![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar man toch, wat klets je allemaal uit je nek!!! Nog een geluk dat Europa de eerste mens op de maan heeft gezet, robotten over mars heeft doen rijden en sondes buiten ons zonnestelsel heeft geschoten. Typisch ongenuanceerde Amerika-bashing van een Europeaan met paardenbril op. Sinds de inval in Irak zijn plotseling alle Amerikanen idioten. Ik vraag me af of je reeds ooit in de VS was? Ik was er dit jaar reeds drie keer, en inderdaad het is een land van uitersten, het is dan ook een smeltkroes! Ik denk dat u nog aardig verrast zou zijn mocht je met Amerikanen in discussie gaan, het zijn niet allemaal Texaanse boerkes zoals in uw enge geest. En wat dat filmpje op youtube betreft, denk je werkelijk dat je zoiets niet kan samenstellen in een Vlaamse straat? Als iedereen in België zo überrationeel is dan kunnen we skepp.be onmiddellijk opdoeken. Man toch, de straten lopen hier ook vol met ongeletterde idioten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar ik vind wel dat de Amerikanen over het algemeen zeer slecht op de hoogte zijn van andere landen en culturen.
Zo zei een Russin me ooit dat ze Amerikanen ontvingen in Moskou, het was juli en 30° Celsius en die Amerikanen liepen daar rond met dikke truien en dikke lange broeken. Bleek dat ze dachten dat het ALTIJD hard vroor in Moskou. Nu, toen zeiden die Russen: "let ook op voor de beren hier op straat" -"Wat? Lopen hier beren op straat?" - "Jaja". ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met de Amerikaanse media, is dat er geen aandacht aan besteed wordt, omdat de omroepen ervan uitgaan dat er geen vraag naar is (en dus geen winst te behalen is). Eén publieke Amerikaanse zender zou hier een eind aan kunnen maken. Met objectief nieuws (niet die subjectieve troep van FOXNews), en educatieve, informatieve programma's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerika is zo groot en er gebeurt zoveel dat je al heel wat tijd moet hebben om binnenlands nieuws te volgen en buitenlands nieuws. Als Belgie de omvang had van heel europa zou er ook niet echt veel buitenlands nieuws meer bijkomen é.
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() toet toet, aandacht voor het buitenland is noodzakelijk, al woon je in een zeer groot land. Anders dreigt navelstaarderij.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 september 2007 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook niet meteen nu of er op de zuidpool of noordpool ijsberen zijn. Dus moest ik op 1 van de 2 staan en ze zouden het mij als grap vertellen...kzou het dus ook geloven. Ben ik daarom minder intelligent? Het interesseert mij gewoon geen zak en het houd mij niet bezig. Daarom weet ik het gewoon niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() Wat heb jij eigenlijk met Amerika om het zo hard te verdedigen?
Ze weten zelf wel dat hun onderwijs slecht is, en na x-aantal jaar geven ze ook wel toe dat ze -tig landen niet dienden binnen te vallen en plat te schieten en dat ze eindelijk wel wat agressief waren.
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mexico is ook niet zo klein, en daar bestaat wél aandacht voor Europa. Er is dus of totaal geen interesse van de Amerikanen, of dat beeld bestaat momenteel bij de omroepen aldaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, maar als je de absolute wil hebt om de wereldbol te besturen dan vind ik ook dat je enige moeite mag doen om effectief te weten hoe die wereldbol eruit ziet en dat is op dit moment beneden alle peil in landelijk Amerika. Als bv 90% van de Amerikanen hun fiat geven om een land binnen te vallen, dan vind ik ook dat ze mogen weten waar dat land ligt. En als ze zeggen dat het nu maar eens moet gedaan zijn met de axis of evil dan vind ik ook dat ze mogen weten welke landen deel uitmaken van die zogenaamde axis of evil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() Het Amerikaans onderwijs IS zwak, hun buitenlandse politiek IS agressief en jij BENT een verdediger van de Amerikanen, niks met meningen te maken.
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Parlementslid
|
![]() 't Is maar te hopen dat al die Yankbashers geen GPS in hun auto hebben. Als die 'domme' Amerikanen de knop omdraaien, zouden ze wel eens héél verloren kunnen zijn...