar overgelezen.

Ik vind het larie om gehoofddoekt rond te lopen, laat staan in een boerka, maar wie ben ik (of zijn wij) om neer te kijken op iemand die dat wel doet?

Is dit wat jij het bepleiten van het dragen van een burka noemt? En mijn afsluiter dan? Zoals ik al zei, je hebt moeite met begrijpend lezen, je maant de mede-forummers aan om die draad te gaan bekijken, wel, ik doe dat ook, dan zien ze met welke nonsens je steeds reageerde, totaal naast de kwestie en voortdurend berust op dingen die ik niet heb gezegd!
Oud 6 september 2007, 16:16   #225
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Fuck yeah.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 16:23   #226
Lord Snooty
Burger

Lord Snooty's schermafbeelding

Standaard

Moslims en hun vrouwen... de beste toneelspelers ter wereld ! Toch ook wel een beetje gefrustreerd hé ? Snap ik wel hoor als je altijd 3 stappen achter je ventje moet lopen. Doei !
Oud 6 september 2007, 16:24   #227
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Maakt dat iets uit waarvoor het gedaan wordt?

'k vind het even barbaars als iemand geslagen wordt omdat hij een hand vast houdt of als hij een diefstal pleegt.
Oke.

Maar toch ging u tegen mij in toen ik de Sharia barbaars vond.

Lijfstraffen is een heel andere debat. Maar zulke straffen (en meer!) voor niet-misdaden vind ik fout.

Niemand zal gestenigd moeten worden voor overspel.

Of wel?
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 16:25   #228
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Dit postte ik in de andere draad:
Een burka is maar een kledingstuk, we weten niets van de achtergrond van die vrouw dus waarom oordelen? Ze komt naar Walibi, dat is voor mij een klein stukje 'meedraaien in onze maatschappij'. Of iemand wenst halfnaakt of helemaal bedekt rond te lopen, who cares?? Zolang ze ons maar geen beperkingen/regels opleggen of 'tegen de schenen schoppen' doen ze toch wat ze willen? Ik zie helemaal geen reden om op die vrouw haar kap te gaan zitten.
Of liep ze daar met een bordje 'dit is hoe het moet en jullie zijn hoeren'? Daar heb ik dan blijkbaar overgelezen.

Ik vind het larie om gehoofddoekt rond te lopen, laat staan in een boerka, maar wie ben ik (of zijn wij) om neer te kijken op iemand die dat wel doet?
Is dit wat jij het bepleiten van het dragen van een burka noemt? En mijn afsluiter dan? Zoals ik al zei, je hebt moeite met begrijpend lezen, je maant de mede-forummers aan om die draad te gaan bekijken, wel, ik doe dat ook, dan zien ze met welke nonsens je steeds reageerde, totaal naast de kwestie en voortdurend berust op dingen die ik niet heb gezegd!
Ik kijk niet neer op de drager, wel op de mensen die de drager een burka dwingen te dragen.
Oud 6 september 2007, 16:36   #229
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Bukhari 4:52:220 Allah's Apostle said "I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy)".

Nu mag jij er angst van maken. Is nl. hetzelfde. Het is door terreur/angst te zaaien in de harten van de nog te onderwerpen tegenstanders dat hij overwon. En zijn kritikasters (theo van gogh) eigenhandig de keel over te snijden zodra hij sterk genoeg geworden was (zijn aanhangers voldoende groot in aantal waren geworden). Ook vandaag zien wij niks anders gebeuren. En dit kan men zien van Thailand, Somalie tot in de straten van Europa.

Glenn Beck: Muslim Violence Destroys France and England
http://www.youtube.com/watch?v=EEeRY...elated&search=
Ah, ik zie dat je van mening veranderd hebt !

Ps: angstig, zoals je dat ook nu bent, sommigen krijgen angst in het minste als ze de naam horen van allah of mo7ammed zoals dat nu ook het geval is met u, en dat is wat er mee bedoeld wordt in de hadith.

zoals ook in de koran staat; surat 39 vers 45;

45. En wanneer enkel Allah wordt genoemd , dan krimpt het hart dergenen die in het Hiernamaals niet geloven samen, maar wanneer er iets anders genoemd wordt dan hem (allah), dan verheugen zij zich.

Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 september 2007 om 16:38.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 16:38   #230
smiley

Standaard

Citaat:
Ah, ik zie dat je van mening veranderd hebt !
Helemaal niet. Mohammed was een terrorist. Mensen krijgen angst van terroristen die een hele stam uitmoorden. Die wreedheden tegen volkeren plegen. Die kritikasters eigenhandig de keel of buik opensnijden of laten vermoorden (assasins). Raids uitvoeren. Steden belegeren. Die roven en plunderen (oorlogsbuit) Vrouwen laat verkrachten en vrouwen en kinderen als slaven laat afvoeren en iedereen die zich niet vrijwillig tot 3de rangsburger in eigen land wil laten maken (dhimmi) en zich daartegen durft te verdedigen afmaakt. Net zoals men destijds ook angst had van de hunnen.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 september 2007 om 16:49.
Oud 6 september 2007, 16:49   #231
Lincoln

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Mohammed was een terrorist. Mensen krijgen angst van terroristen die een hele stam uitmoorden. Die wreedheden tegen volkeren plegen. Die kritikasters eigenhandig de keel of buik opensnijden of laten vermoorden (assasins).
Jij bent nog niet eens in de buurt van mo7amed sas laat staan te komen weten dat hij "stammen uitmoorde", indien dat waar zou zijn waarom hebben er joden in de tijd van mo7amed himself zich bekeerd tot de islaam, je zult weer zeggen dat zij bang waren, dan zeg ik u waarom dan de anderen niet, dus je hele verhaal lijn klopt van geen enkele kanten !

En nog, als je in de kern boodschap kijkt met wat redelijkheid zonder dat uw trauma daarin en rol speelt dan zul je merken dat er geen enkel verschil bestaat in zowel de kern boodschap die Abraham, mozes, jezus ,david en alle profeten hebben verspreid !

En daarvoor heb je angst, angst om te bekennen, angst om je geneugten op te offeren, angst om de realiteit van het leven en dood onder de ogen te zien,. Waarom denk je dat een kind huilt wanneer het voor de eerste keer zich geconfronteerd wordt met het "school gaan", ooit bij stil gestaan ???

Denk es goed na, beste smiley !
Oud 6 september 2007, 16:52   #232
Baghtru
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Ja, maar niet voor het drinken van alcohol of handjes houden in het openbaar.

Singaporiaanse caning vind ik een prima idee. Barbaarse Sharia-zweepslagen niet.

Dit ontgaat me nu eens volledig. Wat is er minder barbaars aan de stokslagen zoals die als straf gebruikt worden in Zuid-Oost Azië, dan aan de zweepslagen zoals die o.a. in Iran in voege zijn? Hoe kun je caning een prima idee vinden en zweepslagen het tegendeel?
Baghtru is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 16:52   #233
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Ik kijk niet neer op de drager, wel op de mensen die de drager een burka dwingen te dragen.
Helemaal mee eens.
Vind het wel jammer dat moslima's geloven dat het Gods wil is dat ze zich moeten bedekken.
Oud 6 september 2007, 16:57   #234
smiley

Standaard

Citaat:
Jij bent nog niet eens in de buurt van mo7amed sas laat staan te komen weten dat hij "stammen uitmoorde", indien dat waar zou zijn waarom hebben er joden in de tijd van mo7amed himself zich bekeerd tot de islaam, je zult weer zeggen dat zij bang waren, dan zeg ik u waarom dan de anderen niet, dus je hele verhaal lijn klopt van geen enkele kanten !

En nog, als je in de kern boodschap kijkt met wat redelijkheid zonder dat uw trauma daarin en rol speelt dan zul je merken dat er geen enkel verschil bestaat in zowel de kern boodschap die Abraham, mozes, jezus ,david en alle profeten hebben verspreid !

En daarvoor heb je angst, angst om te bekennen, angst om je geneugten op te offeren, angst om de realiteit van het leven en dood onder de ogen te zien,. Waarom denk je dat een kind huilt wanneer het voor de eerste keer zich geconfronteerd wordt met het "school gaan", ooit bij stil gestaan ???

Denk es goed na, beste smiley !
Flauwe islamkul lincoln. Mensen zijn bang van molotovcocktails gooiende en autos in brand stekende allahu akbar roepende 'jongeren'. Mensen zijn bang wanneer zij merken dat mensen om hun mening worden vermoord of moeten onderduiken (theo van gogh eshan jami enz.). Ook daarom mag die betoging tegen de verdere islamisering van Europa niet door gaan. Uit angst voor de reactie van terreurzaaiende allahu akbar roepende 'jongeren' in de straten. Mensen zijn bang voor de overal (wereldwijd) plaatsgrijpende bomaanslagen op marktplaatsen, treinstations. De willekeurige onthoofdingen van boedhisten in Thailand of christenen in Indonesie. Van de kruisigingen van christenen In irak. Van het gijzelen door allahu akbar roepende met bomgordels omgorde 'gelovigen' van theaterbezoekers in Moskou enz. enz.

Sweden - Islam's victory in Europe
http://www.youtube.com/watch?v=byQD8VPhvdM&mode=related&search=

Political correctness is killing us
http://www.youtube.com/watch?v=EEeRY...related&search=

Ayaan Hirsi Ali & Islamophobia
http://www.youtube.com/watch?v=08EYqwyns-k

Hier een filmpje van een 'vreedzame' betoging van allah u akbar roepende en karatestampen uitdelende 'jongeren' in Antwerpen.
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

NOSjounaal - sterke radicalisering van islamitische jongeren
http://www.youtube.com/watch?v=vSxVKJR-Rzw&mode=related&search=

Gouden Kooi: "vredelievende" moslims bedreigen Nadia... (dit meisje moest onder bedreiging tijdens de uitzending opstappen)
http://www.youtube.com/watch?v=SxCkoS8T-pA&mode=related&search=

NOS journaal - Homo's mishandeld door Moslim jongeren
http://www.youtube.com/watch?v=proNuTMrpYY&mode=related&search=

NOS journaal - Steeds meer Marokkaanse kinderen onhandelbaar
http://www.youtube.com/watch?v=Yfktr5hQqYA&mode=related&search=

Laatst gewijzigd door smiley : 6 september 2007 om 17:02.
Oud 6 september 2007, 17:02   #235
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baghtru Bekijk bericht
Dit ontgaat me nu eens volledig. Wat is er minder barbaars aan de stokslagen zoals die als straf gebruikt worden in Zuid-Oost Azië, dan aan de zweepslagen zoals die o.a. in Iran in voege zijn? Hoe kun je caning een prima idee vinden en zweepslagen het tegendeel?
Caning wordt voor echt strafbare feiten (vandalisme, diefstal) toegepast en is een prima afschrikking.

Sharia-zweepslagen, toegepast voor dezelfde feiten, zijn ook oke (hoewel dat de Singaporiaanse en Maleyse versies medisch gezien minder schadelijk zijn), maar lijfstraffen voor niet-misdaden zoals handen houden of drinken vind ik fout.
Oud 6 september 2007, 17:06   #236
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Flauwe islamkul lincoln. Mensen zijn bang van molotovcocktails gooiende en autos in brand stekende allahu akbar roepende 'jongeren'. Mensen zijn bang wanneer zij merken dat mensen om hun mening worden vermoord of moeten onderduiken (theo van gogh eshan jami enz.). Ook daarom mag die betoging tegen de verdere islamisering van Europa niet door gaan. Uit angst voor de reactie van terreurzaaiende allahu akbar roepende 'jongeren' in de straten. Mensen zijn bang voor de overal (wereldwijd) plaatsgrijpende bomaanslagen op marktplaatsen, treinstations. De willekeurige onthoofdingen van boedhisten in Thailand of christenen in Indonesie. Van de kruisigingen van christenen In irak. Van het gijzelen door allahu akbar roepende met bomgordels omgorde 'gelovigen' van theaterbezoekers in Moskou enz. enz.

Hier een filmpje van een 'vreedzame' betoging van allah u akbar roepende en karatestampen uitdelende 'jongeren' in Antwerpen.

Gouden Kooi: "vredelievende" moslims bedreigen Nadia... (dit meisje moest onder bedreiging tijdens de uitzending opstappen)

http://www.youtube.com/watch?v=Yfktr...elated&search=
Islam is zoals benzine. In de juiste handen kan dit de mens goed doen, maar giet het op hete kolen en u krijgt een ontploffing.

Het is vaak de achterlijke cultuur van arabische stammen, Tjetjenen en dergelijke, hier in Europa nog eens gecatalyseerd door puberaal uitschot die "moslim" is om ergens bij te horen, dat deze hete kolen vormt. In combinatie met zoiets gemakkelijk fout geinterpreteerbaar als de Islam ontploft dit.
Het is niet de godsdienst, maar de cultuur. Vrouwenbesnijdenissen en ander "cultureel" machogedoe gebeurt vaak in de naam van Allah.
Oud 6 september 2007, 17:15   #237
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De katholieke kerststalletjes zijn toch al geweerd uit openbare gebouwen?
Zowel paasei als kerstboom zijn oeroude Europese heidense gebruiken (oei! allemaal kopje kleiner).

Enfin, ik ga akkoord met die hoofddoekdraagsters. Iedereen die aan het loket zit en een paasei of een kerstboom op zijn hoofd draagt moet die afzetten of anders wordt hem/haar een andere job aangeboden.
*PROEST* WHAAAAAAAHAHAHAHA!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 september 2007 om 17:17.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 17:18   #238
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Neen, dank u. Ik wens niet hetzelfde als jij te doen. En u mag daar als kop in het zand steker blij om zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=iFgZB...related&search=
En maar blijven die kop in het zand steken eh...
Dat moet daar al een drukte van jewelste zijn van al die idioten die hun kop in het zand steken. Geen wonder dat die contact met de realiteit verliezen.
Wat wil je? Met je ogen vol zand....
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 17:20   #239
Lincoln

Standaard

Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=Yfktr...elated&search=
Dat is wat anders dan mo7ammed erbij sleuren en de islam eh !
Oud 6 september 2007, 17:22   #240
smiley

Standaard

Citaat:
Dat is wat anders dan mo7ammed erbij sleuren en de islam eh !
Dat heeft alles te maken met mohammed en islam.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be